Нора прямувала по подвір'ю школи до старої верби. Ліам йшов слідом намагаючись не відставати від неї. Дівчина діставшись до верби глянула вгору і полізла на заховану ілюзією гілку. За секунду половина тіла Нори безслідно зникла і залишились тільки ноги які теж зникли. Ліам поліз слідом і встромивши голову в межі ілюзії побачив Нору, що стояла на широкій гілці.
- Огоо! - З захватом протягнув Ліам. - Тут чийсь сховок.
- Так і схоже справді сховок. - Нора помітила надрізаний стовбур дерева в якому була якась книга.
- Ого. Цікаво чий це записник і що він в ньому писав.
- Вона. - Виправила Ліама Нора.
- Ти знаєш чий він? - Вказавши на записник запитав Ліам.
- Мами. Бачиш тут ззаду нашкрябано Медді + Ніро = ♡?
- Так ,вже бачу, і що ж вона там писала?
Нора погортала сторінки намагаючись знайти щось цікаве. В щоденнику сторінки були розбавлені не тільки текстом, а й малюнками. Вітер сам відкрив сторінку від якої всередині похололо від спогадів.
Малюнок людей в масках вкладений в щоденник біля сторінки з малюнком школи.- Ти пригадуєш ці маски? - Запитала Нора в Ліама.
- Ще б пак. Орібіліси майже всі були в тих масках, коли ми були в минулому. Так, але до чого тут школа?
- Можливо, текст нам прояснить щось. - Сказала Нора та почала читати вголос. - Філіп і Ніро були єдиними орібілісами з усієї школи. Вони помішані знайти схожих собі. В лісі справді залишились ці створіння і відвідуючи джерело, хлопці часто ходили в пошуках хоч одного такого як вони. Вони справді знайшли зграю орібілісів, але я їм не довіряю. Вони називають себе "Вісниками Смерті" та ходять в дивних масках прикриваючи обличчя. Якщо хлопці встрянуть в цю компанію, то навряд чи зможуть вже вийти, адже засновник цієї групи зовсім не орібіліс, а маг навіювання, який запросто їх контролює. Вони й намагались втягнути в цю групу мене, але я відмовилась та здається назавжди залишилась без двох найкращих друзів.
- Так, отже, вони ходили до якогось джерела, але де в лісі може бути джерело? - Зробив висновок Ліам вслухаючись у те, що читала Нора.
- Я не знаю, але по розповідях, прохід був в школі за картиною того косоокого якого ми бачили в минулому.
- Це той що нас побачив? - Запитав Ліам пригадавши того страшного чоловіка.
- Так, але я не розумію хто він такий і чому його портрет висів в школі.
- Давай тоді завтра спробуємо знайти прохід, а зараз пізно і тут холодно, ти напевно замерзла.
- Трохи є. - Зізналась Нора.
Нора з Ліамом спустились з верби і пішли по своїх кімнатах. Та незважаючи на пізню пору дівчина й не збиралась спати. Вона під ліхтарик, аби не розбудити подругу, читала щоденник матері під ковдрою. В пошуках інформації вона захопилась і намагалась не пропустити жодної сторінки аби не пропустити деталей.
- Привіт щоденнику, сьогодні ми помирились і знову ходили до джерела. Ніро так хоче щоб і його нові друзі "Вісники Смерті" побували біля джерела, що придумує різні версії як їх туди діставити. Я запропонувала йому ідею яку всі узгодили. Так як я маг світла, я направила промінь світла високо вгору аби здалеку було видно, його справді було видно далеко, тому що по приходу в школу на нас вже чекала директорка Сміт. А от до джерела так і ніхто не прийшов. Сміт назначила нам покарання і сказала що зранку поговорить з нами. Мене запросила першою, а Філіп та Ніро чомусь разом зайшли. - Читала щоденник Нора.
Та в ньому писалось не тільки про їхні подорожі й пригоди, а й були окремі сторінки в яких мати писала про почуття та свої підозри.
- Ніро хоче щоб ми приховували стосунки, але не пояснює чому. До чого всі ці секрети? В нього таких дівчат як я багато? В голові крутяться лише незрозумілі питання які я не можу поставити йому і сама відповіді не дам на них. Хоча в мене справді є відповіді, але я просто накручую себе ними. В нас має бути все добре адже я чекаю на дитину. Не думала, що все зав'яжеться так швидко, але вже майже кінець школи і доросле життя недалеко. В свої 19 я готова до більшості випробувань, аби тільки зі мною була кохана людина. Як сповістити про цю новину Ніро? Він досі не знає про те, що в нього буде донька. Єдиний, хто мене підтримує наразі — Філіп, і він вже знає цю новину, але пообіцяв тримати все в таємниці поки я сама всім не розповім. - Нора перегорнула декілька сторінок. - Ніро наче зрадів новині, але мені не сподобалось що він просто посміхнувся і сказав поговоримо пізніше, але ми так і не поговорили. Він зник з школи, а пізніше, вже від Філіпа, я дізналась що він живе з "Вісниками Смерті" і посвятив себе повністю в їхні справи. Я вмовила Філіпа провести мене до їхнього табору аби поговорити. - Наступні сторінки з текстом були наче навмисно вирвані і Нора так і не дізналась про що розмовляли батьки і за яких обставин почали жити разом і чи жили вони разом взагалі, адже вона не знала точно, а просто словам директорки яка там не була, вірити було не варто.
Нора повернулась до читання про джерело намагаючись знайти хоч якусь зачіпку як туди потрапити і так і заснула.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Особлива історія Нори "Вісники Смерті"
AdventureДівчина, яка не знає де її справжні батьки, живе з вовкулаками і аби дізнатись про свої сили та розгадати загадки відправилась в школу магії "Маджікей". Продовження вийшло📜