Розділ 15 "Неприємні спогади про чоловіка"

25 1 0
                                    

Сьогодні четвер, а це означає, що сьогодні у Нори буде перший урок з директоркою.
Дівчина сиділа за столом і читала одну з книг. В кімнату постукали, але не зачекавши відповіді в ту ж секунду відчинили двері. Нора лише встигла встати з стола і затулила собою викрадену книгу яку читала.

- Нора, я подумала, що ти маєш бути присутньою на опитувані Ріти. Вона вчора вночі прийшла до тями і сьогодні я хочу опитати що з нею сталось. - Сказала директорка Сміт.

- Так звичайно, дайте секунду аби зібратись.

- Я чекаю тебе за дверима. - Директорка вийшла зачинивши за собою двері.

- Ледь не попалася. Вона могла побачити книги і тоді вже було б байдуже, що там скаже Ріта, мене б вигнали. - Сказала Нора до Холлі і видихнула з полегшенням, та не надовго, адже не знала чи вдався її задум.

Заховавши книги в шухляді дівчина вийшла з кімнати. Вона разом з директоркою попрямували в медичний корпус. Медсестра вийшла і пішла в приймальну кімнату коли вони зайшли. Ріта лежала в ліжку і здивувалась коли зайшла директорка з Норою. Дівчина після того що сталось мала подряпини на обличчі та численні синці по тілу.

 Дівчина після того що сталось мала подряпини на обличчі та численні синці по тілу

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

- Ріта, я рада що ти отямилась. Я мушу опитати тебе. Скажи нам будь ласка, що з тобою сталось і чи причетна до цього якось Нора? - Одразу як зайшли почала говорити міс Сміт.

- Нора? А до чого тут вона? - Ріта зробила вигляд, що нічого не розуміє чи можливо й нічого не розуміла.

- Багато учнів чули як ви сварились на вулиці, а потім вона тобі погрожувала. І того ж самого вечора з тобою таке сталось. - директорка закрила обличчя рукою аби витерти сльози.

- Ні, ні вона тут ні до чого. Так, ми трошки посварилися але на мене напало якесь створіння, не думаю, що Нора вміє перетворюватись на таку страшну потвору, худу та високу і з довгими руками і кігтями.

Особлива історія Нори "Вісники Смерті"Where stories live. Discover now