Розділ 17 "Що з нею?"

28 1 0
                                    

Холлі здивувалась такому вчинку але побігла шукати подругу. Вона не могла знайти її сама, тому звернулась за допомогою до Х'юго, Олівера та Міри. Вони дружно обшуковували школу та Нори наче ніде не було. По всіх коридорах різко виключилось світло. Х'юго знав ще одне місце де могла бути Нора.
Спокійну дівчину тепер не можна було стримати та зупинити. Від напруги її магії лампочки вибухали. Вона позбавила електрики всю школу та розгромила меблі в кімнаті якій сиділа.

- Аааа! - Нора сиділа на колінах і кричала, від крику все, що було поряд підкидалось на декілька сантиметрів вгору.

Х'юго, Міра, Олівер та Холлі стояли в проході до таємної кімнати. Нора ніби не помічала нікого і продовжувала кричати нищачи все, що було в кімнаті одним криком.

- Зупини це! - Крикнув Х'юго до Холлі.

- Я не можу, я намагалась, але нічого не вийшло. Я зроблю тільки гірше. Я вже зробила. - Сказала Холлі пригадавши, що це сталось після їхньої розмови.

- Я спробую. - Олівер підбіг до Нори. - Нора! Нора! Ти чуєш мене? Заспокойся! - Хлопець почав трясти дівчину тримаючи за плечі. - Все, все заспокойся. - Хватка Олівера стала сильнішою та Нора не реагувала.

- Що робити, вона мов не чує? - Крикнув Олівер надіючись, що хтось допоможе

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

- Що робити, вона мов не чує? - Крикнув Олівер надіючись, що хтось допоможе.

До Нори підбігла Міра і відштовхнувши Олівера почала жестами малювати дивні знаки

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

До Нори підбігла Міра і відштовхнувши Олівера почала жестами малювати дивні знаки. Нора наче виходила з трансу і приходила до тями. Міра обійняла дівчину і та впала непритомною на руки.

Особлива історія Нори "Вісники Смерті"Where stories live. Discover now