Розділ 30 "Я ніколи не буду такою як ти"

19 1 0
                                    

- Нора, доброго ранку. - Холлі потягнулася і позіхнула.

- Добрий ранок. Як спалось? - Дівчина підійшла до вікна і поглянула на вулицю, навколо школи по ранковій росі вже ходили учні.

- Нормально, а тобі?

- Чудово.

- Тааак, розказуй. - Холлі вмостилась на ліжку загнувши ноги під себе.

- Ну що розказувати? Ми з Ліамом почали зустрічатись. - При згадці про хлопця, Нора почала посміхатись.

- Уууу! Я рада за вас! - Холлі підскочила на ноги і підбігла до Нори обійнятися.

- Все, все, досить. Давай краще збиратись, бо не встигнемо на сніданок.

- А так, звичайно.

Дівчата зібрались і пішли на сніданок. За їхнім столиком на них вже чекали Ліам та Х'юго.

- Привіт, а де Міра? - Запитала Нора присівши за столик і взявши як завжди ромашковий чай.

- Привіт, а де Міра? - Запитала Нора присівши за столик і взявши як завжди ромашковий чай

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

- Написала що не прийде. Відколи вона допомагає мамі, тобто медсестрі, її постійно шарпають аби вона допомогла загоїти рану магією. І по кожних дрібницях вона відлучається допомогти. - Відповів Х'юго. - Я вже не радий що вона погодилась, навіть не можемо вдвох побути, бо постійно телефонує медсестра щоб Міра щось допомогла.

- Щоооо? Медсестра твоя мама? - Здивувалась Холлі, яка єдина з їхньої компанії цього не знала.

- Так, тільки Холлі, будь ласка нікому. - Попросив Х'юго.

- Ти що соромишся матері? - Запитала дівчина.

- Скоріше, я не хочу соромити матір. Все, давай забудемо про це. І нікому не кажи.

- Гаразд.

- НІКОМУ.

- Та я зрозуміла.

- Ходімо вже, не хочу запізнюватись на історію. Хочу ще дещо запитати в історика. - Сказала Нора.

Особлива історія Нори "Вісники Смерті"Where stories live. Discover now