Зранку ще вдосвіта до кімнати зайшов Ліам і розбудив дівчину яка так і заснула під ковдрою з щоденником в руках.
- Я дізнаааалась, - Позіхаючи протягнула Нора - що прохід був на третьому поверсі.
- На третьому? Але як можна з третього поверху пройти до того джерела? - Пошепки запитав Ліам щоб не розбудити Холлі.
- Не знаю, зараз і дізнаємось. - Знизала плечима Нора. Вона з Ліамом попрямували на третій поверх.
- Ну і де тут був портрет? Тут ніде навіть цвяха не залишилось на якому міг би висіти портрет. - Ліам вдивлявся в стіну що скрізь здавалась однаковою.
- Подумай логічно, якщо директорка закривала цей прохід, а в неї сила ілюзії тооо....- Тягнула Нора.
- То вона просто заховала прохід під ілюзією. - Здогадався Ліам.
- Вірно! - Нора приставила руку до стіни і пройшла по всьому коридору та нічого не відбулось. Вона зробила це з іншої сторони і її рука провалилась в стіні. - Ну а ось і прохід. - Дівчина встромила туди тільки голову аби побачити чи немає нічого небезпечного.
- Що там? - Запитав Ліам який тримав дівчину аби вона не перехилилась і не впала туди.
- Там сходи. Дуже багато сходинок і не видно куди вони ведуть.
- Але ми ж перевіримо. - Сказав Ліам. - Я піду першим, ти за мною.
Дівчина покивала головою, а Ліам зробив перший крок в стіну. Вони йшли довгими закрученими сходами вниз. За хвилин 10 вони вже стомились долати ці сходи. Та ще трохи пройшовши вони побачили пустий коридор.
- Ну добре що хоча б сходи закінчились. - Видихнув Ліам. - Можливо перепочинемо?
- Немає часу відпочивати. Пішли.
Стіни цього коридору не змінювались і здавалось що Нора і Ліам йдуть на місці.
Та все ж вони були занадто близько до цілі аби здатись і повернутись.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Особлива історія Нори "Вісники Смерті"
AdventureДівчина, яка не знає де її справжні батьки, живе з вовкулаками і аби дізнатись про свої сили та розгадати загадки відправилась в школу магії "Маджікей". Продовження вийшло📜