Розділ 36 "Підлість?"

18 1 0
                                    

- Що нового? - Запитав Х'юго підійшовши до стола за яким вже снідала компанія друзів.

- Ми вчора тільки бачились, що могло статись? - Запитала Холлі, а Нора з Ліамом тільки переглягулись і продовжили трапезу.

- Ну не знаю, від вас чекай все, що завгодно. - Сказав хлопець і посміхнувся.

- Я тут ні до чого, це все ці двоє, тож в них і запитуй, можливо вже щось і вчудили. - Сказала Холлі і потягнулась за склянкою соку.

- Та наче нічого ми не вчудили. - Сказав Ліам та запитально глянув на Нору.

- Закінчуємо вже, через дві хвилини урок, а нам ще на третій поверх підійматись. - Сказала Нора і піднялась з-за столу.

Друзі зібрались і попрямували на урок математики. В класі вже зібрались учні та вчителька писала завдання на дошці.

- В нас контрольна? - Незадоволено видихнув Х'юго.

- Це всього лише маленька самостійна. - Вчителька вказала куди сідати.

- Попередили хоча б. - Буркнув Джонатан.

Нора поглянула на нього та пригадала історію яку дізналась. Вона ще не говорила з хлопцем на цю тему. Чи варто було йому взагалі знати про існування сестри? Напевно, все-таки варто сказати. Але вона не знала з чого почати розмову, тому порадилась з Ліамом.

- Напиши йому записку, не вказуючи що це ти і побачиш його реакцію. Якщо йому справді буде цікаво дізнатись хто це, то він прийде на зустріч з тобою. - Підказав Ліам.

- Точно. Дякую за ідею.

Вже після математики Нора забігла до кімнати і почала писати лист та тільки проблемою було те, як його непомітно покласти до сумки Джонатана.

- Була не була, скористаюсь своєю силою. - Сказала Нора та направила подумки всі сили на те, аби підняти складений аркуш з підписом і віднести його до рук Джонатану.

Листочок взлетів і поривами вітру, який створила Нора, направлявся до отримувача. Учні спостерігали за аркушем, що летів поки він не потрапив до рук Джонатану, який його зловив.

- Що там? - Запитала Лілі яка йшла поруч. - Цікаво від кого цей лист. Таємна шанувальниця? - Дівчина хіхікнула.

- Зараз побачим. - Джонатан розкрив складений лист.

Нора відчувала, що емоції можуть її викрити, тому попрямувала коридором якнайдалі звідти. Ліам вже чекав її біля верби.

Особлива історія Нори "Вісники Смерті"Where stories live. Discover now