Розділ 37 "Полонений"

17 1 0
                                    

Нора сиділа на тій самій гілці старої верби та чекала поки до неї підійде Джонатан. Вона назначила йому зустріч саме під вербою. Хоч її не було видно через ілюзію, та вона завдяки пилку, який назбирала сьогодні зранку коли з Ліамом шукали джерело, зняла ілюзію в одному місці, утворивши дірочку через яку могла спокійно спостерігати чи ніхто не наближається. Дівчина сиділа на гілці понад годину та до неї так ніхто і не прийшов. Їй набридло чекати і вона вже зібралась злазити та побачила як з школи хтось вийшов і пішов за її межі. Здалеку було важко розібрати хто то був, але це був точно хлопець, хоча більше здавалося вже на чоловіка. Перевіривши чи нікого немає, Нора обережно спустилася з верби і попрямувала до своєї кімнати. На першому поверсі лунали дивні звуки бряжчання. Наче якимось ціпком били об стіну. Та Нора не була впевнена що ці звуки є реальними. Вона не знала, чи є в школі підвал і навіть якщо є, то як в нього зайти. Дівчина почала стукати по стінах перевіряючи чи немає тут сховку. За одним лицарем в обладунках стукіт відрізнявся.

Нора відсунула важкі обладунки в сторону і відчинився прохід

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Нора відсунула важкі обладунки в сторону і відчинився прохід. Лицар був тим самим важелем, який і відкрив цей прохід. На всякий випадок дівчина дістала меч з рук лицаря і попрямувала вниз сходами. Звуки бряжчання лунали все ближче. Дівчина дійшла до кінця і побачила обличчя хлопця, руки якого були приковані. Майже над грудьми з лівої сторони був вирізаний дивний символ який кровоточив. Сорочка хлопця була поплямована кров'ю. Він вже ледве стояв, тіло тягнуло донизу але приковані руки не давали впасти.

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
Особлива історія Нори "Вісники Смерті"Where stories live. Discover now