Розділ 31 "Ви все знали..."

20 1 0
                                    

Просидівши там доволі довго, Нора пішла до своєї кімнати. Подруги в кімнаті не було. Вона знову була одною, і думки в голові з'їдали її з середини.

До уроку з Сміт залишалось не так багато часу

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

До уроку з Сміт залишалось не так багато часу. Нора лягла на ліжко і піджавши коліна до грудей лежала доки не заснула. Серед сну відчула як хтось доторкнувся губами до її щоки і одразу прокинулась.

- Вибач, я не хотів тебе будити. Ти так солодко спала.

- Скільки годин? - Запитала дівчина.

- За п'ять хвилин восьма. - Сказав Ліам, та Нора всеодно глянула на екран телефона, було справді 19:55.

- Через п'ять хвилин в мене урок з директоркою. Я без поняття що ми будемо робити і навіщо їй це. Я взагалі мала ходити на особисті уроки з психологом. - Обурювалась Нора і підійшла до дзеркала розчесатись.

- Ти головне не хвилюйся. - Ліам поцілував дівчину в лоб.

- Все я пішла. - Нора піднялась на третій поверх до кабінету директорки та постукала в двері.

- Нарешті ми з тобою зустрілись на цьому, давно вже запланованому, уроці. - Директорка піднялась з крісла. - Думаю, урок провести надворі. Там більше місця ніж у мене в кабінеті. - Вони почали спускатись на двір. За весь час ніхто й слова не мовив.

- Я думаю тут буде нормально. Що ж, показуй що ти вмієш. - Директорка Сміт дивилась на Нору.

- Я думаю ви й так знаєте що я вмію. - Коротко мовила дівчина.

- Звідки ж мені знати.

- Ну, від вашого сина, наприклад. В нього такі ж можливості як і в мене, забирати чужу силу і на деякий час присвоювати її собі.

- Що? - На обличчі з'явилась несумісна зараз усмішка.

- Як давно ви знаєте, що ваш син орібіліс? Так як і я.

- Як тільки проявлялись його перші здібності, які кожного разу були різні, залежно від того, біля кого він знаходився. Я одразу зрозуміла, що він такий же, як і його батько. - Сміт не намагалась щось приховувати, в цьому не було сенсу, адже Нора всеодно б  дізналася.

Особлива історія Нори "Вісники Смерті"Where stories live. Discover now