1. Bölüm "Ben"

3.7K 169 55
                                    

"Felix oğlum. Senin için bir şeyim var, bir saniye benimle gelir misin?" Ev sahibesi bir sabah işe giderken Felix'e seslendi ve elini sallayarak kendisiyle gelmesini işaret etti.

"Günaydın büyükanne. Ne oldu?" İyi kalpli ihtiyarın ardından kendi apartman dairesine giden Felix'i selamladı.

"Bekle, Onu burada bir yere koyacağımı biliyorum." Büyükannenin dairesine vardıklarında, Büyükanne'nin ne aradığını görene kadar dolabını karıştırmasını izlemeye devam etti. "İşte burada!" Dedi ve kısa bir süre sonra yakındaki masadan bir şey almak için ayrıldı.

Yaşlı kadın, işe geç kalmaktan çok korktuğu için kapı eşiğinden ayrılmayan Felix'in yanına gitti ve bu nedenle ev sahibinin çok sayıdaki kedisinden biri olan Woona ile oynamaya karar verdi.

Büyükanne, ona bir beslenme çantası teklif etti. Felix' ile ilgilenmeyi, zaman zaman ona beslenme kutuları vermeyi çok seviyor ve Felix de buna bayıldı.

Büyükanne elinde ki bir zarf ile yemek paketini ona verdi, Önünde zarif bir şekilde yazılmış, el yazısıyla adının yazılı olduğu küçük, mat siyah bir zarfla birlikte. Şimdiye kadar aldığı tek posta elektrik faturaları olduğu için biraz şaşırdı.

"Bu dün sabah senin için geldi ve sen eve geldiğinde sana vermeyi unutmuşum. Büyükannenin ne kadar unutkan olduğunu bilirsin." Büyükanne özür dileyerek söz konusu postadan bahsediyor.

"Sorun değil, büyükanne." Mırıldanan Felix, verdiği şeyi aldıktan sonra hızla kol saatine baktı ve geç kalmasına sadece yirmi dakika kaldığı için veda etti, "Ama şimdi gerçekten gitmem gerekiyor. Bu ve yemek için çok teşekkür ederim."

Felix'e küçük bir el sallarken büyükannenin dudakları sıcak bir gülümsemeyle kıvrıldı, "Kendine iyi bak oğlum. İyi günler!"

Başını salladı ve ona bir gülümseme gönderdi, "Sen de büyükanne." Zarfı ve yemek paketini çantasına koymadan önce ona el salladı ve zar zor zamanında vardığı işe gitmek için koşturdu. Evinden sadece on beş dakikalık bir yürüyüş mesafesinde olduğu için şanslı, koşarsa daha kısalırdı.

*****

"Felix, neredeyse geç kaldığını görmek tuhaf." İş arkadaşı Seungmin, Felix'in terli yüzüne bakarken dedi.

Seungmin'in ifadesinden de anlaşılacağı gibi Felix hiç geç kalmazdı. Öyle oldu ki, dün gece işten eve her zamankinden daha geç geldi ve antika çalar saati, işini gerektiği gibi yapmamak için mükemmel bir fırsat buldu, bu nedenle verimli vücut saatine minnettar olarak her zamankinden daha geç uyandı.

Perşembe geceleri ve Cuma sabahları onun için hep biraz sorunlu olmuştur. Perşembe akşamları gece geç saatlere kadar bir kulüpte barista işi vardı, ertesi sabah bir kafede çalışmak için erken kalkması gerekiyordu, bu da ona uyumak için neredeyse hiç zaman kalmıyordu.

Dürüst olmak gerekirse yorucu; üniversite ile aynı anda üç işte çalışmak. Ama ayakta kalmasına yardımcı oluyor, bu yüzden buna katlanıyor. Üstelik evde kalıp hiçbir şey yapmamaktan daha iyi olduğunu düşünüyor. Bunu yapma lüksü olduğundan değil.

"Alarmım zamanında çalmadı." Çantasını dolabına attı ve kısa bir süre sonra Seungmin'i hızla üzerini giymeye bıraktı.

"Yine mi? Son zamanlarda sık sık oluyor, belki de değiştirme vaktin gelmiştir. Sadece yenisini al." Diğeri, Felix'in personel odasından çıkar çıkmaz 4'lü önlüğünü arkasından bağlamasını önerdi.

"Hayır. Bağlanma sorunlarım var." Beceriksizce karşılık verdi ve Seungmin'ni eğlenceli bir kahkaha aldı.

Müşteriler, açıldıktan kısa bir süre sonra akın akın geldiler günlerine iyi başlamak için kahvelerini almak için içeri koşan yetişkinler Felix'i sabahın geri kalanında işle meşgul ettiler, sonra o öğleden sonraki işine devam etti. günün geri kalanını gözlerini açık tutmaya çalışırken sıkıcı dersleri dinleyerek geçirdiği günler.

Felix, insanların ona ara vermesi gerektiğini ve yaptığı şeyin eninde sonunda sağlığını mahvedeceğini söylediğini duymuştu, ama herkesin istediği bu değil mi? İntihar gibi dramatik bir şeyi bahane etmeden evrenin izin verdiği kadar çabuk ve erken ölmek?

Belki herkes değil ama en azından onun istediği bu. Çalışan bir trenden atlamaktan veya kendini asmaktan ve havasızlıktan ölene kadar beklemekten çok uzak, çünkü bu sadece acınası ve aptalca. O sadece ölümü beklerken aynı zamanda kendini kemiğe kadar çalıştırıyor, beklemesi gerektiğine karar veriyor ama yine de hayatta kalmak için temel araçları yapıyor çünkü açlıktan ölmeyi planlamıyor, çünkü bu da acınası ve aptalca. en iyi ihtimalle acınası. Doğal bir ölümü tercih ediyor. İntihar noktasından çok uzakta ama herhangi bir anda kapısını çalmaya gelirse Grim Reaper'a koşarak sarılmaya her zaman hazırdı. Ya öyle ya da geç kaldığı için ona güzel bir tokat atacak. Ne de olsa eşyalarını çok uzun süre önce toplamıştı.

Felix, uzun bir duştan sonra yatağına uzandı ve ağırlığının üzerinden eski ahşabın gıcırdadığını duydu. Yatağının sert malzemesi ağrıyan vücudunu sararken ağrıyan kaslarının parçalandığını hissedebiliyordu.

"Ahh! Ne zaman artık erken uyanmam gerekmeyecek?"

Yorgun göz kapaklarını kapatırken kendi kendine fısıldadı ve bunun son olmasını umarak kendini uykuya bıraktı.

____________________________________________

Umarım beğenirsiniz iyi okumalar.

Vegas'ta Bir Gece- HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin