Senden nefret etmiyorum...
Felix her şeyi kapatmaya karar verdi, ne hissediyorsa onu hissetmesine izin verdi ve Jisung'un ona söylediği şirret sözlerin daha fazla kulaklarında çınlamasına izin vermedi.
Bir boku çözmeye çalışmaktan bıktı.
Düşünmeyi bitirdi.
Bu onun daha iyi hissetmesini sağlamadı, ama en azından beyni artık bir şeyler üzerinde kafa yormak için fazla çaba göstermiyor ve artık hissettiklerinden ne çıkaracağını düşünmeye çalışmıyordu.
____________________________________________
Saat on buçukta Jisung'un evine vardılar başlangıçta planlanandan daha fazla kişiyle Hyunjin, Chan ve Changbin, çünkü bu üçü bir paketti ve Jeongin.
Mutfaktaki tüm malzemeleri hallettikten sonra, diğerleri oturma odasına yerleşmeye ve biraz film izlemeye karar verdiler çünkü yardım etmeye çalıştıklarında ve teklif edildiklerinde sert bir şekilde reddedildiler. Felix bunun gerçek bir yardımdan çok güçlük yaratacağını düşündü.
O, Jisung ve Jeongin hemen çalışmaya başladı, malzemeleri dikkatlice yerleştirdi ve doğru bir şekilde ölçtü.
Felix çoğunlukla Jisung'a ne yapması gerektiğini söyledi, diğerine rehberlik eder ve gerektiğinde ona yardım eder çünkü sincap çocuğun pastayı pişirme işinin çoğunu kendisi yapmasının daha özel olacağını düşünürken, Felix ve Jeongin esas olarak odaklanmıştır. Kek ve kurabiye gibi ekstra ikramlar yapıyorlardı.
Yarım saat sonra, Jeongin ve Jisung salona giderken, bir tepsi üzerinde browni karışımını hazırlarken, Hyunjin'nin omuzlarına doladığı uzun, güçlü uzuvlar bir kez daha ona sarıldı. fırının sönmesini beklerken Onun başına yanağını yasladı.
"Şu lanet yere oturabilir misin?"
"Yapamam." Hyunjin inatla söyledi.
Felix ikincisinden bir şey beklediğinden değil, bu yüzden söyleyecek fazla bir şey olmadan Felix ofladı. Geri adım atmaya başladı, Hyunjin'in hareketlerini takip etmesini sağladı, onlar da tezgahtan çok uzakta olmayan masa taburesine ulaşana kadar geriye doğru hareket etti, ardından kollarını etrafına çeker ve oturması için diğerini aşağı itti. Diğerinin elinden kurtuldu, sonra Felix beceriksizce, elinde kek karışımı kasesiyle olduğu yere geri döndü ve karışımı yayma işlemine devam etti.
Ama daha kaldığı yerden devam edemeden, Hyunjin tekrar arkasındaydı. Felix burnunu bu sefer genç olanın boynuna dayayıp diğerinin burnunun ucuna hafifçe temas eden teniyle onu biraz gıdıklarken, kollarını bir kez daha Felix'e doladı.
Felix sinirle ofladı, biraz hüsrana uğrayarak başını salladı.
Daha önce yaptığının aynısını yaptı, tabureye ulaşana kadar yavaşça geriye doğru yürüdü ve burada bir kez daha Hyunjin'in kıçını yere indirdi, bu sefer diğeri bırakmayı reddederken büyük mücadele verdi.
"Burada kal." Felix sertçe emretti, ikincisinin çocukça maskaralıkları karşısında sabrı taştı.
"Ben senin köpeğin değilim." Hyunjin, kaşlarını tiksintiyle çatarak yalanladı.
"Biliyorum." Bir kez daha derin bir iç çekti. "Sadece burada kalmanı ve bir kez olsun bana sarılmayı bırakmanı istiyorum ki ben de lanet olası kekleri bitirebileyim." Uzun süreli tahriş sonunda vücudundan dışarı fırladığında ve artık onu kontrol edemediğinde havladı.
Hyunjin'in yüz ifadesi titremedi ve yanıt olarak hiçbir şey söylemedi. Sadece kaşlarını çattı, bu da Felix'in nedense aniden kendini kötü hissetmesine neden oldu.
Hyunjin'in yüzünü küçücük ellerinin arasına almadan önce bir saatten az bir süre içinde sanki yüzüncü kez iç çekti. Bu, sahip olabileceği en iyi fikir olmayabilir, ama beyni onu çoktan bir çözüm için terk etti, yani her neyse. Muhtemelen daha sonra pişman olacak, ama sonra tekrar.
Hyunjin'in kendisine bakan sıcak gözlerine baktı. Felix gözlerini kapattı, burnunun ucunu Hyunjin'in kırışık alnına bastırmak için öne eğildi, hafifçe fırçaladı, sonra biraz geri çekilerek şimdi ona bakan ve kafası karışmış görünen bal küreleriyle tekrar karşılaştı.
Felix, kalp atışlarının hızlandığını, göğsünün içinde düzensizce gümbürdediğini hissetti ve bu sefer onu gömmeye çalışmadı. Hissetmesine izin verdi, midesinde kelebeklerin uçuşmasına izin verdi.
Ne yapacağını bilmiyor ama artık umurunda da değil. Ani bir karardı ve işler ters gidebilirdi. Biliyordu ve bundan hoşlanmıyordu ama kendini nasıl uzaklaştırıyor? Henüz bilmiyor, bu yüzden kendini tekrar toparlayana kadar, dürtüselliğin onu ele geçirmesine izin verdi...
Kendini tekrar toparlayana kadar.
Anın sıcaklığını hissetmesine izin verecek. Mide çukurunda birikmekte olan karıncalanma hissine takılıp kalmıştı. Basit bir dokunuşun ona verebileceği ezici elektriği hissetmesine izin verdi.
Sonra kendini toparlayacak ve normale dönecekti.
"Burada kal, tamam mı?" Tatlı, yumuşak bir öpücükle ağızlarını çarpmak için öne çıkmadan önce, biraz daha sakin, daha yumuşak bir tonla söyledi. Uzun boylu olanın başını onunkiyle buluşturmak için bastırırken küçük ellerini diğerinin çenelerine dayadı.
Hyunjin, Felix'in ani hareketinin onu hazırlıksız yakalayacağını beklemiyordu, normal durumlarda yüzünde o kendini beğenmiş ifade veya memnun, ukala bir sırıtış olurdu ve biraz hafif bir tatmin duygusu kazanırdı. Felix'ten. Diğeri kendini toparlayıp öpücüğe karşılık veremeden genç olan çoktan uzaklaşmıştı ve Hyunjin'i sersemlemiş halde bırakarak kekleriyle ilgilenmek için kayıtsızca tezgaha gitti ve sessizce fısıldadı, "Burada kal ve kıpırdama." kontrollü bir sesle, hiçbir şey olmamış gibi, sanki Hyunjin'in beynini alt üst edip tüm varlığını kısa devre yapmamış gibi.
"Lanet olsun."
Hyunjin, aynı eğlenceyi paylaşan birinin sesini duyduğunda, diğerinin sesi yoğun bir şaşkınlıkla birbirine bağlanmıştı. Başını kısa bir süreliğine yana eğdi ve ağzı açık kalmış şaşkın bir Jeongin'i gördü, ardından hızla Felix'in minyon figürüne baktı, kekleriyle meşgul olmaya geri döndü.
"Evet." Kabul etti, az önce olanlara hâlâ inanamıyordu. "Lanet olsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vegas'ta Bir Gece- Hyunlix
Fanfiction[Tamamlandı] Felix'in hayatı uzun zamandan beri her zaman olaysız ve tamamen monoton olmuştur, ta ki o sadakatsiz yaz gecesine kadar.