Mütevazi evlerinin havasında durgunlaşan kurabiye ve tarçın kokusu Felix'in ciğerlerine dokunurken, dışarıda yağan kar Felix'e hoş bir sıcaklık ve dinginlik hissi veriyordu.
Kurabiyelerin bitmesini beklerken küçük vücudunu kalın ve rahat bir battaniye sararken avuçlarının arasında sıcak çikolatayla kanepeye oturmuştu.
Tek istediği buydu.
Daha önce yapamadığı şeyleri yapabildiği için çok tatmin olmuş hissediyordu. Bu sadece basit bir şeydi, bir Noel gününde kıçını kaldırırken donarak gününü dışarıda geçirmek yerine, göğsünde hoş, tüylü duygularla evlerinin rahatlığında kapalı kalmayı seçmişti. Mutluydu. Bakmak zorunda olmadığı bir evi olması, dilediği zaman yemek pişirebilmesi ve bu günü paylaşacağı sevecen ve sevgi dolu bir eşe sahipti.
Felix daha fazlasını isteyemeyeceğini düşündü.
"O güzel küçük kafanda ne var bebeğim?"
Bahsedilen partner, banyodan yeni çıkmış, saçları hala ıslakken yanına yaklaştı. Felix'in kendi için ördüğü siyah bir hırka ile beyaz gömleğinin içinde o kadar rahat görünüyor ki. Onu başlangıçta kendisi için yaptı, ancak ona biraz büyük geldi ve tesadüfen diğerinin boyuna geldi, bu yüzden ona verdi. Tamamen kasıtsızdı.
Beyaz renginde kendisine yakışanı giymişti, gömleği ise partnerinin giydiğinin tam tersiydi.
Plansızdı. Sevgilisinin kendi yaptığı hırkayı giyeceğini bilmiyordu. Diğerine özellikle kendisininkini giyerken onu takmamasını söylediğini hatırlıyordu. O tür bir çift olarak algılanmak istemiyordu, ama işte oradalar. Sefil bir şekilde başarısız oldular.
Gözlerini devirdi.
"Üç bıçak yarasıyla kanının ne kadar çabuk boşalacağını düşünüyordum." Sakince cevapladı ve tatlı fincanını yudumladı.
Huysuz olanın yönüne doğru yürürken diğerinin kıkırdadığını duydu, yanağına bir öpücük kondurduktan sonra yanına sokuldu.
"Noel için çok şiddetli, sevgilim." Diğeri hafifçe, "Benim için yaptığın şeyi giymek istiyorum. Ayrıca, çok kabarık ve cildime iyi geliyor."
Felix utancını gizlemek için içini çekti.
Kahrolası bir hırka konusunda son derece utangaç hissetmekten kendini alamadı.
"Senin için yapmadım ama ne dersen de." Kocasından sevgi dolu bir gülümseme kazanarak mırıldandı. "Git saç kurutma makinesini ve havluları getir, ben sana saçlarını toplamana yardım edeyim." dedi, diğerini ondan uzaklaştırarak.
O zamandan beri onların işi oldu. Artık neredeyse bir rutin gibi. Hyunjin, banyodan sonra saçını kurutmuyor, sadece onun yerine Felix kuruyor. İkisininde hoşuna gitti. Onlar için karşılıklı tedavi ediciydi, rahatlamalarına yardımcı oluyordu.
Hyunjin tek kelime etmeden itaat etti, kısa bir süre odalarına gitti ve Felix'in almasını söylediği şeylerle geri döndü. Daha sonra küçük kocası havluyla saçlarını silmeye başlarken kendini oturma odasının halı kaplı zemininde otururken buldu.
Kurumaları sadece biraz zaman aldı, sonra Hyunjin'in saçlarını başının iki yanında biraz örgü yaptıktan sonra yarım atkuyruğu yapmaya karar verdi. Kocasının saçının yarısı kadar büyük bir top yapıp sevimli bir kurdeleyle bağladı. Hyunjin kesinlikle harika görünüyordu Hepsi Felix'in sayesinde.
Yine de ağzıyla kabul etmezti.
Hyunjin'in ipeksi bukleleriyle kuaförlük oynamayı bitirdikten hemen sonra, fırının alarmının çaldığını duydu, bu yüzden mutfağa giderken diğerini ortalığı toparlamak ve her şeyi doğru yerlerine koymak için bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vegas'ta Bir Gece- Hyunlix
Fanfiction[Tamamlandı] Felix'in hayatı uzun zamandan beri her zaman olaysız ve tamamen monoton olmuştur, ta ki o sadakatsiz yaz gecesine kadar.