"Hyung." diye seslendi Felix, söz konusu evin önünde onu bekleyen Chan'in dikkatini çekerek.
Diğeri arkasını döndü ve Felix'le karşılaştı.
"Felix, geldiğin için teşekkürler." Diğeri iç geçirerek, "Beni veya Binnie'yi dinlemedi. O hep böyleydi, bu projede gevşememiz mümkün değildi, bu yüzden o, başarılı olmak için elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyordu. anlaşma çiftçiler için daha elverişliydi, ama işler birbiri ardına ters gitmeye devam etti. Bazı insanlar onun arkasından çalışmaya devam etti ve bu hepimiz için, özellikle Hyunjin için çok fazla strese neden oldu."
Felix, Chan ona sıkıntılarını anlatırken onu dinler. Tamamen olmasa da Hyunjin'in neden bu kadar stresli olduğunu anlıyordu, ancak Hyunjin'in tüm zaman duygusunu kaybettiği için iş birikmeye başladığında kontrol etmesi gerekiyordu.
Çoğu zaman yemeklerini, dinlenme zamanını ve hatta bir şeye odaklandığında gözlerini kırpmayı bile unuturdu. Ve şimdi hyungları uzaklaştırdığını duyunca, Seungmin'in dediği gibi, Hyunjin'in neden bok gibi göründüğü daha da açık hale geldi. Küçük detayları kaçırdığına inanamıyordu.
Hyunjin kendisi farkında olmadan çok yorulmuş olmalı.
"Nasıl biri olduğunu bilirsin Felix. Tanıdığım en zeki insan ama çoğu zaman kendine bakma konusunda gerçekten aptal olabiliyor." Chan, hayal kırıklığından başparmağıyla kaşını kaşıyarak ekledi.
Felix sessizce onayladı, "Anladım hyung. Kendim hallederim, sonra nasıl olduğu konusunda sana bilgi veririm." Chan onu kapıya yönlendirirken diğerini takip ederek dedi.
"Teşekkürler, Felix. Bazen gerçekten bir çocuk gibi oluyor. Konuya gelince çok inatçı" Chan, Felix'e anahtarı uzatıyor ve Felix avuçları açık bir şekilde aldı.
"Onun aptal olduğu konusunda hemfikirim." Felix kaşlarını çattı.
Chan hafifçe kıkırdadı, "İhtiyacın olur diye her türlü ilacı getirdim zaten. Soğuk algınlığı için, ateş için, baş ağrısı için, karın ağrısı için, hepsi. Mutfak masasının üzerindeki plastik poşetin içinde. buzdolabı ne yazık ki el değmemiş, bu yüzden ona yiyecek bir şeyler yapıp yapmamak sana kalmış, Lütfen onu besle. Son gerçek yemeği, geçen Pazar gecesi bir proje ortağıyla yaptığımız toplantıdaydı. yani, çoğunlukla kahve ve sigarayla yaşıyor." Diğeri bir kez daha iç çekiyor. "Üzgünüm, tüm bunları senin üzerine yıkmak istemedim ama itiraf etmeliyim ki Seungmin bana olanları anlattığında minnettar hissettim."
Felix, ikisinin arasındaki boşluğu kapatırken cevap verme zahmetine girmedi.
____________________________________________
Hyunjin'in yüzüne uzandı, bu da diğerinin irkilmesine, ardından daha yakına kaymasına ve dokunuşa eğilmesine neden oldu.
"Ateşlisin." Felix düşüncelerini mırıldandı. Hyunjin'in cildindeki yüksek sıcaklığın kendi cildine doğru ilerlediğini hissetmek.
Hyunjin'in kaşları çatıldı, "Biliyorum, teşekkürler." Kibirli bir şekilde cevap verdi, belli ki asıl noktayı kaçırmıştı. Felix gözlerini devirdi.
"Yani, Ateşin var, seni aptal." Felix içini çekerek masanın etrafından dolanarak uzaklaştı, "Dinlenmelisin." Hyunjin'i kolundan tutup kaldırmaya çalıştı ama Hyunjin oturmaya devam etti ve aynı şaşkın ifadeyle ona baktı.
"Ben iyiyim, benim için endişelenmene gerek yok." Hyunjin, Felix'in hâlâ sol kolunu kavrayan elini çekmeye çalışmadan bakışlarını ekrana çevirerek söyledi.
Felix uzun bir iç çekti, Hyunjin'in yanaklarını avuçlarının arasına aldı ve farklı duygularla dans eden koyu kahverengi irislerine bakarken onu kendi yönüne çevirdi. Görülecek çok şey vardı, okunacak çok şey ama Felix'in tek görebildiği gözlerinin altındaki koyu halkalar ve ağır göz kapaklarıydı, o kelimeleri söylemesine gerek kalmadan diğerinin ne kadar yorgun olduğunu Felix'e anlatıyordu. Çok yorgun görünüyordu ve bu manzara karşısında Felix'in kalbi sızladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vegas'ta Bir Gece- Hyunlix
Fanfiction[Tamamlandı] Felix'in hayatı uzun zamandan beri her zaman olaysız ve tamamen monoton olmuştur, ta ki o sadakatsiz yaz gecesine kadar.