26. Bölüm "Neler oluyor?"

543 42 15
                                    

Felix, son saatlerde içinde bulunduğu uzlaşmacı pozisyonda daha rahat olabilmek için tüm vücudunu yana kaydırırken inleyerek koltuğunda büküldü.

"Bir dakika izin verir misin? Kemiklerimi esnetmem gerekiyor, çömelmekten sırtım ağrıyor." Elleri dizlerinin üzerinde, bacaklarını esneterek şikayet ediyor ve aralanmış dudaklarından küçük bir esneme kaçıyor.

Hyunjin bir uğultu sesi çıkardı, çenesini omzuna yasladı ve ellerini karnına doladı, Felix'i gıdıkladı ve çok geçmeden diğerinin burnunun ucunun ensesinde sıyrıldığını hissetti. "Yapamam. Senden ayrılamam yoksa kısa sürede bitkin düşerim." Sarışının giyinik omzuna öpücükler kondurarak dramatik bir şekilde konuştu.

"Çok can sıkıcısın." Felix gözlerini devirdi ve kanın artık uyuşmuş popo yanaklarına bir şekilde akmasına izin vermek için bir kez daha koltuğunda kıpırdandı.

"Kıpırdama bebeğim. Seni kişisel olarak uğurlayamayacağım ve gün çok uzun... Lanet iş, beni senden alıyor. Bundan nefret ediyorum." Hyunjin ince bir sesle mırıldandı ve Felix'in küçük kalbini hızlı bir şekilde atmasına sebep oldu.

Hyunjin'in kuzguni buklelerini hafifçe başının arkasına koydu, kendini ayakta tutmaya ve duvarlarının yıkılmasına izin vermemeye çalışmak için yavaşça nefes verdi. "Sadece birkaç saat. Dramatik olma."

"Ama beş saat çok uzun ve seni şimdiden özledim." Hyunjin inatla reddetti, "Sadece eve gidip televizyon izlerken sana sarılarak uyumak istiyorum."

"Sen tam bir bebeksin." Felix sesinde gerçek bir keskinlik olmadan alay etti, "Günlerdir böyle kaldık. Hatta bana hastalık izni bile verdirdin, unuttun mu?" Hyunjin'in kanepesinde şımarık bir şekilde film izleyip ara sıra öpüştükleri günleri düşünerek retorik bir şekilde sordu. Kendi küçük balonlarına hapsolmuşlardı ve hiçbiri o değerli şeyi patlatmak istemiyordu ve bu yüzden Hyunjin işini ihmal ediyordu. İş yükü birikmeye devam ederken, Chan ondan ofise gelmesi için neredeyse yalvarana kadar gecikmeyi olabildiğince uzattı. Artık ertelenemeyecek toplantılar, imzalanması gereken önemli belgeler ve varlığını gerektiren olaylar, yani sadece bir sekreterin yapamayacağı şeyler, dolayısıyla Hyunjin'in ofise gelmekten başka çaresi kalmıyor. Ertesi gün, birkaç saniyeliğine bile gitmesine izin vermeyi reddeden Felix'i de beraberinde sürükledi. Daha kendi evine bile gelmemişti.

"Çünkü sen topallıyordun... Bir tur daha atamadık çünkü sen düz yürüyemiyordun..."

Kocasının somurtkan sözlerini ve başka bir şey ima etmesini duyunca yüzü kızardı. Doğru, günlerce düzgün yürüyemedi ve bunun yanlış yaptıkları için olduğunu düşündü. Yürürken rahatsız olduğunu gören Hyunjin, cüssesini göz önünde bulundurarak uygun yağlama yapmadığı ve onu yeterince hazırlamadığı için özür dilemeye devam etti.  Hyunjin kendini suçluyordu ama dürüst olmaları gerekirse, o gece fazlasıyla sabırsız olan Felix'ti. Bunu dünyadaki her şeyden çok istediğini, buna ihtiyacı olduğunu hissetti. Bunların farkına vardı ve bunu bir kez daha hatırladı ve Hyunjin'in konuşmayı kesmesini dilemesine neden oldu. Utancından yanmadan önce susmasına ihtiyacı vardı ve beyni ona yalnızca tek bir etkili yol sağlayabilirdi.

Hyunjin'in iki yanağını da kavrayan Felix, onu durdurmak için gevezelik eden dudaklarına bir öpücük kondurdu, "Çok konuşuyorsun." Maskeli bir kayıtsızlıkla, vücudunu utangaç bir şekilde bükerken sırtını yaşlı erkeğe dönerek, yanan yüzünü narin bir mimoza pudica gibi küçük ellerinin arasına saklayarak söyledi.

"Neden bana hep böyle saldırıyorsun?" Hyunjin yüzünü Felix'in boynunun arkasına gömdü, tüm vücudu kucağındaki çocuğa duyduğu sevgiyle biraz titriyordu. "Çok tatlısın, patlasam ne olur?" Felix'in anlayabileceği kadar alçak sesle, "Ya kalp krizinden ölürsem? Çok fazlasın" diye mırıldandı.

Vegas'ta Bir Gece- HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin