15. Bölüm "Hayır, endişelenme"

506 50 13
                                    

Altı gün.

Kocasını son görüşünün üzerinden altı gün geçmişti.

Endişeli mi? Hayır tabii değil.

Ama rahatsız mı? Kesinlikle.

Kim yapmaz ki? Normalde Hyunjin onu rahatsız etmeyi bırakmazdı günün en akıl almaz, en gelişigüzel saatinde orada burada beliriyor. Felix'i rastgele mesaj bombardımanına tutuyor evet, Felix Hyunjin'in ona aldığı telefonu nihayet kabul etmişti. Bir kez daha evet. ama kocası son birkaç gündür ürkütücü bir şekilde sessizdi.

Hyunjin'i özlüyormuş gibi değil çünkü gerçekten kendine ayırdığı en ufak zamanı kutlamak için bir parti verebilseydi bunu yapardı. Konuğu olarak sadece kendisi ile tabii ki.

Ama bu sessizlikte bir şeylerin ters gittiğini hissetmekten kendini alamadı. Bağırsakları karıncalanıyordu ve içini rahatlatamadı, bu yüzden kendi gözleriyle kontrol etmeye karar verdi, Hyunjin'in şirket binasının ön masasında ev yapımı bir öğle yemeğiyle neden aptalca dikiliyor? Şimdi, fazla düşünme. Kendisi için öğle yemeği pişirdiğinde kazara çok şey yaptı ve onu güzelce atması gerekiyor.

"Efendim, üzgünüm ama size söylüyorum, randevu almadan Müdürle görüşemezsiniz." dedi resepsiyonist, Felix'e Hyunjin'i nerede bulacağını söylemeyi reddederek.

Bir süredir bunun üzerine gitti. Kız, yardıma ihtiyacı olan diğer insanlara yardım etmesi için Felix'i bir kenara atıp duruyor ve sonunda Felix'in ilgisini çektiği için ona hiçbir şey söylemeyi reddediyor ve Felix otobüste boşa para harcadığı için öylece arkasını dönüp eve gitmek istemiyor. oraya gitmek adil ve para israf etmiyor. Hedeflerini öyle ya da böyle gerçekleştirmek zorunda.

Yanlarından geçen insanlar ve çay ve drama için can atan diğer işçiler de etraflarına yığılmaya başladılar, kargaşayı büyük bir ilgiyle izlediler, vızıldayan mırıltılar ve tüm istenmeyen ilgi onu şimdiden rahatsız etmeye başladı.

Yapacak daha iyi bir şeyleri yok mu?

Çalışın ve size verdikleri paraya layık olun pislikler.

"Ama sana beni tanıdığını söyledim." Homurdandı, biraz sinirlendi ve kıpır kıpır oldu, alt dudağını çiğnerken bir bacağından diğerine geçti.

"Tabii efendim, Müdür pek çok insan tanıyor." Felix'i tepeden tırnağa inceleyen gözlerle tararken, sanki Felix'i aptal yerine koyuyormuş gibi alaycı bir tonla misilleme yaptı.

Tamam, şimdi anlıyor. Tabii ki. Rengi bozulmuş eski bir kapüşonlu ve çok solmuş bir kot pantolonla, huysuz bir converse ayakkabı giyen bir adama kim inanırdı? Kendi gözünde gülünç görünse bile onu gerçekten suçlayamaz. Hyunjin'in ona aldığı giysiler dolabına tıkıştırılmıştı. Markalı şeyler onu rahatsız ettiğinden, yalnızca arada bir kullanılıyor olması, özellikle üniversitede kendisine bir tür karanlık iş içindeymiş gibi bakıldığı zaman.

Çok yersiz görünüyor, evet. Ama öyle olsa bile, öylece eve gidemez. Peki çabaları? Peki ya yemek?

Felix öfkesini kontrol altında tutmaya çalışırken bıkkınlıkla içini çekti. "Bak, o benim kocam." Sol yüzük parmağındaki beyaz alyansı kadına göstermek için elini kaldırdı.Mental olarak kıvrandı. Yüzükleri gerçekten özel bir şeye benzemiyor  bir liseli söz yüzüğü gibi görünüyor bütçesiz ve plansız.

Aptalca küçük beyanı, çevrelerindeki insanları alaycı kahkahalarla patlattı, midesindeki düğümü ciddi bir rahatsızlıkla buruşturdu.

Tam bir aptal gibi görünüyor.

Kadın kıs kıs güldü, eğlendiği belliydi. "Evet ve Chris Hemsworth beni hamile bıraktı." Alaycı bir şekilde cevap verdi. Etraftakilerin bir kez daha güldüğünü duydu.

Vegas'ta Bir Gece- HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin