Günler sonra her şey yolunda gitti.
Felix'in kafası sakindi. Huzurun uyuşmanın neden olduğu geçici bir şey olduğunu düşündü, ama öyle değildi. Değişmedi, hareket etmedi. O iyiydi.
O günler normal geçti. Seungmin ve Kevin onu rahatlatmaya çalıştılar ve o onlara ne hissettiğini anlattı. İkisi sadece bakıştılar, onun gözlerindeki samimiyeti ve sesindeki ürkütücü sakinliği gördüler.
İyi görünüyordu.
Gerçekten iyi olduğuna hala ikna olmamalarına rağmen, yalan söylediğine dair bir çatlak veya ipucu bulamadılar. Ne de olsa, sevdiğin adamı sevdiği kadınla görmek kimin hoşuna gider ki? Kimsenin. Tabi deli değilsen.
Belki de gerçekten iyi kalpli olduğu için öyleydi. Sonunda sorularının cevabını ve dolayısıyla ihtiyaç duyduğu kapanışı almış gibiydi. Sanki onu ezen hiçbir şey yokmuş gibi hafif ve özgür hissediyordu.
Onu tutan, daha fazla hareket etmesini engelleyen prangalar havaya uçtu ve birden Felix tek bir endişe duymadan, acı çekmeden, nefret duymadan, şüphe duymadan Hyunjin olmadan tekrar uçabilirdi.
Hiçbir engel olmadan ilerlemeye devam ediyordu.
Kafası boştu. Boya değmemiş bir tuval kadar boştu, gece yarısı göğü kadar yoksundu.
Ciğerlerine küçük dikenler batmadan eskisi gibi tekrar nefes alabiliyordu. Kanı, damarlarında normal bir şekilde akıyordu. Sonunda iyiydi.
O günlere rağmen Hyunjin uğrama şansını kaçırmadı. Her zaman Felix'in yanına gelirdi ve daha kısa olanı onu her zaman gülümseyerek karşılardı.
Hyunjin daha sonra bir konuşma başlatmaya çalışırdı ve Felix'in cevapları, istemese de her zaman kısa olurdu. Uzun olan, Felix'e açıklamak için zamanını sormaya çalışırdı ama sarışın her zaman meşgul olduğu için davet her zaman geri çevrilirdi. Günler önce dükkanda sahip oldukları sakinlik, bir fırtınanın sakinliği gibiydi ve bundan sonra, müşterilerin bent kapıları durmadan geldi, ikisi -Kevin etraftayken- her zaman meşguldü.
Söylemeye gerek yok, Hyunjin'den kaçınmak için bir bahane bulması gerekmiyordu. Bunu yapmaya çalışmıyordu bile ama gerçekten zamanı yoktu ve bunun kötü bir şey olup olmadığını anlayamıyordu.
"Felix!" Dükkanın girişi, kapanış saatlerinin yarısında ardına kadar açıldı ve çok hevesli bir Jisung, Felix'i kemik kıran bir kucaklaşmaya çekmek için koşuyordu, Jeongin ve Minho ise diğerini görünce sevgiyle gülümseyerek yakından takip ettiler.
Yazın ilk haftası ve arkadaşları planladıkları gibi tatillerini onunla ve Seungmin ile geçirmek için buradalardı -Programları hakkında endişelenmenize gerek yoktu, Jeongin hala üniversitenin son yılında ve mezuniyetinden önce tatildeydi. Jisung hala ne yapmak istediğini bulmakta zorlanırken, gereksinimler onu tsunami gibi vurdu, bu nedenle şu anda annesinin şirketinde moda tasarımcısı olarak staj yapıyor. Tıpkı iki artı iki gibi, bunu anlamak o kadar da zor değildi. O ne isterse yapıyordu, öyleyse iki yıllık eğitimden sonra CEO unvanını zaten devralmış olan Minho'ya geçelim. Kendi programını da tutuyor çünkü artık lanet olası şirketin sahibiydi-
Jisung hala aynı görünüyordu. Her zaman FaceTime'a sahip oldukları ve diğerlerinin onlara resim göndermeyi sevdiği, resimlerin çoğunun grup klasöründe kendisi ve günü hakkında olduğu için bilmediğinden değildi. Artık bunu görebildiğine göre, Jisung ağladığı gibi bir nebze olsun şişmanlamamıştı.
Jisung'un sadece dramatik davrandığını biliyordu, ama şimdi bunu kanıtladığına göre, Jisung'u saatlerce ağlattığı, var olmayan yağı hakkında gevezelik ettiği ve onları endişelendirdiği için tokatlamak istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vegas'ta Bir Gece- Hyunlix
Fanfiction[Tamamlandı] Felix'in hayatı uzun zamandan beri her zaman olaysız ve tamamen monoton olmuştur, ta ki o sadakatsiz yaz gecesine kadar.