Farkına bile varmadan Felix, kendini Hyunjin'in yatağında yatarken buldu.
Oraya o kadar dikkatli bir şekilde yatırılmıştı ki, sanki birkaç saniye önce Hyunjin'in omzundan bir kilim gibi sarkmıyordu.
Diğeri onunla yatıyordu, arkasından onu kaşıklıyordu, tıpkı daha önce Felix'i tuttuğu gibi.
Allah kahretsin, gerçekten tüm o yıllar öncesine geri dönmeyi bırakmalıydı. Şimdi farklılardı. Bunu kendi kendine söyleyip duruyordu ama yine de geri dönmekten vazgeçmiyordu. Bunun nedeni, anıların hâlâ peşini bırakmaması ya da açıkça aptal olmasıydı.
Ama Hyunjin artık sadece bir hayalet olmadığında ne yapabilirdi? O artık sadece anılarının baş kahramanı değil. O şimdi burada, bedenen. Felix'in yanında. Vücudunu yanında hissedebiliyor, dokunuşunu hissedebiliyor, gülümsemesini görebiliyor... yanındaydı. Bir kez daha Felix'le birlikte.
Duyguları karmakarışıktı. Bir yanı yeniden hayatına girdigi için mutluydu, ama diğer yanı olabilecekleri tek şeyin bu olduğunu bildiği için daha da çok kanıyordu.
Bunun yanlış olduğunu biliyordu. Kötü bir şey yapmamış olmalarına rağmen, Felix içinde yükselmeye başlayan suçluluk duygusuna engel olamadı.
Erkek arkadaşının başka bir adamı evine sürüklediğini ve şimdi ona sarılıp onu bırakmadığını bilmek Heira için hoş olmazdı. Özellikle diğer adam eski kocası olduğunda.
Onun dışında arkadaşlarını da düşündü. Endişeli olmalıydılar. Onlara geri döneceğini söyledi ama dönmedi. Bunun yerine o kucaklamanın içine hapsedildi, gitmesine izin vermemişti.
Ayrıca, olanlardan dolayı biraz endişeli, kafası karışmış ve üzgündü. Kalbi memnundu, ama beyni kontrolden çıkıyordu.
Bunu ona nasıl açıklayabilirdi? Hyunjin, Felix için onu terk ettiğinde onu nasıl duyabilir? Onun yüzünden geri dönülmez bir şekilde kıskandığı için bir pislik gibi davrandığında ne derdi? Orada bir şey olduğunu ima ederken mi? Nasıl sakin kalmalıydı? Ve boğazındaki o rahatsız edici düğüm de neyin nesiydi?
Her şeyi kapatıp huzur içinde olmayı diledi. Çok fazla duygu ve çok fazla düşünceyle uğraşıyordu, duyguları bomba gibiydi ve yakında patlayabilirdi.
"Ne düşünüyorsun?" Hyunjin başının arkasına fısıldadı ve Felix'i inanılmaz bir şekilde kendine çekti.
Felix elini Hyunjin'in elinin üstüne koymuştu, yüzük parmağının etrafındaki o küçük akrilik şeyi hissediyordu. Hyunjin'in kafeye girdiği günden beri görmezden gelmeye çalıştığı şey buydu.
Akıl sağlığını gevşek bir şekilde tutan tek şeydi. Malzemenin pürüzsüz dokusunu hissederek parmaklarının ucuyla çizdi, "Bence bunu çıkarmalısın." Tepkisi Hyunjin'in kollarının ona dolanmasına neden oldu.
"Sen ne diyorsun?"
"Boşanma zamanımızın geldiğini düşünüyorum Hyunjin."
Tereddüt etti ve nefesini tuttu. "Felix, aşkım, lütfen-"
"Daha fazla bu boşlukta olmak istemiyorum Hyunjin. Yorgunum. Aklım, bedenim, ruhum, her şeyim. Yoruldum. Daha fazla dayanabileceğimi sanmıyorum. Ben sadece tüm bunlardan kurtulmak istiyorum." Felix devam etti, gözlerini yumdu, zihninin dizginlediği kalp atışının sabitlendiğini hissederek, mantıklılığı sahneye çıktı, "Buradaki projen bittiğinde ve sen eve gitmek için ayrıldığında, evrakları hazırlayacağım. O halde sen benden öğrendiklerinle gideceksin, ben ise senden öğreneceklerimle geride kalacağım."
"Seni özgür bırakırsam zincirler benim için de kırılır mı? Evrakları imzalarsam seninle ilgili anılarım yavaş yavaş yok olur mu?"
Felix kendi kendine kıs kıs güldü, kimi kandırıyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vegas'ta Bir Gece- Hyunlix
Fanfiction[Tamamlandı] Felix'in hayatı uzun zamandan beri her zaman olaysız ve tamamen monoton olmuştur, ta ki o sadakatsiz yaz gecesine kadar.