45. Bölüm "Eve geri dönmek"

379 34 8
                                    

O gece eve gittiler ve ikisi de birbirini bırakmayı reddederek Felix'in yatağında yattılar.

Sabah Hyunjin, Felix'in arkadaşları tarafından kuşatıldı, kahvaltıdan sonra onu köşeye sıkıştırdılar ve kocasının soruşturma altındaki bir tür suçlu olup olmadığı gibi her türlü şeyi sordular.

Soruları bitene kadar sorgulamaya devam ettiler, üç arkadaşı Hyunjin'in dürüst cevaplarından memnun bir şekilde mırıldanırken Minho, Jisung tekrar konuşana ve ona geçmişteki hatalarını hatırlatana kadar isteksiz kaldı, "Bizim gibi değil."

"Sen temizsin hyung. Geçmişte ona da yanlış yaptık. Onu affetmemiz ve ona onca zaman önce reddettiğimizi düzeltme şansı vermemiz dogru olur." En büyüğün erkek arkadaşı konuştu ve Minho'nun yüzü yumuşadı.

Minho sonunda yenilgiyle nefes verene kadar bir duraklama oldu, "Bu sefer Lixie'me iyi bak, yoksa boynunu kırarım. Bu değerli çocuk için hapse girmeyi umursamıyorum, seni öldürürüm. Biliyor musun?" Hyunjin'e elini uzattı, diğeri de tehdidi umursamadan elini tuttu.

"Yine bir şeyi kaçırırsam, bundan daha kötüsünü yapabilirsin." dedi.

Minho memnuniyetle başını salladı, "Şimdilik sana güveniyorum."

Her şeyin açığa çıkmasından bu yana birkaç gün geçti. Hyunjin, iPad'i veya dizüstü bilgisayarıyla sık sık kafeye uğrar, işine devam ederken tezgâha en yakın köşedeki masaya yerleşirdi. Felix ona pek ilgi göstermezdi ama molalarını onunla geçirir. Hyunjin elini tutarken birlikte biraz kahve paylaşırlardı.

Bazen arkadaşları onlara katılırdı ama çoğu zaman ikisini yalnız bırakırlardı.

Hyunjin, belirli bir kişiye -Kevin'a- şüpheyle yaklaşmaya devam etti, ancak medeni olmak ve onunla birkaç kelime alışverişinde bulunmak için elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyordu. En azından daha fazla sert bakış atmıyordu.

Felix memnun ve mutlu hissediyordu.

Hyunjin, Felix'in karnına dolanan eliyle hafifçe vurarak, "Kas mı yapıyorsun?" diye fısıldadı kulağına.

Onun ve Seungmin'in oturma odasına kapatılmışlardı.

Jisung herkese bir film gecesi yapmayı önerdi ve grup çok heyecanlandı. Üniversiteden beri bu tür şeyleri yapmıyorlardı, özellikle de kurumsal işlerde olanlar.

Hyunjin, her şeyi hazırlayacağını söyleyerek kabul etti ama hyunglar ona izin vermedi, bu yüzden her şeyi bölüştüler.

Hyunjin içkiden, Minho yiyeceklerden, Changbin ve Chan ise atıştırmalıklardan sorumluydu.

Dört genç ne isterlerse onu yapacaklardı, bu yüzden Jeongin ve Jisung, Felix ve Seungmin biraz makaron hazırlamaya karar verdiler. Felix, uzun ve hassas bir süreç olduğu için söz konusu ikramları sık sık pişirmezdi, ancak keyfi yerindeydi, bu yüzden yine de yaptı. Ayrıca Hyunjin makaronlarını henüz tatmamıştı ve beğenip beğenmeyeceğini bilmek istedi.

Felix yaptıklarının yaşlarına göre oldukça uygunsuz olduğunu düşündü ama yine de Jisung'un öfke nöbetleriyle uğraşmayı reddederek buna devam etti.

"Zamanımızı başka bir şey yaparak geçirebilirdik diye düşünüyordum." Felix parmaklarını Hyunjin'inkilere kenetleyerek mırıldandı.

Mükemmel hissettirdi.

"Hm, müstehcen." Hyunjin mırıldanarak genç olanın kafasını karıştırdı.

"Ne demek istiyorsun? Müstehcen nasıl? Yetişkinler gibi takılabilirdik diye düşünmüştüm-"

Vegas'ta Bir Gece- HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin