Pazartesi günleri her zaman olduğu gibi tıklım tıklım doluydu. Felix, teslimatları erkenden almak, temizlemek ve her şeyi kendi başına hazırlamak için erken kalkmak zorunda kaldı, çünkü Seungmin, şu anda yapım aşamasında olan ikinci kitabıyla ilgili bir güncellemeyi iletmek için son tarihi nedeniyle bütün gece ayaktaydı, bu nedenle Felix yalnızdı. İşin çoğunu yapmak için.
Felix zaten yaptığı işi beğendiği için pek bir önemi yok ve dükkanın en hareketli olduğu öğleden sonradan gecenin erken saatlerine kadar sabahtan öğle yemeğine kadar çok fazla insan kafeye gelmiyordu. Sadece küçük bir kasaba olduğundan ve sık müşterilerinin çoğu çok az sayıda genç ve orta yaşlı kadın ve erkek olduğundan, yine de o kadar da kötü değildi, bu yüzden gerçekten acele etmeye gerek yoktu.
Bugünlerde bazı yabancı yüzlerin geldiğini fark edebilse de, çoğu -Felix ve Seungmin'in tahmin edeceği gibi- başka şehirlerden ve hatta bazıları nasıl göründüklerine ve Seungmin'in müşterilerin gençlerle sohbet ederken söylediğine bakılırsa turistti.
Herhangi bir sosyal medya promosyonu falan yapmadıkları için mütevazi kahve dükkanlarını nasıl bildiklerini bilmiyorlardı, ama bunun nedeninin o kasabada, özellikle de kendi bölgelerinde onlarınki gibi neredeyse hiç dükkan olmaması olduğunu tahmin ediyorlardı.
Bunun hakkında fazla düşünmek istemediler ve her zaman yaptıkları gibi devam ettiler. Ayrıca, dükkanlarını ne kadar çok kişi tanırsa, dükkanın o kadar canlı olacağını düşündüler. Bununla birlikte, özellikle sadece ikisi yönetirken, çok daha yoğun olacak gibiydi.
Bir süre her şeyi hazırladıktan sonra, Felix nihayet dükkânı her zamankinden biraz daha geç açmak için dışarı çıktı. Kepenkleri tekrar açan Felix, tabelayı 'açık' konumuna getirmek için içeri geri döndü, daha fazla temizlik yapmaya karar verdi, keklerin pişmesini beklerken süs bitkilerinden bazılarıyla ilgilendi.
Cam kapı girişinin tepesindeki zil bir süre sonra bir müşteri olduğunu belirten küçük bir ses çıkardı ve Felix görmek için başını onların olduğu yöne doğru kaldırdı ve ilk müşterisini küçük bir "Hoş geldiniz." ile selamladı ve Felix'in uzun günü başladı.
Çok geçmeden müşteriler dükkana geldi ve siparişlerini gelen herkesi karşılamakla ve aradaki boş masaları temizlemekle meşgul oldu. Bir süre sonra Seungmin yere düşene kadar oldukça meşgul hale geldi, o kadar sert inledi ki boynunu kaşırken aynı şeyler hakkında neden teslim tarihlerinden ve editöründen nefret ettiği ve bir sonraki hayatında nasıl sadece bir kahve çekirdeği olmak istediği hakkında homurdandı. Felix'in sadece başını sallayabildiği, Seungmin'in omzuna empatik bir şekilde hafifçe vurabildiği ve ardından frappé'sine geri döndüğü tezgâhtaki işine devam etti.
Beklendiği gibi, Kevin öğle yemeğinden sonra bir ara uğradı. Ama bu sefer delikanlı yeni bir şey taşıyordu, Felix için daha önce getirmediği bir şey, bu da Felix'in kalbinin daha hızlı atmasına neden oldu.
Kevin'in ona güzel bir buket çiçek getirdiği... Kırmızı güllerdi.
Kevin, Felix'e bakıp annesinin çiçek tarhından topladığını söylediği çiçekleri uzatırken tamamen gülümsüyordu. "Felix, bu çiçekler bana seni hatırlatıyor. Kendimi tutamadım, sen de onlar kadar güzelsin." Diğer adam utangaç bir şekilde mırıldandı, yanaklarını pembe bir ton kapladı, Felix'in çiçekleri kabul etmesini beklerken bakışları yere fırladı, Felix'in titreyen elleriyle yaptığı çiçekleri kabul etti.
Alçak bir "Teşekkürler" mırıldandı ve suçluluk duygusu içini kemirirken gözlerini kaçırdı.
Kevin, çiçeklerin ona Felix'i hatırlattığını söylüyordu... ama o çiçekler ona başka birini hatırlatıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vegas'ta Bir Gece- Hyunlix
Fanfiction[Tamamlandı] Felix'in hayatı uzun zamandan beri her zaman olaysız ve tamamen monoton olmuştur, ta ki o sadakatsiz yaz gecesine kadar.