4. Bölüm "Sevgi Adamı"

1.1K 111 45
                                    

Geldik efendim." Christopher, Felix'i gerçeğe geri çekerek duyurdu.

O bir yaz gecesinin puslu, seçici bir şekilde net geri dönüşlerini yaşamakla o kadar meşgul ki, arabanın çoktan durduğunu bile hissetmedi.

Sekreterin kapıyı açmasına fırsat vermeden kapıyı açtı ve arabadan indi. Önündeki manzarayı görünce kayıtsızlığı azalmadı bile, tam tersine, önünde yüksek bir müessese görmekten büyük bir rahatsızlık duydu.

Yüksek ve devasa binanın içine girdiler. İçerideki her şey lüks görünüyordu tek bir perde, Felix'in üç işinin tümü için yıllık maaşına mal olabilir. Karo zeminden, mermer tezgahlara, bitki ve dekorasyonlardan duvarlardaki detaylara kadar içerideki her şey zenginliği haykırıyor.

Bu gerçek mi? Parmaklarını asansör duvarlarındaki altın detaylarda hafifçe gezdirirken kendi kendine düşündü. Kaşlarını çattı. Neden birisi asansör gibi aptalca bir şeye gerçek altın koysun ki?

Aptal ayrıcalıklı insanların zihinlerinin nasıl çalıştığını asla anlayamayacak.

Aç karnına gittiği sürece aç çocukları veya kedileri beslemek gibi iyi bir kullanıma sokabilirlerdi, önemli değil. Ama bir duvar? Ne kadar aptal.

Bu köpekbalıkları, yalnızca ayrıcalıklı statülerini sergilemek ve lükslerini sergilemek için bok atmaya her zaman hazırdır. Ne kadar kinci. Salaklar.

Han Jisung ve Lee Minho'nun birinci ve ikinci sırada yer aldığı, zengin insanlardan nefret etmek için nedenler listesindeki başka bir kutucuğu işaretleyerek düşündü.

Asansörün kapısı açıldı ve onu (mütevazi evinin tümünün üç katı büyüklüğünde olan) büyük bir oturma odasına götürdüler ve burada çok küçük ve bariz bir şekilde yersiz görünen kanepede beklemesi söylendi.

Chan, özür dileyip gözden kaybolmadan önce ona sadece içecek bir şeyler ikram etti.

Saatler geçti ve odada onun dışında başka bir varlıktan hala bir iz yok. Hâlâ aynı kanepede oturuyor ve dev duvar saatinden derslerine sadece 3 saat kaldığını görebiliyor.

"Başkasının zamanını harcamak için ne harika bir yol." Alçak sesle homurdandı, koltuğundan kalktı, gitmeye hazırdı ve aynı anda kapı hızla açıldı.

"Nereye gidiyorsun? Lütfen otur." Bir adam varlığını o kadar güçlü bir şekilde duyurdu ki görmezden gelinmesi zordu.

Felix önündeki adamı incelerken başını eğdi. Uzun boyluydu, tüm kasları doğru yerlerdeydi, yüzü küçüktü, açık süt beyazı teni, keskin kedi gözlerinin altında belli belirsiz bir güzellik işareti ve gerçekten güzel, dolgun dudakları vardı. Yabancı, özellikle omuzlarından aşağı dökülen uzun, kuzguni saçları biraz tanıdık geliyordu ama Felix daha önce ne zaman ve nerede karşılaşmış olabileceklerini hatırlayamıyordu.

Hatırlamak için beynini zorlamaya çalıştı ama sonunda pes etti, çünkü yukarıda kalın ve büyük harflerle "sinyal yok" yazıyor.

"Fotoğraf çek canım. Daha uzun sürer." Adam yüzüne yapıştırılan kurnaz ve anlamlı bir sırıtışla diyor.

"Ne fotoğrafı? Telefonum yok." Felix cevap verdi, gözle görülür bir şekilde kafası karışmıştı.

Adamın ne ima etmeye çalıştığını anlamıyordu.

Adam ona aynı şaşkın şaşkın baktı, kaşları güzelce çatıldı ve ardından keyifli bir kahkaha attı. Bu adam deli mi? Komik olan ne?

Aman Tanrım. "Çok sevimlisin bebeğim." Uzun boylu erkek, çok fazla gülmekten gözlerinin kenarlarından akan yaşları silerek dedi. "Gel, otur." Delikanlı, Felix'e tekrar aynı koltuğa oturmasını işaret etti ve kendisine söyleneni yaptı.

Vegas'ta Bir Gece- HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin