10. Bölüm "Günaydın sıcak kan"

767 67 14
                                    

Felix ilk uyandığında, kendisine yapışan belirli birinden yayılan ısı yüzünden, ondan daha büyük olan neredeyse tamamen onun üzerine dayandığından vücuduna çarpıyordu ve nefesi daralmaya başlamıştı. Bu yüzden Hyunjin'i kenara itti ve neredeyse yataktan düşene kadar elinden geldiğince uzaklaştı tekrar uykuya dalmadan önce, vücudunun geri çekildiğini ve kollarının küçük bedenini sabitlediğini hissetti.

İkinci sefer işe gitmek için kurduğu alarm yüzünden uyanmıştı gözlerini açtığında, yüzü ondan sadece birkaç santim ötede, burunları birbirine değecek şekilde çok huzurlu, uyuyan Hyunjin tarafından karşılandı. Bir anda kendini geri çekti.

Aralarındaki ani mesafe, Felix'in Hyunjin'in uyuyan yüzünü daha iyi görmesini sağladı ve pencerenin çatlaklarından sızan sabah güneş ışığı o kadar mükemmeldi ki, yaşlı adamın tenine dokunuyor, küçük şekliyle onu neredeyse gerçek dışı gösteriyordu. yüzü, uzun burnu, dolgun ve pelüş dudakları, keskin gözleri ve gözünün altında ki beni. Hyunjin bir kitaptan fırlamış bir adam gibi. Ayrıca uzun boylu, zeki ve zengin ve güzel arabaları, bir evi, devasa bir odası ve gerçek bir sandalyesi var.

Felix içini çekti ve kendi düşüncelerinden kurtulmak için başını salladı.

Böyle düşünmemeli. Hyunjin gerçekten çok güzel bir adam ve aynı zamanda neredeyse her şeye sahip; o, insanlarla birlikte yaşamaya çalışan yeraltı dünyasından gelen varlıklar gibi... O kadar günahkâr bir şekilde mükemmel ki, nefes alma şekli bile çok muhteşem görünüyordu.

Kılık değiştirmiş gerçek bir şeytan.

Felix doğruldu, "Hey, deli adam kalk." Felix, Hyunjin'i uyandırmak için ona doğru bir yastık fırlattı. Adam sol gözünü sersemlemiş bir şekilde açarken inledi.

"Ne, neden? Şimdi saat kaç?" Delikanlı, sinir bozucu derecede derin sabah sesiyle sordu.

"Altı buçuk."

"Çok erken. Gel, biraz daha uyuyalım." Hyunjin homurdandı, sonra Felix'in elini buldu ve bütün gece yaptığı gibi bir kez daha adamın kollarına sarana kadar onu hafifçe çekiştirdi.

İkinci kez içini çekti ve bir anlığına öylece bıraktı. Hyunjin zaten gitmesine izin vermeyecek.

Harika değil mi? Daha önce hayatından vazgeçmişti ve şimdi onun için savaşmıyor bile.
"Nasıl hissediyorsun ufaklık?" Hyunjin bir süre sessizlikten sonra sordu, elleri ateşini ölçmek için alnına gitti ve ardından tekrar beline indirdi.

"Benimle lanet olası bir bebekmişim gibi konuşma. Ben iyiyim." Felix kaşlarını çatarak söylendi.

"Ama sen benim bebeğimsin." Diğeri alaycı bir sesle cevap verdi.

Felix alay etti, günün daha yeni başlamasından nefret ediyordu ve sabaha kupada sıcak bir kahve yerine kaynayan sıcak kanla başlıyordu.

Öylece kaldılar, diğerinin kollarına dolandı ve orada kaskatı bir şekilde uzanırken, vücudu o kadar gergindi ki, birden çok kez aynı sahnede olmalarına rağmen, daha sonra tekrar konuşmak için ağzını açmadan önce, tamamen bir yabancıyla kucaklaşıyormuş gibi Bir ara "Bırak, işe gitmem gerek." Delikanlının eline dokundu.

"İşe gitme." Hyunjin genç olanı daha yakına çekerek fısıldadı.

"Yapamam, beni kovacaklar."

"O zaman çok daha iyi."

"Nasıl yani?"

"Benim için daha fazla zaman." Hyunjin basitçe, olabilecek en güzel şeymiş gibi, Felix ona yeterince zaman ayırmamış gibi, sanki her zaman birlikte değillermiş gibi, birbirlerini her zaman görmüyorlarmış gibi, Felix'in kesinlikle çoktan olduğunu söyledi. başka bir dizi beceri geliştirmek, ninja sadece diğerini yatıştırmak için bazen etrafında hareket ediyor, çünkü Hyunjin sabrını son damlasına kadar sıyırma konusunda uzman görünüyordu, diğeri yokmuş gibi davranmaktan başka çaresi yoktu, çoğu zaman. Hyunjin pes edene ve ondan af dileyene kadar onu rüzgar gibi görmezden geliyordu ki bu Felix'in dilinde her zaman tatlıydı.

Vegas'ta Bir Gece- HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin