22. Bölüm "Benim dinlenmem olabilirsin"

437 44 7
                                    

Sonsuz gibi gelen bir sürenin ardından -aslında sadece 4 saatti- her şeyi pişirmeyi çoktan bitirmişlerdi. Pasta da dağınık da olsa dekore edilmiş, ancak çaba da derecelendirildiği için yeterince iyi. Ve şimdi mutfakta koşan, ev yapımı krema ve krem ​​şanti ile birbirlerini kovalayan çocuklar vardı.

Felix, mutfakta koşarken Jisung'un parmaklarında çikolata sosuyla Jeongin'in peşinden koşmasını izledi, neşeli kahkahalar ve kıkırdayan sözler duvarlarda yankılanıyordu.

Kekleri ve kurabiyeleri ayrı kaplara koyma işine devam ederken başını iki yana salladı. Biri kendisi ve belirli biri için, biri Changbin ve Chan için, biri Jeongin için ve biri de Jisung ve Minho için.

"Bebeğim, işin bitti mi?" Hyunjin tekrar sordu, Hyunjin zaten gece geç olmasına ve ertesi gün erkenden işi olmasına rağmen Felix'siz gitmeyi reddettiği için oturma odasında film üstüne film izledikleri için çok sıkılmıştı.

"Neredeyse bitti." Cevap verdi, zaten soğuduğu için işe yaramaz bir şekilde üzerine üflemek için bir kurabiye aldı ve onu memnun bir uğultu ile mutlu bir şekilde yiyen Hyunjin'in ağzına uzattı.

"Lezzetli."

"Tabii ki." Felix, Hyunjin'in ağzının kenarındaki kırıntıları silerken ve ardından kurabiyeyi ısırırken beceriksizce cevap verdi. Dilinde lezzetli bir şekilde patlayan çikolata aroması vardı.

"Hyungların yanına geri dön. Ben ortalığı toparlayayım, sonra eve gideriz." Hyunjin'e, onu beklerken diğerleriyle paylaşması için hem kurabiyelerden hem de keklerden oluşan küçük bir tabak uzatarak ekledi.

Uzun boylu olan daha fazla bir şey söylemedi ve şekerlemeleri yanına alarak giyinik omzuna hızlıca bir öpücük kondurduktan sonra itaatkar bir şekilde kendisine söyleneni yaptı.

"Nasılsın hyung?"

Felix, Jeongin'in sadece kaşını kaldırmasına neden olan hesaplı bir soruyla varlığını belli edene kadar görüldüklerinin farkında bile değildi.

"Jisung nerede?" diye sordu Felix, mutfakta sadece ikisinin olduğunu fark ederek.

"Yıkanmak istediğini söyledi."

Felix başını salladı. "Peki, bir şey mi oldu?" Genç olanın yüzündeki çikolatalı kremayı silmek için bir mendil kapmadan önce, atılan ilk soruya atıfta bulunarak soğukkanlılıkla sordu.

"Pek bir şey yok. Sadece nasıl olduğunu sorayım dedim."

"İyi." Kullanılmış peçeteleri yakındaki bir çöp kutusuna atarak basitçe karşılık verdi.

"İyi görünüyorsun." Jeongin cıvıldadı, yüzü neredeyse gözlerinin kaybolmasına neden olan kocaman bir gülümsemeyle aydınlandı. "Memnun oldum." Son sözleri neredeyse duyulmayacak şekilde mırıldandı; ama Felix'in onu yakalaması için yeterliydi.

Felix, bu sözlerin ardındaki sebebin ne olduğunu, diğerinin neden bu kadar rahatlamış göründüğünü öğrenmek istedi, sanki büyüdüğü açıkça belli olan çocuğuna bakan bir baba gibi. Ama daha fazla zorlamaya çalışmadı, çünkü bundan sonra gelecek olanın henüz yapmaya hazır olduğu bir konuşma olduğunu biliyordu.

"Nasılsın?" Bu sadece basit bir soruydu ve tamamen retorikti, ama genç olanın dikkatini dağıtmaya yetti, Felix gittiği andan itibaren neredeyse anında hayatı hakkında gevezelik etti ve bir parçası olsa da alabildiğince çok bilgi toplamaya çalıştı. aklı, mutfağın dört duvarını aşmış durumda, az önce bir tabak çikolatalı hamur işiyle ayrılan bir adamla.

Dakikalar geçti ve gitme vakti geldi. Her şeyi paketlediler, Jisung'un pastası tek kullanımlık plastik bir kapta emniyete alındı, sözlerine göre hepsi Jisung'un 'aşkı' ile süslendi. Tüm hamur işleri de yapılıldı, herkesin eve götürmesi için adil porsiyonlarla dolu bir kaplara koyuldu.

Vegas'ta Bir Gece- HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin