ZAMAN ATLAMASI
Felix'in tatlı kahkahası havada yankılandı.
Çimenlik bir alanın ortasında kendisi için serilen battaniyenin üzerine uzanırken gülümsemesi o kadar büyüktü ki...
Ve orada yalnız değildi.
Yanında görmek istediği bir yüz, dokunmak için can attığı bir adam yatıyordu.
Hyunjin ona gülümseyerek onu belinden tuttu ve Felix hemen ona sarıldı.
"Bebeğim" diye seslendi uzun olan, eliyle çenesini kapatarak, "Seni sevmiyorum hayır, hiç sevmedim." Hyunjin'in tatlı gülümsemesinin yerini aniden küçümseyen bir bakış aldı. Gözleri, o ıssız sonbahar öğle sonrasındaki yağmurlu bir gün kadar soğuktu.
Artık bir battaniyenin üzerinde uzanmıyorlar, sanki penceresiz bir odaya yerleştirilmişler gibi yer zifiri karanlıktı, yine de Hyunjin'in yüzündeki küçümseme gün gibi netti.
Zaten kırılmış olan kalbinin parçalarının şiddetli kepenk sesleriyle kulaklarında daha da kırıldığını duydu.
"H-hayır" Felix inatla başını salladı, kahkahasının yerini ağır nefes aldı.
"Oh, seninle oynamak eğlenceliydi" Diğeri sırıttı, elini ona doğru uzattı ve Felix hemen onu tuttu, ama eli dosdoğru ete gitti, sanki bir tür hayaletmiş gibi. Hyunjin'in yakınında herhangi bir yere ait değildi. Eli üşüdü ve ruhu da öyle.
"Hyun-Hyunjin, lütfen."
Sonra aniden narin bir el belirdi ve Hyunjin'in uzattığı elini tuttu ve parmaklarını birbirine kenetledi.
Felix sanki o yokmuş gibi vücudunun yanından geçen tanıdık bir kadın figürü.
"Artık sana ihtiyacım yok." Hyunjin, uzaklaşmaya başlarken sırtları ona doğru dönerek, dedi.Hareket edemiyordu. Ayakları, onu yavaş yavaş yutan siyah çamur birikintisine takılıp kalmıştı.
Yine de Felix, Hyunjin'in kalması için yalvararak adını seslenmeye çalıştı.
Nefes alamıyordu, ciğerlerinin kendi gözyaşlarından oluşan tuzlu suyla dolu olduğunu hissetti.
"Kal... Lütfen... B-beni bırakma"
"Tatlım, onu terk eden sensin, unuttun mu?" diye sordu bir ses ve Felix hemen etrafına bakındı, annesinin ona hüzünlü bir gülümsemeyle baktığını görünce sağa sola savruldu.
"Hayır, anne." Hıçkırdı, gözlerinden düzenli bir şekilde yaşlar akıyordu, "Ben onu bırakmadım, o beni terk etti!" Gözleri hızla açılırken gergin bir sesle çığlık attı, yüzünün yan tarafında sıcak gözyaşları yuvarlandı.
Göğsü o kadar ağırdı ki, onu yatağına doğru bastıran kayalar varmış gibi hissetti.
Yine aynı rüyaydı.
Neden böyle bir eziyete katlanmak zorunda? Neden tek suçlu oydu?
O sadece kendini koruyordu, neden dünya onu seçmeyecek bir adam yerine kendini seçtiği için suçluyordu? Hayır, en başta seçim yapabileceği seçenekler arasında bile değildi, öyleyse neden?
Her şeyden çok yoruldu.
Felix'in gözleri bir kez daha kapandı, yüzünün yanlarına, şakaklarının üzerine yeni gözyaşı dalgaları düştü.
Kilometrelerce uzakta ama Felix hiçbir zaman gerçekten uzakta olmadı. Fiziksel mesafe, hain kalbinin olduğu yerde kalmasına, aynı kişi için atışlarını sürdürmesine izin veriyordu. Ve şimdi o, gece ve gündüzün her geçişinde parçalanmamaya çalışan içi boş bir insan kabuğu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vegas'ta Bir Gece- Hyunlix
Fanfiction[Tamamlandı] Felix'in hayatı uzun zamandan beri her zaman olaysız ve tamamen monoton olmuştur, ta ki o sadakatsiz yaz gecesine kadar.