Felix başını yana eğdi ve az önce yere fırlatan ve gerçek bir piçin yapacağı gibi çöp kutusunun yanında bir yere tekmelemeden önce üzerine basan Hyunjin'i gördü.
Ve Felix yoğun olduğu için, Hyunjin'in yüzündeki gülümsemenin neden normalden biraz daha korkutucu göründüğünü bilmiyor.
Uzun boylu olanın gözleri neredeyse kayboluyor, küçük hilallere dönüşüyor, gamzeleri iki yanında görünüyor ve dudakları kocaman bir gülümsemeyle kıvrılıyor. Herkesi kandırabilirdi ama Felix'i kandıramadı. Bunu daha önce, hangisinin gerçek hangisinin olmadığını bilecek kadar sık görmüştü ve şimdi sahip olduğu gülümseme gerçek olmaktan çok uzaktı.
Hyunjin'in yüzünde ne zaman böyle bir ifade olsa altıncı his falan geliştirmiş gibi ya öyle ya da muhtemelen o deliyle çok fazla zaman geçirerek delirmişti, çünkü Hyunjin'in yüzünde karanlık bir auranın yayıldığını gördüğüne yemin ediyor. Karşısındakinin yüzündeki gülümseme büyüdükçe etrafındaki aura da kararır.
"Artık onu bırakabilirsin." Hyunjin, Felix'i kendisine doğru çekerken kelimeleri çok soğuk ve sert bir şekilde söylerken yüzündeki ifadenin tam tersi bir tonda söyledi ve sahiplenici elleri hemen beline giderek onu sıkı ama sıkı bir şekilde sabitledi. nazik kavrama
El Hyunjin'inki olan daha güçlü yeni bir çiftle değiştirilene kadar Seungmin'in onu hala tuttuğunun farkında bile değildi.
Seungmin, Felix'in yüzündeki aynı şaşkınlıkla onlara baktı ama tamamen farklı bir nedenle.
"Merhaba, ben Kim Seungmin, Felix ve birlikte çalışıyoruz." Seungmin, boğazını temizleyip kendini toparladıktan sonra elini sıkmak için uzatırken Hyunjin'e küçük, şaşkın bir gülümseme sundu.
"Hwang Hyunjin." Hyunjin, Felix'in kalçasını biraz daha sıkı kavradı, eli aşağı inerken diğeri kısa bir el sıkışmak için Seungmin'in elini tuttu. "Beni arkadaşınla düzgün bir şekilde tanıştırmak ister misin, meleğim?" daha uzun olan Felix'e sordu, Felix'in kafası daha da karışmıştı.
"Devam et" Daha uzun olan kuzguni saçlı onu cesaretlendirdi, bu sefer ona biraz daha yumuşak sırıttı ama hilal şeklindeki göz kürelerinde aynı anlamlı bakışla.Bu aptalın nesi var? Şimdi ne istiyor?
Sormak istedi ama gerçekten dinlenmek istediğinden ve Hyunjin'in saçmalıkları uzayıp gittiğinden, onun ve diğer herkesin zamanını boşa harcadığı için bırakmaya karar verdi. Saatin her tik takında neredeyse kendinden geçtiğini hissedebiliyor.
"Bu psikopat- yani, bu... buradaki kişi benim-" duraksadı... Bu çok tuhaf. "Evlendiğim kişi, Minnie." Belirsiz açıklamasına uyum sağlayarak toplayabildiği kadar monoton ses çıkaracak şekilde kontrollü bir sesle tanıştırdı.
Seungmin şok olmuş görünüyordu, gözleri Felix'ten Hyunjin'e, ardından Hyunjin'den Felix'e geçerken ağzı biraz açık kaldı ve tekrar konuştu, "Ah, bir erkek arkadaşın olduğunu bilmiyordum."
"Bir koca, evet." Hyunjin aynı sinir bozucu gülümsemeyle düzeltti, "Her neyse, bebeğim yorgun göründüğü için devam edeceğiz."
Hyunjin daha sonra tek kelime etmeden Felix'i kollarına aldı ve sanki hiçbir ağırlığı yokmuş gibi onu kolayca taşıdı.
Felix itiraz etmeye çalışmadı, yorgunluktan daha fazla mücadele etme isteği bile kalmamıştı ve destek için kollarını Hyunjin'in boynuna doladı ve kafasını delikanlının geniş omzuna yasladı.
"Lütfen Felix'e dikkat edin ve uyumadan önce ilacını içtiğinden ve düzgün bir şekilde yediğinden emin olun." Seungmin, Hyunjin'e hatırlattı, uzun olanın hareketlerini durdurmasını sağladı.
"Bunun için gerçekten endişelenmene gerek yok." Hyunjin ifadesizdi, diğer çocuğa keskin gözlerle bakarken yüzü artık ifadesizdi. "Seninle tanışmak güzeldi, Kim Seungmin." Hyunjin daha sonra topuklarını döndü ve park halindeki arabasına doğru yürümeye başladı.
Felix, Seungmin'e veda etti, birbirlerine bakmaları gerektiğinde Hyunjin'in gereksiz davranışına özür dileyen bir gülümseme gönderdi ve iş arkadaşı anlayışlı kocaman bir sırıtışla ona baş parmağını kaldırdı, ardından biraz el salladı ve sonunda gitti dükkanın içine geri döndü.
"Bir dahaki sefere benim yerimde uyuruz." Hyunjin, Felix'in huysuz eski yatağına uyum sağlarken kaşlarını çattı ve Felix'i kollarının arasına almak için sırtı soğuk duvara değene kadar kaydı. Özellikle yorgun olduğunuzda uyumak için pek ideal bir yer olmadığının farkında ama ne diyebilir ki? Sahip olduğu tek şey buydu. Hyunjin istese bile küçük sığınağındaki herhangi bir şeyi değiştirmeyi reddediyor ve tüm bina olmasa da onun yenileme sponsoru olmaya gönüllü oluyor. Hepsi paslı ve neredeyse çürüyor ama aynı zamanda onun aşina olduğu her şey. Ve Hyunjin'in kendisini olabildiğince küçültmeye çabaladığını ve yatağın ikisine sığabilmesi için vücudunu kıvırmaya çalıştığını görmenin komik bir manzara olmadığını söylerse yalan söylemiş olurdu.
Akşam emeğini yeni bitirmişlerdi ve saat çoktan biri geçmişti.
Hyunjin, o zamana kadar kendini hâlâ daha iyi hissetmezse ertesi gün hastanede kontrol ettireceğine dair söz vererek ona ilaç içmesine yardım etmeden önce iyi yediğinden emin oldu neredeyse onu kaşıkla besliyordu.
"Hayır. Bir dahaki sefere kendi yerinde uyursun." Felix, Hyunjin'in kıvrak vücudundaki tutuşunu kaldırmaya çalıştı, ancak daha yaşlı olan onu yalnızca daha yakına çekti, vücutları birbirine bastırırken kişisel alan yoktu.
Teslimiyet içinde inledi.
"Bu arada neden buradasın?" diye sordu Felix. Hyunjin ensesine küçük öpücükler kondurdu, elleri Felix'in gömleğinin içine yavaşça girerken omuzlarından aşağıya indi biri ağır çekimde karnını okşarken, diğeri göğsünün üzerinde hafifçe koşarken, titremesini bastırmak için dudağını ısırması gereken meme uçlarına tehlikeli bir şekilde yakın.
Sapık.
"Çünkü buraya gelmek istediğini söylemiştin." Delikanlı umursamazca cevap verdi. Kulağa inanılmaz derecede masum geliyor.
"Tabii ki orası benim evim. Başka nerede olabilirim?" Sakin kalmaya istekli olarak reddediyor.
"Evimde. Yatağımda... benimle."
"Seni sapık." Felix kıs kıs güldü.
Hyunjin'in karnında hafifçe yukarı ve aşağı hareket eden parmaklarıyla birlikte derisini emdiğini hissettiğinde nefesi kesildi, tüm kaslarını daha yoğun bir dokunuşla hissetti.
Hyunjin'in dokunduğu yerde derisinin yandığını hissettiğinde ağzından inlemeye benzer alçak, kasıtsız bir ses kaçtı.
Hyunjin'in ondan çıkardığı zavallı ses onu telaşlandırırken, bilinçaltı tepkisinden dolayı kendini zihinsel olarak azarladı.
Hyunjin'in teninin üzerinde sırıttığını hissetti ve genç olanın kulağına fısıldayabilmek için yüzünü hareket ettirdi, uzun boylu olanın sıcak nefesinin yüzüne yayıldığını hissederken diğerinin dudakları hafifçe kulağının kabuğuna değiyordu.
"Aslında öyleyim." Durdurdu. "Ama sadece benim olduğun için seninle, Hwang Felix."
"Çok aptalsın." Felix karşılık verdi, diğerinin ona hitap etmek için kullandığı isme aldanarak.
"Bundan sonra seni iyi besleyeceğimden emin olacağım, böylece Kim Seungmin onu ilgilendirmeyen şeyler hakkında endişelenmeyecek." Diğerinin ses tonu tiksintiyle bağlanıyordu, kolları vücudunu biraz daha sıkıyordu.
"Bunu neden söylediğini veya neden böyle davrandığını bilmiyorum ama hadi uyuyalım, olur mu? Saçmalamayı bırak. Yarın ikimizin de erken kalkması gerekiyor."
"Teselli öpücüğü yok mu? Üzüldüm, biliyor musun?" Hyunjin çok ince bir sesle onu tokatlamak istediğini söylüyor. "İyi geceler öpücüğüne ne dersin?" Hyunjin alay etme fırsatını kaçırmadan devam etti.
Felix hayal kırıklığı içinde inledi ve diğerinden sessiz kahkahalar aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vegas'ta Bir Gece- Hyunlix
Fanfiction[Tamamlandı] Felix'in hayatı uzun zamandan beri her zaman olaysız ve tamamen monoton olmuştur, ta ki o sadakatsiz yaz gecesine kadar.