Felix ağır göz kapaklarını zorlayarak açtı, görüşünü geri kazanmak için birçok kez kırpıştırdı ve üzerinde tanıdık olmayan, kusursuz beyaz bir tavan gördü. Hareket etmeye çalışırken, altında alışılmadık derecede yumuşak bir yatak hissetti.
Nerede olabilirdi? Burası hastane olamazdı değil mi? Etrafına bir göz attı ve yakınında hastaneye dair bir şey olmadığını görerek sakince nefes aldı.
Elini başına koydu ve şiddetli bir ağrı hissetti, neredeyse kafasını çatlatacaktı.
"Aman tanrım hyung, uyanık mısın?"
Felix başını yana çevirdi, görüşünü bulanıklıktan kurtarmak umuduyla gözlerini kıstı, Jeongin'in yatağın sol tarafındaki sandalyede oturduğunu ve irileşmiş gözlerle ona baktığını gördü. "İyisin, Minho-hyung, Felix-hyung uyandı!" diye bağırdı genç olan ve çok geçmeden, Felix onlara doğru gelen ağır ayak seslerini duydu ve sonunda Minho göründü, yüzünde hâlâ endişeli bir ifadeyle, nefesini düzenlemeye çalışırken ağır bir şekilde nefes nefese kapıdan içeri daldı.
"Felix! Sonunda uyandın! Kendini nasıl hissediyorsun?" diye haykırdı diğeri, Felix'e yaklaşarak elinin tersiyle alnına dokundu ve ateşinin sabitlendiğini hissederek mırıldandı. "Ateşin düştüğünü bilmek güzel." Dedi, Felix'e bir bardak su getirmek ve doğru düzgün içebilmesi için yanındaki masanın etrafında dolaşarak. "Bekle, Jısung'u arayayım. Senin için çok endişeleniyor." Cevap beklemeden odadan dışarı fırladı.
"Kaç saattir uyuyorum? Ve neredeyim?" diye sordu Felix, artık boş olan bardağı Jeongin'e geri verirken o da kabul etti ve komodinin üzerine geri koydu.
"Kaç saat derken neyi kastediyorsun? Neredeyse üç gündür uyuyorsun!" Homurdanan Jeongin, ses tonunda hâlâ endişe vardı. "Sizin yeriniz daha uzak olduğu için sizi Jisung-hyung'un evine geri götüremedik ve sizi buraya getirmek daha uygun oldu."
Felix'in az önce söylenenleri işlemesi biraz zaman aldı. "Neredeyse üç gün mü? O kadar uzun mu?" Aptalca sordu. Belki de bu yüzden kemikleri her an ondan vazgeçecekmiş gibi huysuz ve ağrıyordu.
Felix'in dilinde ağır bir şekilde cevap bekleyen bir soru vardı ama o, ağzından kaçırmasına izin veremezdi.
Hayır, Felix. Hayır.
Felix dilini ısırarak dinlemeye karar verdi.
"Evet, bu kadar uzun! Bizi ne kadar endişelendirdiğinin farkında mısın?" Genç olan neredeyse yırtılarak sordu. "Günün sonunda hala uyanmasaydın seni hastaneye götürecektik." Somurtarak ekledi.
Felix, yanındaki yatağın kenarına hafifçe vurarak genç olana yaklaşması için işaret etti, diğeri uysalca yaklaştı. "Özür dilerim Innie." Genç olanın yüzüne ısınmaya başlayan birkaç damla gözyaşını nazikçe silerek fısıldadı.
"Lütfen bunu bir daha yapma hyung. Beni çok korkuttun." Genç olan yüzünü Felix'in boyun girintisine gömerken sessizce burnunu çekti.
"Evet, bir daha olmayacak." İki gün önceki olaylar anılarına geri dönüp, bu anıların beraberinde getirdiği tüm duyguları yeniden alevlendirirken ağzını açarak küfretti.
"Ama..." Daha genç olanı takip etti ve Felix'in gözlerini hızla kaçırmasına neden oldu. "Bana gerçekte ne olduğunu anlatır mısın?" Daha genç olan, bariz rahatsızlığını görmemezlikten gelerek, hâlâ tereddütlü bir şekilde itti, aklında sadece olayın nedenini duymaktan başka bir şey yoktu.
"Söyleyecek hiçbir şeyim yok, Innie." Felix sert ve kesin bir sesle karşılık verdi, araya bir tartışma girmesi için tek bir çatlak bile bırakmadı. "Hiçbir şey olmadı." Jeongin'in düşmesini önlemek için yardım olarak yanına geldiği titrek bacaklarıyla yatağın yanında kalkmaya çalışırken ekledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vegas'ta Bir Gece- Hyunlix
Fanfiction[Tamamlandı] Felix'in hayatı uzun zamandan beri her zaman olaysız ve tamamen monoton olmuştur, ta ki o sadakatsiz yaz gecesine kadar.