Hyunjin dondu. Felix onun sözlerini işiterek onun üzerinde gerginleştiğini hissetti.
"Tatlım, hayır. Bu konuda şaka yapmayı bırak yoksa seni gerçekten yerim." Hyunjin, Felix'in tepesinde durduğu yerden kurtulmaya çalışmadan önce zorla kıkırdadı. Ama çilli çocuk onu omuzlarından yakaladı ve daha fazla hareket etmesini engellemek için iki eliyle onu tuttu.
"Beni gerçekten öylece ortada mı bırakacaksın?" diye sordu Felix, zaman geçtikçe kendine olan güveni yavaş yavaş azaldı ve Hyunjin bahaneler mırıldanmaya devam etti. "Şimdi sana düğünü tamamlaman için izin veriyorum. Benimle sevişmeni istiyorum Hyunjin."
Hyunjin'nin gözleri genişledi "Nee... sevişmek mi?" konuşmadan önce bilinçsizce dudaklarını yaladı. Hyunjin alçak bir sesle konuştu, gözleri Felix'in yüzünde ilaç gibi bir şey aradı, ona Felix'in şu anda sarhoş ya da deli olduğuna dair bir işaret verebilecek herhangi bir şey, çünkü bunu söylemesinin başka hiç bir yolu yoktu.
Uzun olan muhtemelen Felix neden istesin ki?' diye düşünüyordu. hayır, muhtemelen değil. Kesinlikle bunu düşünüyor. Yüzündeki ifade Felix'e bunu söylüyor. Ve bu doğru. Neden bu kadar saçma bir şey istesin ki? Ama düşünmeyi bitirdi.O anda sahip olmak istediği en çok şeyin bu olduğunu hissetti.
Hyunjin... ona olabildiğince yakındı.Ama belki de 'sevişmek' güçlü bir kelimeydi? İlişkilerine uymuyor muydu?
"Özür dilerim, çok mu ağır oldu? Seks desem daha iyi olur muydun?" Felix, boğazında yavaş yavaş oluşan bir yumru olmasına rağmen duyması daha rahat olacak kelimeleri bulmakta zorlandı. "Diğer terim de ne? Bir ilişki mi? Bir dakika, bize mi uyarmı? Bu ne anlama geliyor? Sadece duydum ama gerçekten bilmiyorum. Ah, seks, bence en uygunu. Benimle seks yapıyor musun?" Felix, Hyunjin'i şaşırtmadan anlatmak istediğini anlatmak için daha uygun kelimeler bulmaya odaklanırken, dalgın bir şekilde sordu.
"Çok sevimlisin." Hyunjin, altındaki küçük çocuğa karşı duyduğu sevgiyi zar zor zaptederek küçük vücuduna sarıldı. "Eğer ölürsem, bu senin suçun olacak."
"Tüm sorumluluğu üstleneceğim" diye fısıldadı Felix, diğerinin çenesini tutarak başını ona doğru kaldırdı.
"Sadece öp beni." Hyunjin kısık bir sesle homurdandı ve bir kez daha aynısını yaptı, Felix'in dudaklarını onunkilere aldı, ısırdı ve hararetli bir şevkle dolgun etini emdi. Felix, hem ağızlarının birbirine çarpmasından hem de Hyunjin'in vücudunda serbestçe dolaşan, derisinin her köşesine ve yarığına, her kıvrımına ve her santimine dokunan ellerinin yarattığı hisle ürperdi.
Vücudundaki ateş, yanına gelen her şeyi yutmak ve yakmak niyetiyle geri geldi. Midesindeki düğüm, Kendisini fazlasını ve daha fazlasını isterken rahatsız bir şekilde buldu.
"Hyun, hyun, lütfen." İnledi, önündeki diğer erkeği hissetmek için istemeden kalçalarını kaldırdı.
"Lanet olsun." Hyunjin geri çekildi, şehvet ve hayranlık karışımı gözlerle koyulaşan gözleriyle ona iyice bakmak için oturdu ve yüzündeki derin kırmızılık daha da öfkelendi. Felix yutkundu, diğerinin kaslı vücudunu ve tüm doğru yerlerindeki belirgin kaslarını iyi görebiliyordu. "Bunu istediğinden gerçekten emin misin?"
Felix önündeki şaheseri taradı, Hyunjin'in eşsiz görünüşü ve solmayan güzelliği karşısında utanmadan. Hyunjin'in güzel boynundan ona bakarken çok baştan çıkarıcı görünen karın kaslarına kadar yalamak istiyordu. dikkat verildi. Felix yutkundu ve dalgın dalgın başını salladı, "Evet." Sonunda cevap verdi.
"Sana söylüyorum, başlarsam beni yarı yolda durduramazsın. Kendime o kadar hakim değilim meleğim. Bak beni ne kadar etkiliyorsun." Hyunjin mırıldandı, Felix'in ayak bileğini tutarak ayaklarını giysili kasıklarına getirdi, bu da Felix'i olduğundan daha da telaşlandırdı, ayağındaki devasa ve sert çıkıntıyı hissetti. "O kadar güzelsin ki beni delirtiyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vegas'ta Bir Gece- Hyunlix
Fanfiction[Tamamlandı] Felix'in hayatı uzun zamandan beri her zaman olaysız ve tamamen monoton olmuştur, ta ki o sadakatsiz yaz gecesine kadar.