SÜRPRIZ BÖLÜM: Şimdiki biz.

258 17 3
                                    


Sürpriz yaptım size. Finali içime sinmedi o yüzden bu bölümü yazdım. Iyi okumalar canlar.

YILLAR SONRA

"İşte kahveniz. Bayım."

Felix elinde taze yapılmış kahve dolu küçük bir tepsiyle geri geldi, kocasının kucağına çekildiğini hissetmeden önce bardağı cam masanın üzerine bıraktı.

Kısa olan itiraz etmeye çalışmadı ve bunun yerine sırtını Hyunjin'in göğsüne yasladı, alnını uzun boylu olanın yüzünün kenarına bastırdı.

Birlikte oldukları o kadar yıl boyunca Felix tatlı dokunuşlardan hoşlanmaya başlamış, her sarılmayı ve öpmeyi kucaklamayı ve her anın kıymetini bilmeyi öğrenmişti. Olmasına izin vermeyi ve hatta bazen bunu kendisi başlatmayı öğrenmişti. Onun sağladığı sıcaklığa ve güvenliğe bağımlı hale geldi.

"Dükkana gitmiyor musun?" Hyunjin sordu, elini Felix'in yanından yukarı aşağı kaydırarak.

Kafeleri artık eskisi kadar mütevazı değildi. Kocasının yardımıyla şehre açılmayı başardılar ve orijinal dükkanlarını henüz bırakmaya hazır olmadıkları için Busan'dakini Kevin ve Nigel'ın bakımına bıraktılar. Hala zaman zaman o mağazayı ziyaret ediyorlar, güncellemeler ve mikro yönetim istiyorlar ve mağaza harika gidiyor gibi görünüyordu.

Yıllar geçti ve mütevazi işleri gelişerek başkentin her yerine ve seçilmiş birkaç banliyö bölgesine birkaç şube daha açmalarını mümkün kıldı.

Tek bildiği çalışmak olduğu için Felix hâlâ kocasının ofisine en yakın şübeyi bizzat kendi yönetiyordu. Seungmin hâlâ onunla yan yanaydı, her şeyin böyle başladığını, hep böyle olacağını söylüyordu. İkisi de tüm işi birlikte yönetiyor, aynı anda başarıya ulaşıyorlardı.

Gerçi çoğunlukla Hyunjin'in ofisinden birkaç blok ötede çalışıyorlardı. Felix olaydan bu yana her zaman kocasına yakın olma ihtiyacı hissetti ve belki de Hyunjin'in yakında olduğunu öğrenene kadar sakinliğini koruyamadığı için bundan asla kurtulamadı. Şans eseri Seungmin bunu anladı ve Chan'a mümkün olduğu kadar yakın olma isteğiyle aynı duyguyu paylaşıyordu.

Daha önce arkadaşlarının ısrarı üzerine bir süre terapi yapmışlardı ve bu onun travmalarını işlemesine ve değerlendirmesine biraz yardımcı oldu, ancak bir şekilde durmaya karar verene kadar endişelerini pek gidermeye yardımcı olmadı. Her ikisi de o olaydan dolayı edindikleri bazı travmaları çoğunlukla kendi başlarına iyileştirmeyi başardılar... yani çoğu kocasından uzakta olmak dışında. Felix iş gezilerinde bile ona eşlik ederdi. Ve eğer bunu başaramamış olsaydı Hyunjin'i her gün yanında bulundururdu.

Ona yapışkan falan deyin ama o her zaman, her gün, her şekilde Hyunjin'e yakın olmak istiyordu. Kocasının yüzünü bir saniyeliğine bile olsa görmek endişesini hafifleten tek şeydi.

Bu mantığı takip ederek, Hyunjin'in molalarını kafede geçirmesi veya işten gizlice çıkıp Felix'ten bir öpücük istemesi hoşuna gidiyordu.

Seungmin'in deyimiyle atıştırmalık bir öpücük.

Uzun yıllar geçti ve hala Hyunjin ilk kez aşıkmış gibi davranıyordu ve Felix de aynıydı. Her gün Hyunjin'i ilk kez yeniden seviyormuş gibi hissetti.

"Hayır" diye yanıtladı, "Minnie dinlenebileceğimi söyledi ve dürüst olmak gerekirse bugün sadece burada kalmak istiyorum."

Hyunjin neden bu kadar bilgisiz davranıyordu?

Dur, unuttu mu?

"Beni baştan mı çıkarıyorsun?" Uzun boylu olan sırıttı ve kısa boylu olanın öfkesini hak etti.

Vegas'ta Bir Gece- HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin