"...Hyunjin."
Felix gergin bir sesle konuştu. Ne söyleyeceğini ya da nasıl tepki vereceğini gerçekten bilmiyordu. Uzuvları donmuş gibiydi, o noktada havanın ciğerlerine hâlâ temas edip etmediğinden bile emin değildi. Klimadan gelen soğuk havaya rağmen avuç içleri fazlasıyla terliyordu. Boynundan sırtına damlayan bir ter damlasını da hissedebildiğini düşündü.
Kalbi göğsünün içinde o kadar hızlı atıyordu ki neredeyse kaburgalarının onu tutamayacağından ve sadece ayaklarının üzerine düşüp kime ait olduğunu anlayarak Hyunjin'e doğru sürüneceğinden korkuyordu.
Zavallı küçük organ. Değersiz bok parçası.
Bir süre sadece birbirlerine baktılar. Kimse konuşmaya cesaret edemiyordu, ikisi de olduğu yerde donmuş gibiydi. Evren Felix'e Hyunjin'e bakması için zaman verdi ve ilk fark ettiği şey, daha uzun olan adamın saçlarının nasıl uzadığı oldu, artık beline kadar uzanıyor, ancak yine de bir şekilde aynı görünmeyi başaran tanıdık bir yarım atkuyruğuyla bağlanmıştı, yine de Hyunjin'in dar yüzüne ayrı bir boyut kazandırmışa benziyordu ve efsanevi bir yaratık gibi güzelliğini vurguladı. Ve bu noktada, fiziğiyle birlikte incelmiş olan ama yine de Felix'in gözlerinde haksız yere gösterişli görünmeyi başaran yüzünü fark etmekten kendini alamadı.
Diğeri de biraz daha büyümüş gibiydi. Boyu, koyu renk irislerinden yansıyan boşluğun derinliğine yakındı neredeyse. Neredeyse cansız görünüyordu.
Sana ne oldu? Sorulmamış sorularından biri, neden terk edilmiş gibi görünüyordu? Ya da hâlâ onunlamıydı? Kalbi neredeydi? Neredeydi?
Çaresizce bilmek istedi ama buna karşı karar verdi ve bunun yerine dişlerinin arasına sıkışmasına izin verdi. Cevap istemeye hakkı yoktu.
Hyunjin bir kez daha ağzını açtı, ama söylemek istediği her ne ise, duyulma şansı bulamamıştı ki giriş birdenbire açıldı ve gözleri Felix'e çevrilirken şapşal sırıtışı daha da büyüyen Kevin'in tüm gülümsemeleri ortaya çıktı. Diğeri hemen Hyunjin'in yanından geçti ve Felix'in önüne geçerek ona gülümsedi ve Felix'in şimdiden korkunç hissetmesine yardımcı olmadı.
Yeni gelenin kör edici sırıtışı, daha kısa olana mantıksız bir şekilde alay edilmiş gibi hissettirdi ve midesinin derinliklerinde acı bir his kaynamaya başladı. Doğru olmadığını bilmesine rağmen hızlı bir şekilde kapattı.
En uzun süredir sefil olduğu için değil, herkesin aynı şeyi hissetmesi gerektiği anlamına gelmiyordu.
Felix'in göğsüne derin bir şekilde saplanmış bir bıçak olması Kevin'in suçu değildi ve Hyunjin'in yanında ne kadar uzun süre kalırsa, bıçağın yavaşça bükülmesi o kadar acı vericiydi.
"Felix!" Diğer gıcırtılar, Felix'in daha önce şok nedeniyle kazara düşürdüğü paspası yerden almak için çömelerek ve diğerinin az önce düşürdüğü paspası ona geri vererek, hâlâ şaşkınlıkla teşekkürlerini mırıldanarak.
Gözleri Kevin'in omzunun üzerinden geçti, yüz hatları bozulmayan Hyunjin'e bir bakış attı, gözleri daha da kısılsa da yüzüne aynı metanetli tavır boyandı, Felix'i çerçeveleyen adama hançerler fırlattı ve yarıklara dönüştü. çok tehlikeli derecede keskindi.
Kevin, Felix'in boynunun hafifçe kıvrılmasını görmüş olmalı ki, genç olanın görüş açısını takip etti ve sonunda Hyunjin'in kavurucu varlığını kabul etmek için başını çevirdi.
"Ah, seni orada farketmedim, özür dilerim." Yanık tenli esmer, sahte gülümsemeye veya buna herhangi bir tepki göstermeye bile çalışmayan Hyunjin'e cilveli bir şekilde gülümsedi. "Merhaba, Lixie'min arkadaşı olmalısın?" Diğeri, Felix'in ne cevap vereceğini bilmediği için nefes almasını zorlaştıran, daha da yoğunlaşan tuhaf atmosferden habersiz, coşkuyla selamladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vegas'ta Bir Gece- Hyunlix
Fanfiction[Tamamlandı] Felix'in hayatı uzun zamandan beri her zaman olaysız ve tamamen monoton olmuştur, ta ki o sadakatsiz yaz gecesine kadar.