İki ay önce
"Hadi Lix, eğlenceli olur." Jisung, Felix'in sağ kolunu hafifçe ileri geri sallayarak çekmeye devam ederken yalvardı.
Felix, söz konusu çocuğu üzerinden atmaya çalıştı, kısa bir süreliğine başarılı oldu, sadece Jisung'un aynı şeyi yapması için, ama daha yoğun bir şekilde. Ses daha yüksek, daha mızmız. Felix'in ellerini çok daha büyük dalgalar halinde sallıyor.
"Tanrı aşkına, erkek arkadaşınla gidip beni bir kez olsun yalnız bırakamaz mısın?" Kızgın değildi, ama şimdiden o kadar sinirlenmeye başladı ki, o anda Jisung'a yumruk atmak istiyordu.
Sızlanmak hiç hoş değil. Ama kolu ve omzu ağrımıştı.
"Ama bu lanet odadan çıldırarak çıkmayacaksan seni Las Vegas'a kadar sürüklemenin ne anlamı var?" Jisung somurttu.
Evet, doğru duydunuz. Olduğu zavallı şey olan Felix, kelimenin tam anlamıyla ve mecazi olarak, 'eğlenmek' filan için başka bir ülkeye gitmek için uçak bileti almaya gerçekten muktedir değil. Ve parası olsa bile, onu ihtiyaçları için veya gerçek bir sandalye gibi daha önemli bir şey için harcamayı tercih ederdi, böylece bir kez olsun kıymıklar olmadan rahatça oturmayı deneyimleyebilirdi. Akılsızca para israf edemez ve dünyanın başka bir tarafındaki bir ülkeye gidebilmesinin tek nedeni, o akşam yemekten beri kulak zarlarını yırtan adamdır.
Onlar arkadaş değiller. Asla. Han Jisung, Felix'e sıkıldığı için yaklaşan çılgın zengin insanlardan sadece biri ve Felix, tüm hayatı gibi bir şaka. Sadece bazı dersleri paylaştılar ve birkaç görev üzerinde çalıştılar ve Jisung'un ne yazık ki sapkın bir nedenden dolayı ondan hoşlandığını tahmin etti, bu yüzden o zamandan beri onunla dolaşmasına izin verdi.
Sincap çocuk, Felix'in fiziksel olarak ondan kaçmaktan ve onu uzaklaştırmaktan yorulduğu için onu sürekli rahatsız ediyor, bu yüzden Jisung'un istediğini yapmasına izin veriyor, çünkü o böyle doymak bilmez bir deli.
Jisung ertesi gün, işyerine geldi ve tek bir kelime etmeden onu havaalanına sürükledi ve iş kiyafetiyle Vegas'a bu şekilde gitti. Jisung pasaportunu ve gerekli diğer eşyaları nasıl aldı? Bilmiyor ve dürüst olmak gerekirse bilmek de istemiyor. Dediği gibi, o bir deli.
"Kendime harcayacak nakitim bile yok, en azından elimdeki en ufak parayı bile almama izin vermemişken nasıl bir kumarhaneye girmemi beklersin?" Sinirle kıkırdarken homurdandı. Kumarhanelerde parasını çarçur edeceğinden değil ama böyle şeyler için Jisung'a güvenmek zorunda olduğu gerçeğinden nefret ediyor onu kaçırmak en başta onun fikri olsa bile.
"Biz buradayken ihtiyacın olan her şeyi karşılayacağım."
"Benim şu an çalışıp para kazanıyor olmam gerekirdi ama bunun yerine burada seninleyim bunu senin ödemen gerekiyor." Memnun olmadığı açıkça, sert bir şekilde ekliyor.
"Tabii ki sana iki katını bile öderim." Jisung'a hiçbir şey yokmuş gibi cevap verdi.
"Beni isteğim dışında buraya sürüklediğin için ne kadar boktan biri olduğun gerçeğini değiştirmiyor. Bu teknik olarak adam kaçırma, biliyorsun? Bunun için sana dava açabilirim."
Jisung kıkırdadı, "Ama yine de yapmayacaksın. Bunun için paran yok."
Bu ahmağın beyni sadece kendisi için avantajlı olduğunda çalışıyor.
"Tamam, bana bir saat ver." Pes etti. Şimdi tartışmanın bir anlamı yok, zaten kazanamayacak.
Jisung gülümsedi, gözleri neredeyse parlıyordu, "Pekala, seninle aşağıda buluşuruz, olur mu?" Jisung, dudaklarında kocaman bir gülümsemeyle bir çocuk gibi mutlu bir şekilde zıpladı.
"Git lütfen. Beynimin nefes almaya ve kulaklarımın bir anlığına dinlenmeye ihtiyacı var. İzin ver de özgür olduğum saatin tadını çıkarayım."
"Çok dramatiksin!" Diğeri kıkırdamadan önce omzuna bir tokat attı. Felix çarpmanın etkisiyle yüzünü buruşturdu ve kaşlarını çattı. "Bir saat, tamam mı? Güle güle!"
Jisung, Felix'in sakin hayatına kaos getirmek için gelen bir fırtına gibi haytına girdi sonra sadece Felix'in sahip olduğu her küçük huzur tamamen ve tamamen yok edildi.
Han Jisung, tarafından.
•••
"Felix, rahatla!" Jisung'un erkek arkadaşı Minho'nun, Felix'e boğazından aşağı yanan bir yol oluşturan güçlü sıvıdan bir doz daha verdiğinde söyledi.
Onu kaçıranlar kumarhanede çok fazla saat ve para harcadıktan sonra, Felix'in zamanını ve daha fazla para harcamak için hemen ardından bir bara gitmeye karar verdiler.
Felix'e kadeh üstüne kadeh, kadeh üstüne kadeh alkol veriyorlardı, ama Felix'in bütün gece olduğu gibi hâlâ taş gibi kaskatı olduğunu görünce onu rahatlatmayı hâlâ başaramadılar.
Jisung onu dans pistine çekmeye çalıştığında bile kıpırdamadı. Felix oraya vardıklarından beri hâlâ oturduğu yerde duruyordu ve o kadar sıkılmıştı ki önüne çıkan tüm likör bardaklarını düşüncesizce indiriyor ve yıllarca çalışmayla şekillenen yüksek alkol toleransına küfrediyordu.
Gözlerini ortalıkta gezdirirken, zengin insanların kafalarının nasıl çalıştığını asla anlayamayacağını düşünmeden edemedi. Bir sürü ayyaşın ve yüzü olmayan insanların dans edip seviştiği gürültülü yerlerde bu kadar eğlenceli olan ne? Bir kadeh alkollü içecek karşılığında gülünç miktarda para isteyen bu tür yerlerin nesi bu kadar eğlenceli?
Asla bilemeyecek.
Hepsi düpedüz aptal. Bu tür ortamlarda yeni değil ama yine de birçok şeyi sorgulamasına neden oluyor.
"Dans etmek ister misin?" Felix başını yana eğdi ve uzun boylu beyaz bir adamın yanında içki ve davetsiz bir şekilde oturduğunu gördü.
Felix etrafına baktı ve Jisung ve Minho'nun yine gittiğini fark etti.
Bardağındaki acı sıvıdan bir yudum daha alarak içinden küfretti. "Beni yalnız bırak." Hoş laflara aldırış etmeden tısladı.
"Ama tatlım, burada tek başına içerken çok yalnız görünüyorsun. İzin ver sana eşlik edeyim." Adam, Felix'e pis bir sırıtış fırlattı ve Felix'in omurgasına kötü bir ürperti gönderdi. "Seni pek çok şekilde gevşetebilirim bebeğim." Diğeri hala ısrar ediyor ve Felix'in hoşuna gitmeyecek şekilde daha da yaklaşıyor.
"Hayır, teşekkürler. Birlikte olduğum insanlar var. Affedersiniz." Felix ayağa kalkmak üzereydi ama adam onu kolundan sertçe çekip hareketlerini durdurduğu için kalkamadı.
Başını kaldıran Felix, onlardan birkaç adım ötede, yüzünde bir gülümsemeyle ona bakan güzel bir adam gördü. Bahsedilen adamın manzarasını daha fazla hassas bir şekilde içmesine izin vermedi, ancak sol gözünün altındaki belirgin güzellik işareti, üzerinde aydınlatan dans eden neon ışıkların altında güzel göründüğü için Felix'in tüm merakını çekmişti.Ta ki bakışları biraz daha yukarıya çıkana ve Felix, gözlerini kuzguni saçlı adama kilitlerken vücudunda bir başka ürperti hissetti ve kendini kapana kısılmış hissetti. Adamın gözleri, avını izleyen bir canavar gibi, onun üzerindeydi.
Adam gülümsüyordu ama bunun arkadaşça olmaktan uzak olduğunu açıkça söylenebilirdi. Yakından bakarlarsa tehlikeli bir sırıtış çıkarabilecektir. Felix kendini gözlerini kırpıştırmaya zorladı, göz temasını keserek topuklarının üzerinde döndü ve bir kez olsun yanından ayrılmayan bir çift delici keskin göze bakma zahmetine girmedi.
"Hayır teşekkürler? Önceki adamdan bile daha tehlikeli görünüyorsun."
"Yine de iyi olurdum." Felix çatalı bıraktı. "Teşekkürler, sanırım." Onu kaçıranları her yere dağılmış sarhoş cesetler havuzunda aramaya başlamadan önce söylediği tek şey buydu?
Adamdan bir başka içten kahkaha duydu ama artık arkasına bakmaya çalışmadı, güzel gözlerinin altında oldukça çilli bir nokta olan, oldukça uzun siyah saçlı, kilometrelerce öteden bela diye bağıran uzun boylu bir adama gerçekten bulaşmak istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vegas'ta Bir Gece- Hyunlix
Fanfiction[Tamamlandı] Felix'in hayatı uzun zamandan beri her zaman olaysız ve tamamen monoton olmuştur, ta ki o sadakatsiz yaz gecesine kadar.