Müşteri siparişlerini verip dükkânın içinde bir yere oturur oturmaz Felix vücudunu tezgahın mermer üstüne yığıldı ve Felix'in tek düşünebildiği vücudunu kemiren yorgunluk olduğu için umursamadığı bir yere oturdu. kemikleri bir orospu gibi, uzuvlarını kararsız ve sırtını ağrıtıyor.
Yine bir cuma günüydü, yani bitirmesi gereken bir sürü görev ve projeyle birlikte uykusuz bir gece daha geçirmişti.
Üç gündür uykusuzdu... Bir insanın düzgün bir uyku çekmeden ne kadar dayanabileceğini merak ediyor, çünkü şimdiden vücudunun her an zıplayacakmış gibi havada süzüldüğünü hissediyor.
"Felix, gerçekten iyi görünmüyorsun. Hastaneye gitmemize gerekmediğine emin misin?" Seungmin paytak paytak yaklaştı ve endişeyle sıcaklığını ölçmek için elini uzattı, "Hasta değil misin?"
Felix, Seungmin'in bir arkadaşa en yakın kişi olduğunu söyleyebilir. Çok konuşuyor ve soracak çok şeyi var ama yüksek sesle ve meraklı bir şekilde değil. Aynı zamanda akıllı ve sorumlu. Jisung ve Minho ya da başka bir deyişle Seungmin olmayan her şey sinir bozucu olmayan biriydi. Felix'e Busan'daki çocukluk arkadaşını hatırlattığı için Felix'i bir şekilde diğeriyle rahat ettirecek kadar (asla itiraf etmeyeceği bir şey)
"Ben iyiyim. Sadece yorgunum." Felix gözlerini kapatırken elini salladı.
"Emin misin?"
Seungmin geldiğinden beri onu kontrol ediyordu. Köpek yavrusu benzeri erkek, genellikle hayatta çok başarılı olan bir adamın hiçbir belirtisini göstermeyen, aniden işte çok solgun ve bitkin görünerek ortaya çıkan iş arkadaşı için endişeleniyor.
"Evet, fazla merak etme."
Seungmin ikna olmamış görünüyordu, ama yine de ona endişeli bakışlar atarken zaten temiz olan masaları silmeye geri dönmeden önce her iki şekilde de başını salladı.
Dükkanın kapanış saatine sadece bir saat olduğu için fazla müşteri yok, ki bu saat tam olarak gece yarısı kapandığı için zaten oldukça geç, bu yüzden vücudunun koltuğa çökmesine izin verdi, uzuvları utanmadan iki yana açıldı ve başı yukarıya eğikti. tavanda, sonra gözlerini kapatıyor, şu anda prezentabıl görünmeyi pek umursamıyor.
Hyunjin'le her gün uğraşmak Felix'i ruhunun derinliklerinde gerçekten yoruyor. Mümkünse, üniversite ile birlikte aynı anda üç işte çalışmaktan bile daha yorucu. İnşaat işinde ağır çelik yükleri taşımaması bile kıyaslanamaz.
Felix, mızmız bir çocuğa, sapık bir yaşlı adama, yapışkan bir ergene, bir canavara ve şeytana aynı anda bakıyormuş gibi hissetti.
Daha tanışmalarının üzerinden birkaç ay bile geçmemişti ve hayatındaki köklü değişikliği şimdiden hissedebiliyordu. Normalde mülayim ve sıkıcı günü o zamandan beri oldukça olaylı geçti. Ve hayır, Felix'in normalde tek renkli hayatına nihayet renk verdiği için her gün şükredeceği türden olaylar değil. Aslında zamanda geri gidip Jisung'un kaçırıp Vegas'a sürüklediği gün onu tokatlamak isteyeceği türden şeylerdi. O zaman belki o zaman, sevgi kelimesini başka bir düzeye taşıyan Hwang Hyunjin adlı bir tehdide bağlanma talihsiz olayını önleyebilirdi. Ait olmadığı yerlere dokunmaya devam eden bir çift kaygan ele ve sanki işaretlemesi gereken bir bölgeymiş gibi ona morarmaya devam eden bir ağza sahip olmak.
O pislik ondan oraya buraya gitmesini isteyip duruyor, izin günü olduğunda onu bir yerlere sürüklüyor ve Felix işi nedeniyle reddederse, daha uzun olan erkek onun yerine iş yerine uğrayarak Felix'e gereksiz varlığıyla rahatsız ediyordu
Hatta bir keresinde söz konusu erkek, çalıştığı yerel bara gittiğinde, gürültülü ve dağınık bar, Hyunjin'in etrafındaki insanlarla sık sık uğradığı diğer yerlerin zarafetinden yoksun olduğu için açıkça yersiz göründüğü bir zaman bile vardı. çok kaba ve berbat olmak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vegas'ta Bir Gece- Hyunlix
Fanfiction[Tamamlandı] Felix'in hayatı uzun zamandan beri her zaman olaysız ve tamamen monoton olmuştur, ta ki o sadakatsiz yaz gecesine kadar.