"Meleğim" Bir ses ona o kadar yumuşak bir şekilde seslendi, onu uyandırma girişiminin aksine, daha fazla uyumasını istedi. "Bebeğim, önce ben duş alacağım, tamam mı? Sonra sen girebilirsin." Hyunjin küçük bir kıkırdama attı "Ya da birlikte duş alabiliriz, ne dersin?"
"Aptal, çık dışarı." Felix homurdandı, kolunu gözlerine dayadı ve onları sakladı. "Uyuyan bir adamla flört etmenin kabalık olduğunu bilmiyor musun?"
Hala çok yorgun ve uyumak istiyordu. Hyunjin uyumasına izin veremez mi? Öfke nöbeti geçirmek istemiyordu. Ellerini sinirle gözlerine kapattı.
"Yine de benim uyuyan adamımsın, bunda sorun ne?" Hyunjin gelişigüzel bir şekilde karşılık verdi, Felix'in ellerini gözlerini kapattığı yerden çekti ve ardından başparmağıyla yanaklarına kadar kapalı göz kapaklarını hafifçe okşadı.
"Tanrım, defol git. Duş al!" Felix sızlandı, bir bebek gibi battaniyeye sarılmak için yan tarafına dönerken gözlerini açmayı hâlâ reddediyordu.
"Çok tatlısın." Hyunjin'in gırtlağından başka bir kıkırdama yükseldi, sonra Felix bir çift dudağın yanağını hafifçe öptü ve teninde dolaşan ve omurgasından aşağıya karıncalanmalar gönderen ılık ve naneli bir nefes verdi. "Uyumadan önce duş al, yoksa seni kendim yıkayacağım." uyardı, ve gitti.
"Peki ya giysiler?" diye sordu Felix, bu tür bir senaryoyu en son ne zaman yaptıklarını hatırlayarak.
"Haydi bebeğim!"
Felix sadece küçük bir onay sesi çıkardı, ardından Hyunjin'nin o büyük odaya bağlı olan banyoya gittiğini belirten hafif bir kapı sesi duydu. Birkaç dakika sonra suyun aktığını, kapının açılıp kapandığını, ayak seslerini ve ardından meraklı bir şekilde gözlerini açıp makyaj masasının önünde oturan Hyunjin'nin saç kurutma makinesini fişe taktığını görmesine neden olan bir hışırtı duydu.
Kocasının çıplak sırtının ona baktığını, kollarından sert sırtına kadar kaslarının her esnemesini Felix'in zihninin yapışkan bir maddeye dönüşmesine neden olurken, sadece bir pus içinde izledi.
Dokunmak istiyorum...
Konuşanın yarı uykulu beyni olup olmadığını bilmiyordu ama daha fazla düşünmek için kendine fazla zaman ayırmadı ve kendini toparlayıp uzun saçlarını kurutmakla meşgul olan kocasına doğru yürüdü. Dokunuşta göründüğü kadar yumuşak hissettiren kuzguni saçları.
Felix, dokunuşunun altındaki kasların gerildiğini hissederek elini diğerinin omzuna koydu. "İşte, yardım etmeme izin ver." Şaç kurutma makinesi ve küçük havluyu kısa bir anlığına donmuş olan uzun boylu erkeğin elinden alırken, aynada göz göze geldiklerinde bir kez daha rahatlayıp ona gülümseyerek söyledi.
Bu jest, özellikle de dışarıdan birinin bakış açısından bakıldığında fazlasıyla evcildi, ama bu onun yapmayı sevmeye başladığı bir şeydi. Hyunjin'nin tenini gıdıklayan uzun ve yumuşak saçları ve gözlerini kapatırken diğerinin yüzündeki memnun ifade, Felix'in saçıyla istediğini yapmasına izin vermek de Felix'in zamanında hoşlandığı bir şeydi. Kocası ne zaman saçını kurutsa rahat, hatta gevşemiş görünüyordu.
"Tamamdır." Bir süre sonra, saç kurutma makinesini düzgün bir şekilde uzun boyluların makyaj masası çekmecesine geri koyarken, saç kurutma makinesinin telini kıvırarak duyurdu.
"Teşekkür ederim Meleğim." Hyunjin elini uzatıp avucuna hafif bir öpücük kondurdu. Basit bir jest ve önündeki tanrının unuttuğu manzara, midesine saldıran kelebekler sinir bozucu bir şekilde içini kemirirken.
"E-evet, tabii." Felix kekelemenin cezası olarak dilini ısırdı ve hemen Hyunjin'nin elinden kurtularak tekrar yatağa girdi ve zaten yanan yüzünü gizleyip gümbürdeyen göğsünü sakinleştirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vegas'ta Bir Gece- Hyunlix
Fanfiction[Tamamlandı] Felix'in hayatı uzun zamandan beri her zaman olaysız ve tamamen monoton olmuştur, ta ki o sadakatsiz yaz gecesine kadar.