Felix hayretle gözlerini Hyunjin'in devasa odasında gezdirdi.
Hyunjin, Felix'in getirdiği yemeği yedikten sonra, kocası, Sekreterine haber verdi sonra onu hemen ofisten dışarı sürükledi, bu da Felix'e Hyunjin'i nihayet durdurduğu için teşekkür etti, çünkü yaşlı olan da kuzgun saçlının aralıksız çalışmasından endişe ediyordu (o Hyunjin'in günler sonra ilk molası olduğunu öğrendi ve Felix bunun hakkında sadece iç çekti) ve o farkına bile varmadan çoktan Hyunjin'in aptalca kocaman evindeydiler.
"Neden buradayız?" diye sordu Felix, gömme dolabının içinde bulutlu yatakta oturup, Hyunjin'i beklerken başını yana eğerek.
"Bana uyumamı söylemedin mi?" diye sordu uzun boylu olan, hâlâ giysi raflarını karıştırırken.
"Evet?" Tek kaşını kaldırdı. "Ama burada ne yapıyorum?"
Hyunjin, her ne halt yapıyor olursa olsun, yürümek için durdu ve odayı dolaptan ayıran kapı çerçevesine yaslandı, burada kafası karışmış Felix'e iyice baktı.
"Benimle yatıyorsun." Hyunjin tüm ciddiyetiyle dışarı çıktı. Sanki koşmaya hazırmış gibi hemen yataktan kalktı. "Asla."
Uzun boylu olan Felix'in durduğu yere ulaşmak için büyük adımlar atarken, yüzündeki ifade yaramazlık ve eğlenceye benzer bir şeye dönüşmeden önce kocası ona kafası karışmış bir şekilde baktı. "Yapacaksın bebeğim. Bunu ilk öneren sensin."
"Ben öyle bir şey yapmadım." Kesin olarak yalanladı.
"Ah, ama yaptın."
Hyunjin ona doğru yaklaştı ve alaycı bir sırıtışla tam önünde durdu. "Yatakta bebeğim." Delikanlı derin, boğucu bir sesle, arkasındaki yatağın yönünü işaret ederek dedi. "Yoksa önce duş almak ister misin? Bana katılmak ister misin küçük efendi?"
Hyunjin önünde gömleğini çıkarırken yanaklarında ve kulaklarının ucunda ani bir sıcaklık hissettiğinde Felix gözlerini kaçırdı. Diğer erkeğin sıska, kaslı vücudu tam teşhirde ve rahatsız edici karın kasları Felix ile alay ediyor.
"Alaycı sözler nerede tatlım? Dilini kedi mi yedi?"
Bakmıyordu ama piç kocasının dudaklarında sinir bozucu bir şekilde çarpık bir sırıtış olduğunu biliyordu.
"Aa sen deli misin?!" Sinir bozucu bir şekilde kekelediği için kendini azarlayarak dilini ısırdı.
"Bana bak sevgilim."
Yapmadı.Bakışları yerde sabit kaldı çünkü bu, önündeki sapık adamdan daha ilginç.
Başı çenesinin altındaki uzun boylu kişinin parmakları tarafından tekrar kaldırılmadan önce Hyunjin'den gelen odada yankılanan kahkahaları duydu. "Şirin." Kocası, paytak paytak banyoya gitmeden önce ağzına bir öpücük kondurarak kıkırdadı.
"Hey salak, kıyafetlerini unutmuşsun!" Tüm alaylarından kurtulduğunda aradı ve Hyunjin'in ondan hiçbir şey almadığını fark etti.
Yine de bir yanıt alamadı, çünkü duvarlarda yankılanan tek ses duştan gelen düzenli fışkıran suydu, bu yüzden yaşlıların dolaplarına göz atmayı kendine görev edindi.
Felix, dikey ve yatay çizgileri üst üste gelen siyah bir pantolon, siyah bir gömlek aldı ve iç çamaşırı aramak için daha fazla karıştırırken, Felix yanlışlıkla içinde pek çok rastgele şey olan bir çekmeceyi açtı.
Kâğıtlar, eskiler, özenle kapatılmış mektuplar ve kuru çiçekler ve bunların üzerinde, Hyunjin'in yüzünü tam olarak göremediği bir kadınla birlikte çerçeveli bir resmini gördü, çünkü rastgele bir kağıt yarısını kaplıyor, görmesini engelliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vegas'ta Bir Gece- Hyunlix
Fanfiction[Tamamlandı] Felix'in hayatı uzun zamandan beri her zaman olaysız ve tamamen monoton olmuştur, ta ki o sadakatsiz yaz gecesine kadar.