"Hadi Lixie! Söyle bize!" Jisung, koridorun sonuna gelene kadar iki saatlik tarih dersinden sonra amfiden çıkarken sızlanmaya devam etti. Minho erkek arkadaşıyla aynı merakı paylaşarak onları takip ediyordu.
Jisung, Felix'i, söz konusu kocası hakkında ifşa edemediği bilgileri dökmesi için rahatsız etmeye devam etti, bu bir sır olduğu veya yapamayacağı için değil, ama o da hiçbir şey bilmediği için.
Hâlâ temelde yabancılar. Şimdi aynı soyadını paylaşıyorlar ama yine de yabancılar. Diğer adam hakkında adından ve zihinsel bir sorunu olduğundan başka ne biliyor? Hiçbir şey.
"Tanrı aşkına, beni takip etmeyi bırak artık!" Üniversite çıkışına gelirlerken Felix adeta koşturdu. O sadece Jisung'dan ve bitmek bilmeyen feryadından kaçmak istiyordu.
Sincap çocuğun sızlanmalarını duyduğu her an başının biraz daha ağrıdığını hissedebiliyor. Nihayetinde, bu noktada kulaklarını koparmasına sadece birkaç saniye kaldı.
"Ama bize hiçbir şey söylemedin." Çocuk sızlandı, sesi gereksiz yere sinirli geliyordu.
"Sana söyledim, yapamam..."
"Kocan yakışıklı mı? Benim Lixie'min güzelliğini hak ediyor mu?"
"Arkanı dön ve kendin gör." Pürüzsüz bir ses araya girerek tüm dikkatlerini üzerine çekti.
Felix yüzünü bu kadar sert bir şekilde avuçlarken yüzünün bir sıcaklıkla havuzlandığını hissetti ve bu süreçte hem yumuşak hem de yalan gibi melodik gelen o çok tanıdık kadifemsi yumuşak sesi duyduğunda kendini incitti.
Sanki iki salakla uğraşmak yetmiyormuş gibi, başka bir salağın ortaya çıkması ve başımı daha çok ağrıtması gerekiyor. Harika."Kapa çeneni... sen de kimsin?" Jisung, onlara kısa bir gülümseme veren çok yakışıklı bir adam tarafından karşılandığında sustu.
Hyunjin, Felix'e doğru ilerledi ve ona anlaşılmaz bir ifadeyle bakan Minho'nun ve olanlardan tamamen şaşkına dönen Jisung'un yanından geçti. Uzun boylu olanın elleri Felix'in kıvrak belinde yer buldu ve onu kendine çekti, "Merhaba bebeğim." Hyunjin, Felix'i dudaklarından öpmeden önce söyledi.
Felix konuşamayacak kadar şaşkındı. Hyunjin'in o gün için onu getirmesi konusunda bir anlaşmaya varıp varmadıklarını ya da unuttuğu planlar yapıp yapmadıklarını düşünüp beynini zorlarken, elleri Hyunjin'in pahalı takımının kenarlarından kavrayarak öylece durduğu için donmuştu.
Gerçekten nasıl tepki vereceğini bilmiyordu.Hyunjin öpücüğü derinleştirmeye başladığında, düşünceleri etrafa dağılırken, bilinçaltında erişim için ağzını açmıştı ve seyircilerin yanından geçerken bakışlarını savuşturuyordu.
Hyunjin daha sonra geri çekildi ve az önce tanık oldukları küçük sevişme seansı karşısında şaşkına dönen aşıklara bakmadan önce alnına tüy kadar hafif bir öpücük kondurdu. Daha önce böyle bir şey görmedikleri için değil, Felix olduğu için. Onların Felix'i, Bakirdi ve şuan karşılarında ki orospu Lee Felix.
"Ben kocasıyım, Hwang Hyunjin. Tanıştığıma memnun oldum." Hyunjin utanmazca tanıttı ve Minho'yu gerçekliğe döndürdü. Felix, bu kelimelerin diğerinin dilinden döküldüğünü duyunca irkildi, ama zaten gerçek olduğu için hiçbir şey söyleme zahmetine girmedi.
Minho konuşmayı üstlendi ve ikisini de tanıttı, çünkü Jisung hala ağzı açık bir şekilde düşüncelere dalmıştı, olduğundan daha aptal görünüyordu, "Ben Lee Minho ve bu da erkek arkadaşım Han Jisung. Biz Felix'in arkadaşları. Sonunda seninle tanışmak güzeldi." Büyük olan, Hyunjin ile uzun zamandır tanışmayı bekliyormuş gibi cevap verdi.
"Memnun oldum." Hyunjin hafifçe eğildi, "Bu arada, Felix'i akşam yemeğine çıkarıyorum, bize katılmak ister misiniz?" o teklif etti.
Minho biraz tereddüt etti, çifti işgal etmeleri gerekip gerekmediğinden emin değildi, ancak süreçte yeni yüzü tanırken bunu yapmanın eğlenceli olacağına karar verdi. "Eğer senin için uygunsa."
"Tabii ki." Hyunjin daha sonra Christopher'ın durduğu çifte fark edilmeden baktı. "Hyung."
Christopher anlayışla başını salladı ve Minho'nun yarı yolda durmasına neden olan çok pahalı bir arabada ikiliye rehberlik etti, ancak Christopher'ın iyi olup olmadığını sorduğunu duyunca hemen toparlandı, Minho bununla sadece boğazını temizledi ve öyle değilmiş gibi arabanın içine kaydı. bir arabanın üzerinden salya akıyor.Sonra Hyunjin, Felix'i şoförü Changbin ile birlikte başka bir pahalı görünen beyaz arabaya çekti.
"Neden çok araba getirdin, gösteriş yapıyorsun?"
"Yani, bu da olabilir ama bu sefer değil. Chan'nin her zaman ayrı bir arabası vardır."
Felix bunun üzerine tek kaşını kaldırdı.
Hyunjin içini çekti, "Benim alanımda çok fazla insan olmasını sevmiyorum." Uzun boylu olan bir çocuk gibi somurttu ve Felix'in kaşlarını daha da çatmasına neden oldu.
"Tamam, peki neden buradasın? Seninle bir planım olduğunu hatırlamıyorum?"
"Dediğim gibi seni yemeğe götürmek istedim." Hyunjin sadece cevap verdi.
"Fakat-"
"Şşşt."
Hyunjin başını omzuna yasladı ve araba nihayet hareket etmeye başladığında ve tüm yolculuk boyunca aralarında daha fazla söz alışverişi yapılmadı, piç kocasının zaman zaman boynuna konduğu küçük küçük öpücükler oldu. kendine sakin kalmasını ve kendisinden daha uzun olan erkeğe şaplak atmamasını hatırlatarak sadece içini çekti.
Felix, Hyunjin'in sevgi adamı olduğunu söylediğini biliyor ama biri yeni tanıştığı birine karşı nasıl bu kadar şefkatli olabilir?
Zavallı kıçından yararlandığı için Hyunjin'e karşı dava açabileceğinden oldukça emin, ancak bunu, sonunda kapitalizmin daha büyük bir kölesi olduğu ve sonunda daha iyi maaş aldığı geleceğe saklayacak. Meteliksiz olduğu için şimdilik listelemeye devam edecek.
Rezervasyonsuz girişine izin verilen beş yıldızlı bir otelin restoranına geldiler.
Grup, aşağıdan şehrin uçsuz bucaksız manzarasının yanında, yerden tavana cam duvarın yanına yerleşti. Sipariş verdiler ve hizmet aldılar ve ancak o zaman Jisung, Hyunjin ile tanışmanın ilk şokunu ve olup biten tüm boktan şeyleri atlattı.
"Aman Tanrım, ciddi misin, Lee Felix?" Jisung ağzından kaçırdı, biraz geç tepki verdi, "Bu tür bir suratı saklama ihtiyacını nereden buldun? Sen deli misin?!"
Felix, Hyunjin'in kıkırdadığını duyunca gözlerini devirdi. Changbin ve Christopher da masada, aynı zamanda boğucu kahkahalarla.
"Kes sesini aptal. Ben kimseyi saklamadım." Felix ofladı, "Bu öğleden sonraya kadar evli olduğumu bile bilmiyordum."
"Ne demek istiyorsun?" diye sordu.
Felix, geçen yaz (Kore'de ilkbaharda) Vegas'ta o öğlen erken saatlerde yaptıkları toplantıya kadar olanları anlattı, sadece bitirmek için. Bitirene kadar yüzlerindeki duyguların şoktan farkına varmaya ve büyülenmeye hızla geçtiğini görebiliyordu.
"Kahretsin, hayatımda hiç bu kadar çok konuşmamıştım." Felix hemen tabağının yanındaki suyu yuttu ve ağzını silmek için ona bir peçete uzatan kocasından küçük kıkırdamalar aldı.
"Hyunjin'in bu kadar tanıdık gelmesine şaşmamalı." Minho mırıldandı, "Yani gerçekten daha bugün mü tanıştınız?" Duruma hayran kalarak sordu.
Felix başını salladı.
"Ve sen de sevişiyor musun? Kahretsin. Sen bakire değil misin, Lixie?" Jisung, Minho'nun boğucu kahkahasıyla masadaki tüm bakışları farklı duygularla ona odaklayarak ekledi.
"Kapa çeneni Jisung-ah, yoksa senin için benim mi yapmamı istersin?"
Jisung, Felix'in sözleriyle gözle görülür bir şekilde titredi ve masadaki diğer erkeklerden hafif kıkırdamalar aldı.
Geçmiş hayatımda gerçekten kötü bir insan olmuş olmalıyım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vegas'ta Bir Gece- Hyunlix
Fanfiction[Tamamlandı] Felix'in hayatı uzun zamandan beri her zaman olaysız ve tamamen monoton olmuştur, ta ki o sadakatsiz yaz gecesine kadar.