Heira ile yaptığı konuşmanın ardından Felix, Hyunjin'in evinde bir kez daha yalnız kaldı, sanki o gittikten sonra onun kafasına bir fırtına hadım etmemiş gibi.
Sakinleşmesi ve az önce olanları ve konuşmalarının nasıl gittiğini düşünmesi için kendine bir dakika verdi. Onun ne söylemeye çalıştığını düşündü ve Felix, hâlâ bir kafa karışıklığı içinde bıraksa da, çoğu şeyi anladı. Ne demek istediğini çoğunlukla anlıyordu.
Felix'in çok uzun süredir kaçtığı konusunda haklıydı. O bir korkaktı ve işler onun için çok zorlaştığında nasıl yüzleşeceğini bilmiyordu.
Sözleri zihninde yankılanmaya devam etti, uzun süredir aynı pozisyonda olduğunun farkında değildi, ta ki telefonu çalmaya başlayana ve onu transından zorla çıkarana kadar.
Onu arayan, nerede olduğunu soran, gelip onu alması için ısrar eden Minho'ydu. Felix, içinde bulunduğu yerden dışarı çıkıp çıkamayacağını bilmediği için kabul etti.
Minho onu kısa bir gezintiye çıkaracak ve yolda biraz dondurma alacak kadar düşünceli davrandı. Hyung'u onu neredeyse gözyaşlarına boğacak bir şey söyleyene kadar sessizdi.
"Neler olduğu hakkında pek bir şey bilmiyor olabilirim ama bazen kendini seçmenin sorun olmadığını hatırlamanı istiyorum." Minho ellerinde vanilyalı ve damla çikolatalı dondurmalarla yürürken aniden şöyle söyledi: "İstediğin kadar aptal olman sorun değil çünkü aşk budur. Ayaklarını yerden kesmesi, sonra yüz üstü yere düşürmesi kaçınılmazdır. rüzgarda savrulan bir yaprak gibi yere düşürecek, acıtacak ama o kadar çok acıtacak ki dizlerin kanasa ve kemiklerin kırılsa bile her şeyi yeniden yapmak isteyeceksin." abisi ona bir bakış attı, gözleri yumuşadı ve ağzının kenarları nazik, anlayışlı bir gülümsemeyle kıvrıldı, "Öyleyse sorun değil Felix. İstediğin kadar aptal olabilirsin. uzun zamandır, bazen zayıf ve aptal olmak sorun değil." Felix ağlama dürtüsünü bastırırken abisi onun omzuna hafifçe vurdu. "Keşke seni ne mutlu edecekse gerekeni yapsaydın."
Bunu çok takdir ediyordu, özellikle Minho, Felix'e devam etmesi ve hala elinden geleni yapması için biraz cesaret verdi. Felix'in hatalı olduğunu bilse bile abisinin onun tarafını tutmayacağına inanıyordu.
Sanki Felix'in göremediği bir şeyi görüyorlardı.
Heira'nın keskin sözleri hâlâ onun derinliklerine yerleşmeyi başarsa da, göğsünde büyüyen rahatsız edici duygu onlar eve gelene kadar oyalandı. Dondurma eridi ama sözleri sert ve soğuk kaldı.
Arkadaşları onu her seferinde aynı şekilde, sanki hiçbir şey olmamış gibi karşıladılar, oysa aslında Felix, dillerinde asılı tonlarca soru olduğunu görebiliyordu.
Yine de hiçbir şey söylemediler, sormadılar ve Felix, detayları ondan zorla almak yerine kendisinin açmasını istediklerini takdir etti. Onlara anlatacaktı ama önce gerçekleri düzeltmesi gerekiyordu, çünkü kafası bir yığın düşünceden başka bir şey değildi.
Hâlâ Hyunjin'in nerede olduğunu veya ne yaptığını bilmiyordu. Elbette, birbirlerinin telefon numarası olmadığı için ona mesaj atamadı. Hyunjin'in numarasını ezberlemiş olmasına rağmen hala hatırlayabilse de ona öylece mesaj atabilecek durumda değildi. Hala aynı numaraya sahip olduğunu bilmiyordu, arasa bile ne derdi? Ayrıca, ne yapacağını hâlâ bilmiyordu.
Hyunjin söz konusu olduğunda neden her şey bu kadar zor görünüyor?
O günün ilerleyen saatlerine kadar dükkandaki herkes sakin görünüyordu. Etrafında telaş yoktu, müşteriler kendi işleriyle meşgulken Seungmin ve Jeongin mutfakta birbirlerine yardım ediyor, Minho boş masaları siliyor, Jisung cam duvarları ve Kevin yerleri paspaslıyordu. Felix'in tezgâhın arkasında durmasına izin verdiler, orada olmayan siparişleri yönetmekle görevlendirdiler, bu yüzden düşüncelerine dalmak için çok zamanı oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vegas'ta Bir Gece- Hyunlix
Fanfiction[Tamamlandı] Felix'in hayatı uzun zamandan beri her zaman olaysız ve tamamen monoton olmuştur, ta ki o sadakatsiz yaz gecesine kadar.