18. Bölüm "Tehlikeli Jisung,"

408 41 6
                                    

"Oh, Lixie! Sonunda burada olmana sevindim!" Jisung onu selamladı.

Felix büyük adımlar atarak daha hızlı yürüyerek kaçmaya çalıştı ama küçük bacakları ancak bu kadarını yapabildi ve Jisung, ondan biraz daha hızlı olduğu için kollarını kavuştururken kıkırdayarak yakaladı.

Boğuk bir sesle homurdandı.

Derslerini yeni bitirdi ve öğle yemeği yemeye gitmek üzereydi. Koridorda, paylaşmadıkları bir dersin kapısının yanında duran diğerinin geçebileceği bir şey varsa, şüphesiz onu bekliyordu.

"Ne istiyorsun?" Tembelce homurdandı, artık Jisung'u başından savacak havasında değildi çünkü o sabah Hyunjin'e ve ona önceki tartışmasına hala çok kızgındı.

Hâlâ Hyunjin'in kaprisleri yüzünden iki işi bırakmayı kabul ettiğine inanamıyor. Çok sinir bozucu.

"Görüyorsun, bir iyiliğe ihtiyacım var..."

"Merhaba hayır." Jisung'un ondan en son 'iyilik' istediğinde Vegas'a nasıl geldiğini ve evlendiğini hatırlayarak anında reddetti.

Bu konuda Jisung'un iyiliklerinden veya yalnızca Jisung'dan hiçbir şey iyi çıkmaz. Oğlan yürüyen uğursuzluk ve konuşan bir felaket.

"Lütfen, Lixie." Jisung yalvarıyor, sesi çok çaresiz çıkıyordu. "Gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum."

"Neden Minho'ya sormuyorsun?" Sonunda büyük olanın yokluğunu fark eden Felix'i sorguladı. Genellikle Minho, Jisung'la birlikte dolaşır, onu bir kuyruk ya da bir köpek gibi takip ederdi, bu yüzden onun yokluğunu kaçırmak gerçekten zor.

Jisung alt dudağını ısırdı, aniden çok gergin görünüyordu, "Aslında bunun için yardımına ihtiyacım vardı." Duraksadı, nefes aldı. "Yarın bizim yıl dönümümüz ve ona sürpriz yapmak istedim, bu yüzden kesinlikle söz konusu bile olamaz."

"Tanrı aşkına." Hayal kırıklığıyla inledi. "Ne istiyorsun?"

Jisung, gözleri umutla parlayarak doğrudan Felix'e bakmadan önce utangaç bir şekilde parmaklarıyla oynadı. "Ona pasta yapmak istiyorum, lütfen bana yardım eder misin? Zaten her şeyi planladım ve kurdum ama kendi başıma pasta yapmayı öğrenecek zamanım yok. Az kalsın mutfağı yakacaktım. bir kez tüm binayı paniğe sürükledim."

Jisung'un bir tehdit olmasının yanı sıra, Felix'in kek ve diğer hamur işlerini yaptığı bir sır değil, çünkü bunu zaman zaman kafede yapıyor ve iyi bir tanınma ve çok sayıda istek alıyor önceden bu konuda uygun bir eğitim veya resmi deneyime sahip olmasa bile ve Jisung bir iz sürücüdür. Bu yüzden ondan yemek pişirmede yardım isteyen sincap çocuk bu noktada gerçekten yeni bir şey değildi.

"Ah, ama benim..." sözlerinin farkına vararak yüksek sesle boğazını temizledi. "Hyunjin beni alıcagını söyledi."

Jisung'un yüzündeki küçük, anlamlı sırıtışa dayanarak geri adım attı, muhtemelen anladı ama daha fazla gözetlememeye, kötü tarafına geçmemeye karar verdi, özellikle de bir iyiliğe ihtiyaç duyduğu kişiyle uğraşmaması gerektiğini biliyordu. o kişi Lee Felix'tir.

"Sadece kocanı ara, olur mu? Ona seni bugünlük ödünç almam gerektiğini söyle." Diğer yalvarışlar, Felix'in öfkeyle gözlerini devirdiği biraz küstahlıkla bağcıklı bir sesle.

Hyunjin'in ona neden ihtiyaç duyduğunu, önemli olup olmadığını bilmiyordu, ama daha uzun olanın onu almaya gittiği diğer tüm seferlere bakılırsa, hepsi aptalca sebeplerle harcanmıştı, bu yüzden bunu yapabileceğini tahmin ediyor. Jisung'la git ve ona yemek pişirmede yardım et.

"Neden başkasına sormuyorsun? Kampüsün yarısı senin arkadaşın, neden beni hep rahatsız ediyorsun?" Yine de sordu.

"Çünkü sen en iyisisin, en iyisisin, en iyisin ve hayatım ve aşk hayatım konusunda sana güveniyorum ve bana çok yardımcı oluyorsun"

"Tamam, yeter. Yeter!" Oğlanın sözünü kesti, sormamalıydım diye düşündü, şakaklarına masaj yaparken neşeyle nefes verdi. "Ne lanet bir böcek." Felix, içinde gerçek bir ısırık olmadan tısladı. Jisung'a içten içe yardım etmekten gerçekten memnun, özellikle de yemek pişirdiği için, çünkü bu onun içini rahatlatmasına yardımcı olan bir aktiviteydi. Gerçi bunu yüksek sesle söylemesinin imkanı yok.

Jisung, bunun için ondan kesinlikle yararlanacak küçük bir bok parçası sanki bunu bir süredir yapmıyormuş gibi ama yine de hayır. Mezarını daha derine kazmak istemiyor, çok teşekkür ederim.

"Dersten sonra hala işim olduğu için akşam 10'a kadar beklemen gerekecek." Dedi. Kovulmak ya da haber vermeden aniden ayrılmak yerine, önce barmenlik işine istifasını kararlaştırabilir. "Zaten gece geç saatte yapmak daha iyi, böylece taze kalır."

"Bana yardım edecek misin?"

"Eğer reddedersem beni rahat bırakacak mısın?" Ölçülü bir kaşını kaldırdı.

"Hayır." Jisung, ona muzaffer bir şekilde gülümseyerek utanmadan söyledi.

"Kesinlikle. Şimdi defol." Felix, meraklı gözlerden ve gereksiz yüksek seslerden uzakta, genellikle öğle yemeği molalarını verdiği arka bahçeye ulaştıklarında diğerini itmeye çalıştı. Jisung da onu takip ederken aynı anda Hyunjin'in numarasını çevirmek için cebinden telefonunu çıkardı.

Jisung başından beri onu izledi, kendisine söylenenlere gerçekten uymadı, kimseyi şaşırtmadı.

Daha yaşlı olanın çok fazla neşeyle cevap vermesi ve Felix'in midesinde bir şeylerin dönmesine neden olması sadece iki çalmasını gerektirdi. Yutkundu, sakin kalmaya istekliydi. "Bebeğim! Beni ilk kez arıyorsun. Beni şimdiden özledin mi?" Diğeri duyulabilir bir sırıtışla karşıladı, bu onun tam olarak parmağını koyamadığı bir şeyle neredeyse başını döndürmesine neden oldu, ta ki diğerinin ses tonuna yayılan can sıkıcı çapkınlığa odaklanarak tahrişe dönüşene kadar. Daha aşina olduğu bir şey.

"Kapa çeneni ve önce beni dinle." Hyunjin'in baloncuklarını patlatarak söylüyor. Bir an önce konuşmayı bitirmesi gerekiyor. İçinde büyüyen komik duygu, kusmak istiyormuş gibi hissetmesine neden oluyor.

Daha uzun olanın dilini şaklattığını duydu; hayal kırıklığından olsa da olmasa da, umurunda değil, kendi ikilemiyle çok meşgul. "Oraya koşup seni öpmek istiyorum."

"Sana çeneni kapatmanı söyledim, ihtiyar." Hyunjin'in içinde yükselen alev kıvılcımlarına benzin gibi gelen cilveli sözleriyle işi biten Felix havladı. "Okuldan sonra Jisung'la gideceğim. Buraya gelip Christopher ve Changbin'e beni de getirmelerine gerek olmadığını söyleme."

"Neden? Nereye gidiyorsun?"

"Neden bilmen gerekiyor?" Hyunjin onu göremese de bir kez daha gözlerini devirdi. "Sana sadece bunu söylemek istidim, hoşçakal."

Felix, yaşlı erkeğin yanıtını bile beklemedi ve hemen telefonu kapattı, kalbi hızlı atmaya başladı.

Jisung'un geniş, neredeyse büyülenmiş gözlerle ona bakan açık ağzını görünce kaşları derin bir şekilde çatıldı, ama dudaklarında kıvrılan sırıtış tereddütlüydü, neredeyse endişeli gibiydi.

"Ne?" Yüzü ifadesiz, hiçbir şey göstermeyi reddeden Felix'e sordu.

"Hayır hiçbirşey." Sincap çocuk, yüzündeki aynı aptal ifadeyle cevap verdi. "Sen... sen ondan gerçekten hoşlanmıyorsun, değil mi?"

Vegas'ta Bir Gece- HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin