Kapıyı kapattı, dürttüğünde bile aynı derecede yüksek bir gıcırtı sesi çıkaran eski ahşap malzemenin yüksek sesini görmezden geldi, yağlanması gerekiyordu ve takım elbisesini fırlattıktan sonra doğruca beyaz bezle kaplı kanepeye gitti.
Üç gündür dinlenmemişti, yeni proje yüzünden son zamanlarda işler çok yoğunlaştığı için geceleri bile gözünü kırpmamıştı. Ve şimdi ayıracak birkaç dakikası olduğuna göre, en azından nefes alması gereken kısa bir an için o yere uğramaya karar verdi.
Tamamen uzanmasına izin verdi, yumuşak dolguya daha da battığını hissettiğinde gözlerini kapattı, bilinçaltında - ve neredeyse anında - eli doğrudan yüzüğüne gitti, siyah akrilik parçayı yüzük parmağında döndürdü.
Buz kadar buzul ve taş kadar sert olan o yerin sahibi tarafından terkedilmesinin üzerinden yıllar geçti.
O yerdeki her şey dondurucu soğuktu tenini ısıran havadan, ona boş boş bakan duvarlardan, bir zamanlar hiç sahip olmadığı gerçek bir ev gibi bir zamanlar sıcak hissettiren o sıkışık yerde yalnız kaldığı için onu yargılayan, onunla alay eden tavana.
Uzun ıstıraplı yıllar geçti, tam olarak ne kadar sürdüğünü bile sayamadı ve yine de hiçbir şeye dokunmamıştı. Her şeyi olduğu gibi bırakmıştı. Kanepe, yatak ve duş dışında, Felix'e ait herhangi bir parçayı kaybetmekten korkarak tek bir şeye elini bile sürmemişti.
Kirli bezin üzerinde kalın tabakalar halinde tozlar birikerek ciğerlerini toz zerrecikleri ile tıkıyor ve tüm bunları her zaman memnuniyetle karşılıyordu. Onları temizleme riskini alamazdı, bunu yapmaktansa bir tür hastalığa yakalanmayı tercih ederdi.
Yatağı Felix gibi hiçbir şey kokmadığı için artık çatı katına zar zor geliyordu. Felix'ten pek bir şey tutmuyor. O küçücük dairede bile, anılar ve onun bir gün eve döneceğine dair ufak bir umut ışığı dışında, Felix'ten hiçbir şey yoktu.
O gün henüz gelmediği için biraz talihsiz. Hala Felix'in eve geleceğine dair tek bir güvence olmadan bekliyordu.
Yine de inatla bu umuda tutundu. Felix'e tutundu.
Felix.
Her şeyi geride bırakan Felix. Onunla ilgili her şey, sanki artık Hyunjin'le hiçbir şey yapmak istemiyormuş gibiydi.
Sadece düşünmek için biraz zamana ihtiyacı vardı. Düşüncelerini toplamak için biraz zaman tam da istediği buydu birkaç gün.
Ama sonra bir gün bile dayanamadı. Ulaşmaya çalışıyordu ama Felix gitmişti. Onu kapüşonlu gökyüzünün altındaki sisin içinde sıkışmış halde bırakarak ortadan kayboldu.
Orası bir zamanlar ev gibiydi ve şimdi gitti. Her şey onun kadar boştu.
Bir zamanlar çok dolu gelen şeyler, şimdi çok boş geliyordu. Olduğu gibi terk edildi.
Keşke Felix onu dinlemeye çalışsaydı.
Keşke telefona cevap verseydi...
Huysuz eski ahşap kapının çalınması onu sarmal hareketinden sıyırdı, kapı açıldığında yüzünde endişeli bir ifadeyle sekreteri ortaya çıktı.
"Jin, sana bunu yapmaktan nefret ediyorum ama gitme zamanı."
Tek kelime etmeden ayağa kalktı ve bir şekilde gevşemiş olan kravatını düzeltti.
"Tamam, gidelim." Takım elbisesinin hafif kırışmış ceketini koltuktan alırken konuştu.
____________________________________________Pazar günleri Felix ve Seungmin'in dinlenme zamanıdır, bu nedenle kafe o gün kapalıydı ve her iki erkek de günün geri kalanını tembellik ederek geçirmeye karar verdiler. Felix sabahını envanterlerini gözden geçirerek, ertesi gün erkenden teslim edilmeleri gereken şeyleri listeleyerek geçirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vegas'ta Bir Gece- Hyunlix
Fanfiction[Tamamlandı] Felix'in hayatı uzun zamandan beri her zaman olaysız ve tamamen monoton olmuştur, ta ki o sadakatsiz yaz gecesine kadar.