Felix sessiz alanda son kez bakındı ve birkaç yıldır evim dediği bu boş kutuya nihayet veda edecekken nostaljiye kapılmasına izin verdi.
Bakışları oturma odasındaki kanepeye takıldı ve bir keresinde kocaman bir kıymık aldıktan sonra Felix'e gerçek bir kanepe almaya başlayan o kişi olduğu için, kuzguni saçlı ve yaramaz sırıtan uzun boylu bir adamın görüntüsü aniden düşüncelerini işgal etti. tahta kutulardan yaptığı derme çatma sandalyesini acımasızca fırlattı.
Diğer adam, Felix reddettiğinde bu konuda sızlanmaya başlamıştı ve kısa olan sonunda pes edene kadar durmadı, bu nedenle hemen bir Ikea mağazasına sürüklenerek gereksiz yere pahalı bir kanepe ve neredeyse sığamayacağı diğer bazı mobilyalar satın aldı. Sıkışık dairesinin içinde artı Felix'in ilk kez sahip olduğu için günlerce yüzdüğü 65 inç geniş düz ekran TV. Hyunjin'e yöneltilen tüm öfke, ekran ilk kez aydınlandığında yapışkan bir su birikintisinde eriyordu.
Hyunjin'e ait olan her şey hariç, kendisine ait olan her şeyi yanına almaya karar verdi. Kanepeden buzdolabına, aynı derecede sıkışık oturma odasının ortasındaki sehpanın üzerinde duran süslü cam kül tablası kadar küçük her şeye. Telefonları bile yanında güzelce duruyor, bırakacağı şeylere numaralar ekliyordu.
Her şeyi geride bırakıp sadece kalbini yanına alacaktı.
Ayrıca yüzüğünü bırakıp bırakmamayı da düşünmüştü, ama parmağındaki hissine alıştığını ve tamamen dürüst olursa, yapamayacağını anlamıştı. Onun için değerliydi.
Bir zamanlar tamamlanmamış. Sonsuza dek mutlu olma sözü yerine getirilmedi. Ama, bir hatırlatma ve bir uyarıydı.
Neredeyse sahip olduğu ama başaramadığı bir aşkın hatırlatıcısı.
Gardını asla düşürmemesi için adil bir uyarı.
"Felix, gidelim mi?"
Felix, Seungmin'in sesini duyunca trans halinden çıktı. Başını yana çevirdi ve çantasının son parçasını omuzlarına takmadan ve yeri son bir kez taramadan önce Seungmin'e küçük bir baş işareti yaptı.
Kapının keskin gıcırtı sesini kaçıracaktı, arkasından kilidin yumuşak tıkırtısı duyulmadan çok önce özenle sürüklenmişti.
____________________________________________
"Seni özleyeceğim küçük Lixie." Felix ve Seungmin'i apartmandan çıkarken gören nazik büyükanne, onları bizzat uğurlamayı bekliyordu.
Diğeri Salı sabahı önceden taahhütleri olduğu için gelemedi ve Felix gelmelerini istemiyordu.
Giderken onları görmek istemiyordu.
Yavaş yavaş gözden kaybolan insan görüntüleri, Felix'in kaldıramadığı bir şeydi.
Kendini kurtarmak için insanları geride bırakma fikri, aynı döngüyü kaç kez yapmış olursa olsun, asla alışamayacağı bir şeydi.
Yüzünde hüzün yazılıydı, yine de büyükanne Felix'e en samimi gülümsemeyi vermek için elinden gelenin en iyisini yapmaya çalıştı.
Felix kendi dudaklarını kaplayan gülümsemeye engel olamadı, ev sahibesine sarılmak için yaklaştı. "Bunca yıldır bana iyi baktın büyükanne. Senin sayende hayatı biraz daha kolay yaşadım."
"Seni aptal çocuk, tabii ki canımsın." Tatlı tatlı cevap verdi. "Mümkün olduğunda büyükanneni ziyaret et, tamam mı? Sana bir sürü yemek yapacağım."
"Yapacağım." Yaşlı kadından uzaklaşıp alnına yumuşak bir öpücük kondururken başını salladı. O, Felix'in şimdiye kadar sahip olduğu bir aileye en yakın olan insandı ve bunu inkar etmek istese de, ona kabul etmeye istekli olduğundan daha fazla bağlandığını biliyordu.
Ondan ayrılmak ona acı veriyordu ama kalbini kıran aynı şehirden uzakta nefes almaya ihtiyacı vardı. Paramparça olsa bile atmaya devam etmesi için ona ihtiyacı vardı ve bu yüzden gitmesi gerekiyordu.
Zaman onu iyileştiremeyebilir ve parçaları tekrar bir araya getiremeyebilirdi, ancak en azından onu daha fazla koruyabilirdi tamir edilmeyi gerektirmeyene kadar kırıkları bir arada tutabilirdi.
"Kendine iyi bak canım ve bir şeye ihtiyacın olursa beni ara." Gözyaşlarını tutarak burnunu çekti.
"Sen de büyükanne"
Felix, Seungmin'in kendisini beklediği arabaya binerken büyükanneye el sallayarak başını salladı.
"Benimle gelmek istediğinden emin misin?" Felix bariz bir endişeyle sordu.
O endişeliydi.
Seungmin ve Chan'ın arasında bir şeyler oluyordu. Chan kafeye her uğradığında utanmazca flört ederken, tüm bunlara tanık olmuştu. Burnunun dibinde çiçek açmasını izledi ve ilkinin zaten sekreter için bir şeyleri olduğunu biliyordu, ama işte buradaydı. Felix ile onların, özellikle de Seungmin'in tamamen bilmediği bir yere gelmekte ısrar etmek.
"Yazıma odaklanmak için huzurlu bir yere ihtiyacım olduğunu söylemiştim. Senin yüzünden gitmiyorum. Kendini pohpohlama." Felix'ten düşük, tutarsız bir homurdanma işiterek diğerini küstahlaştırdı.
"Sinir bozucu." Homurdanarak karşılık verdi. Elbette onun yüzünden değildi, Chan yüzündendi. Belki de ikisi de oldukları gibi kalıp taptıkları erkeklerin gidişini izleyemeyecek kadar korkaktır.
Önlerinde ayrılmayı tercih ederler, böylece kendilerini terk edilmişlik duygusundan kurtarabilirlerdi - sahip oldukları en küçük parçalar dışında.
İkisine ne olduğunu bilmiyor ama kesin olan bir şey var. Felix, Seungmin'in yanında olduğu için mutluydu ve Seungmin'in yanında olduğu için mutluydu.
En azından hala birbirlerine sahipler, üzüntülerinde tek başlarına debelenmek zorunda kalmayacaklardı.
Seungmin, arabanın motorunu çalıştırdığında kahkahalara boğuldu. "Hazır mısın?" Diğeri sordu, sesinde hem heyecan hem de biraz isteksizlik karışımı işitilebilir.
"Evet, gidelim." Diyor ki, sonunda her şeyi geride bırakmaya çoktan karar vermiş.
____________________________________________'Aboneye ulaşılamıyor, lütfen daha sonra tekrar deneyiniz.'
*27 cevapsız arama*
____________________________________________
Yazım yanlışları varsa kusura bakmayın. İyi okumalar, yorumlarınızı bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vegas'ta Bir Gece- Hyunlix
Fanfiction[Tamamlandı] Felix'in hayatı uzun zamandan beri her zaman olaysız ve tamamen monoton olmuştur, ta ki o sadakatsiz yaz gecesine kadar.