Başka bir vücudun sıcaklığının kendi vücuduna yayıldığı hissi, Felix'in uyanmasına ve kendini Hyunjin'inkinin üzerinde küçük bedeninin neredeyse tamamının üzerinde yatarken bulmasına neden oldu. Burnunu büyük olanın göğsüne sürttü, elleri gövdesinin etrafında sallandı, Hyunjin'in sıkıca etrafına sardığı kollarında kilitliyken bacaklarını delikanlının bacaklarına doladı.
Yüzüne yayılmaya başlayan ısıya ve yavaş yavaş düzensizleşen ve dolayısıyla hemen geri çekilen, yüzünü yıkamak için banyoya hücum ederken Hyunjin'in onu sertçe tutmasına neden olan sabit kalp atışına engel olamadı.
Kapıyı kapatıp arkasından kilitlerken adamın tutarsız itirazlarını görmezden gelerek göğsündeki gümbürtüyü yatıştırmak için. "Ne oluyor, Lee Felix?" Yüzüne çarptığı su boncukları çenesinden aşağı damlarken, aynada tuhaf bir ifadeyle kendi yansımasını izlerken öfkeyle kendi kendine fısıldadı.
Bir anlığına gözlerini yumdu, nefesini düzene sokmaya çalışırken bir önceki geceki olaylar aniden aklına gelip ruh halini başka bir yöne çevirdi. "Siktir. Bana ne yaptın, seni orospu çocuğu?" Alçak sesle homurdandı, pek aşina olmadığı çok fazla duyguyla bunaldığını hissetti.
****
"Günaydın güzelim."
Felix, kıvrak beline tembel bir kucaklamayla sarılan uzun uzuvları ve kafasını bir şeylerden arındırmak için kahvaltı hazırlamaya çalışırken boynunun kıvrımında bir başın eve geldiğini hissettiğinde neredeyse yerinden sıçrayacaktı.
Gözlerini devirdi ve çiçek açmakta olan karıncalanma hissini midesinin çukuruna itti.
Hyunjin'den istendiği gibi başının yan tarafına hafif bir öpücük vermek için başını eğdi. "Hey yabancı." Göğsüne saplanan çekiç darbelerini bir kez daha görmezden gelerek, ağır ağır karşılık verdi.
"Kocanızı böyle selamlamanız mümkün değil, Bay Hwang." Baş belası bir koca, boynunun yanlarına, omzuna alaycı öpücükler kondurdu, gömleğinin yakasını hafifçe aşağı çekerek teninde bir iz bıraktı ve Felix'in biraz irkilmesine neden oldu.
"Sen lanet bir köpek misin?!"
Daha uzun boylu olan erkek, acıyı dindirmek için dişlerini sıktığı yeri yaladı ve şimdi telaşa kapılan Felix'e sırıttı. "Hav, hav, bebeğim." Hyunjin göz kırptı ve gömleğinin yakasını düzeltip morarmaya başlayan izi gizlerken gözlerini devirmesine neden oldu.
"Salak." "Yanmış bir yemek istemiyorsan, kıçının üzerine otursan iyi olur" diye alay etti, Felix başarısız bir şekilde kendini diğerinden ayırmaya çalıştı. "Ve sabahın erken saatlerinde bu kadar yapışkan olmayı bırak, seni pislik."
Hyunjin, şu anda sosisli sandviçlerin ve domuz pastırmasının kızartıldığı ocağı kapatırken kıkırdadı ve yüzünde belirgin bir şekilde kaşlarını çatmış, açıkça eğlenmediği belli olan Felix'in etrafından dolandı.
"Keskin dilin her zaman çekici noktan oldu tatlım. Ve yüzün böyle çarpıkken bile hala güzel görünüyorsun." Hyunjin daha sonra Felix'in yüzünü gülünç derecede büyük ellerinin arasına aldı ve onu derinden ve tutkuyla öptü.
Felix saldırıyı memnuniyetle karşıladı, aklındaki tek şey gerçekten açım ve şu anda samimiyetini paylaştığı yakışıklı şeytanın kendisini rahatsız etmesine gerçekten izin vermiyor.
Hyunjin, hala dudaklarını birbirine bağlayan bir dizi tükürükle geri çekildi, Felix beceriksizce dilini kesti ve kocasından memnun ve gururlu bir sırıtış aldı."Tükürüğünle beni boğman bitti mi? Şimdi yemek yapmaya devam edebilir miyim?" Felix o sabah sanki yüzüncü kez Hyunjin'in ellerinden kurtulmaya çalıştı ve ihmal ettiği sosisli sandviçleriyle devam etmek için bir kez daha ocağa bakmak için döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vegas'ta Bir Gece- Hyunlix
Fanfiction[Tamamlandı] Felix'in hayatı uzun zamandan beri her zaman olaysız ve tamamen monoton olmuştur, ta ki o sadakatsiz yaz gecesine kadar.