Felix'in Hyunjin'i aynı sinir bozucu gülümseme ve gaddar aurayla görmek için arkasını dönmesine bile gerek yok, sadece bu sefer gözleri gülmüyor, bunun yerine keskin görünüyorlardı. O kadar keskin ki, dokunmaya cesaret ederseniz muhtemelen parmaklarınızı kesebilir.
"Ah, Bay Hwang, sizi burada görmek güzel." Adam, Hyunjin'i selamlamak için bir adım geri attı, diğerinin yüzünde en ufak bir tanıma belirtisi olmamasına rağmen, sonunda Felix'in nefes almasına izin verdi. "Siz ikiniz birbirinizi tanıyor musunuz?"
"Evet, birbirimizi çok iyi tanıyoruz." Kuzguni saçlı erkek cevap verdi, "Ya sen, yakın görünüyorsun. Aslında çok fazla yakın." Sesi çok sakindi ve belki de gülümseyen yüzü, aptal adamın Hyunjin'in her kelimesinden damlayan zehri fark etmemesi için yeterliydi çünkü adamın kolu hala Felix'in omzundaydı ve sanki birbirlerini yıllardır tanıyorlarmış gibi onu daha yakına çekmeye çalıştı.
Felix kaşlarını çattı ama bir şey söylemedi, biraz uzaklaşmaya çalıştı ama Noel Baba'nın cini utanmazca ve üçünü çevreleyen havayı dolduran gerilimden habersiz sadece yaklaştı.
Hyunjin'in ifadeleri kayıtsız kaldı ama dudaklarının kenarındaki küçük seğirme çilli çocuk tarafından fark edilmedi, bu onun içini çekmesine ve zihinsel olarak gözlerini devirmesine neden oldu.
"Pek sayılmaz." Adam kıkırdadı, "Ama onu daha iyi tanımaya çalışıyorum." Noel Baba'nın cini, diğerinin yüzündeki en ufak değişikliği incelemekle fazlasıyla meşgul olan ve ona bir bakışını bile esirgemeyen Felix'e gülümsemeden önce gururla duyurdu.
"Belki de gerekli bilgiyi sana söylemeliyim" Hyunjin yavaşça kendisine doğru yürürken Felix tüylerinin diken diken olduğunu hissetti ve ağır ayak sesleri ve ateşli gözlerle onu kolundan çekti, elleri sahiplenici bir şekilde gencin beline dolandı. "Açıklayıcı oldu mu?"
Yüzü solgunlaşmadan, gözleri irileşmeden ve yüzüne sert bir şekilde çarptığında ağzı bir karış açık kalmadan önce, kışkırtıcı bir an için donup kalan adamın nefesi boğazına takıldı. Çocuğun gözleri hem Felix'in hem de Hyunjin'in sol yüzük parmaklarındaki yüzüklere takıldı Felix beyaz, Hyunjin siyah. neredeyse devriliyordu."B-ben... ben... Bil...Özür..." Adam ağzını açmaya çalıştı ama gözle görülür şekilde paniğe kapılırken sadece tutarsız sözler mırıldanabildi.
Hyunjin tembelce elini kaldırdı ve ona durması için işaret verdi, "Sadece git." Hyunjin küçümseyerek söyledi.
Hyunjin'in yüzündeki ifade şüphelenirken Felix kaşlarını çattı. İçgüdüleri ona bunun hoş bir şey olmadığını söylese de, gözleri genç olanın adını koyamadığı bir şeyle parlıyor.
"Çok teşekkür ederim Bay Hwang. Ben-ben gerçekten üzgünüm. afedersiniz." Adam daha sonra oradan kaçmak için koşarken bir kişiden diğerine çarparak fırladı.
Hyunjin cebinden telefonunu çıkardı ve ardından bir numara çevirdi. Bakışları adamın geri çekilen figüründen hiç ayrılmadı. Derin, tekdüze bir sesle konuşurken yüzü artık tamamen düz ve sertti, "Yeşil takım elbiseli sarı saçlı, 30 dakikan var." dedi sonra kapattı. Felix, diğer hattaki kişinin cevap olarak tek kelime ettiğini bile duymadı.
"Ne için?" Kaşlarını kaldırarak şüpheyle soruyor. "Onu öldürmeyeceksin, değil mi?"
Hyunjin kıkırdadı, sesinde neşe duyuluyordu, "Hayır, sen benim nasıl bir insan olduğumu düşünüyorsun?"
"Psikopat bir insan." Açıkça cevap verdi.
Hyunjin, gencin ifadesine gözlerini devirdi, diğerleri için saldırgan olabilecek ama ikisi için çok normal görünen keskin sözlere artık şaşırmadı. "Merak etme, o kadar da kötü değil." Sonra Hyunjin gülümsedi, Felix'i yakınına çekip onu derin bir şekilde öpmeden önce genellikle Felix'e o kadar da can sıkıcı olmayan gülümsemeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vegas'ta Bir Gece- Hyunlix
Fanfiction[Tamamlandı] Felix'in hayatı uzun zamandan beri her zaman olaysız ve tamamen monoton olmuştur, ta ki o sadakatsiz yaz gecesine kadar.