25. Bölüm "Güzel bir gün"

573 46 11
                                    

Felix ertesi sabah yumuşak okşamalarla ve ara sıra tatlı öpücüklerle uyandı.

Başı şiddetle zonkluyordu ama çok uzun süredir her şeyden ve herkesten rahatsız olan biri için çok hafif ve rahat hissettiği için bunun önemi yoktu. Kolları ve bacakları birbirine dolanmış bir şekilde yatakta uzanırken Hyunjin'in kollarında kendini iyi ve sıcak hissetti.

"Günaydın bebeğim." Hyunjin sessizce, alnına bir öpücük kondurdu ve Felix'in memnun bir nefes vermesine neden oldu.

Ve aniden, geceki olay aklına geldi, feryatları, sızlanmaları, inlemeleri, çaresiz yalvarmaları, nefes alırken yumuşak nefes almaları, Hyunjin'in homurdanmaları ve beklenmedik sevgi dolu tavırları.

Felix Hyunjin'in eski partnerleriyle de böyle olup olmadığını merak ediyordu ama şu anda bunun bir önemi yok. Daha da önemlisi birlikte uyumuş olmaları... Sonunda kendini Hyunjin'e verdi. Ve daha da can sıkıcı olan, sandığı gibi en ufak bir pişmanlık duymuyordu. Hyunjin'in sıcaklığı ve kokusuyla sarmalanmak ve bütün gün yatağın içinden çıkmak istemiyordu.

"Kapa çeneni." Yüzündeki ani yanmayla doğrulanan, büyük dalgalar halinde üzerine gelen utancı hissettiğinde Hyunjin'in göğsüne daha sıkı sarılarak söyledi.

Hyunjin sadece güldü, çabuk kişiliğine çoktan alışmıştı."Bana böyle isteyerek sarılman güzel ama gitmem gerek. Bize kahvaltı hazırlayacağım." Kuzguni saçlı, yumuşak bir şekilde fısıldadı, sırtını nazikçe okşayarak, soğuk parmaklarının açıkta kalan tenine her vuruşunda elinin terlediğini hissetti.

"Hayır, kıpırdamadan dur." İnatla bastırdı, kollarını daha da sıkılaştırdı. "10 dakika."

"Tamam," Hyunjin mırıldandı, "10 dakika"

____________________________________________

Felix mırıldandı, yan dönüp kolunu uzattı, yatağın diğer tarafının boş olduğunu hissetti. Aniden içini kötü bir his geldi ve midesinde tiksintiyle burkulmaya neden oldu.

"Hyunjin!" Kalkmak için tüm gücünü toplayarak seslendi, çarşafların vücudunun alt kısmında toplanmasına izin verdi ve üst gövdesini sabah soğuğuna maruz bıraktı. Cevap yoktu ve daha da sabırsızlanmaya başladı. Tam olarak neredeydi?Bilmiyordu ama içinde yükselen iğrenç bir duygu vardı.

"Hwang Hyunjin!" Sadece vücudunun acı içinde ağlaması için hareket etmeye çalışırken, olabildiğince yüksek sesle tekrar denedi. Sırtı ağrıyordu ve daha da çok kıçı ağrıyordu ve kendini ağır hissediyordu ve yürüyebileceğini düşünmüyordu.

"Hyu-" Bir ayak sesi ve aceleyle açılan kapının sesi onu mızmız aramalarından ayırdı. Kocası, kolsuz bluzu, eşofmanı ve dağınık topuzuyla onun görüş açısına geldi.

Hyunjin'in kendisine doğru geldiğini görmek ve içinde kıpırdanırken tüm olumsuz duyguları uçup gitmişti. Sanki hiç orada değilmiş gibiydi ve çok garipti, çünkü neden?

Anlayamadı.

Bu tuhaf rahatlama hissi de neyin nesiydi?

"Bebeğim." Hyunjin yatağın kenarına oturdu ve onu göğsüne yaklaştırdı.
Neredeydin?" Felix kısık bir sesle sordu, ellerini Hyunjin'in bluzu'nun içine kaydırırken kaşlarını çattı ve çıplak sırtını avuçlarının üzerinde hissetti.

Hyunjin sessizce güldü, burnunu sarı buklelerine gömdü ve genç olanı vücuduna yaklaştırdı. "Bize kahvaltı hazırlıyordum. Başlamadım aslında, tam mutfağa gidecektim ki sen seslendin" Açıkladı.

Felix daha fazla bir şey söylemedi ve öylece uzun bir süre birbirlerine sarıldılar, ta ki Hyunjin tekrar uzaklaşmaya çalışana kadar Felix bunu reddetti ve kollarını Hyunjin'in beline sıkıca kenetledi.

Vegas'ta Bir Gece- HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin