Yıllar önce - HYUNJİN
Hyunjin, Felix'ten üniversitede erken ayrıldığını bildiren bir mesaj aldığında Hyunjin, Felix'i kendisi alabilmek için ofise tam zamanında gittiğinden emin oldu.
Bunu açıklayamıyordu ama ofis iş yükü yüzünden uzun saatler stresten sonra genci görme düşüncesi bile yüzünde bir gülümseme oluşmasına, yorgunluğunun üzerinden atılmasına yetiyordu.
Changbin'in diyeceği gibi vurulmuştu ama umurunda değildi. Her halükarda bu doğruydu.
Felix gittiği o gün boyunca Hyunjin'in keyfi yerindeydi. Stresli bir toplantıya yüzünde bir gülümsemeyle gider, hatta çalışanlarını aynı coşkuyla selamlar. Gününü hiçbir şey mahvedemezmiş gibi hissediyordu, Felix'in dudaklarının onunkilerde bıraktığı hisle o kadar alevlenmişti ki.
Ancak kendini kandırmış olabilir.
Üniversite kapılarına giderken, Jeongin olduğunu varsaydığı bir bankta oturan daha genç olanı gördü.
En küçüğünün başı Felix'in omzunun üzerindeydi sanki bir şeylerden bahsediyor gibiydiler.
Hyunjin bu manzara karşısında gülümsedi.
Jeongin'e karşı daha kısa olan erkeğe karşı aşırı korumacıydı ama onun hakkında daha çok şey öğrendikçe, Jeongin'in Felix için sadece bir tür kardeş olduğunu öğrenerek rahatsızlığını büyük ölçüde azalttı.
Ayrıca Jeongin, Hyunjin'in Felix'e karşı güdülerini sorgulamasına neden olacak hiçbir şey yapmadı.
O ana kadar.
Sonra ne olduğunu görünce Hyunjin'in gülümsemesi anında düştü.
Felix, Jeongin'i kendisine doğru çekerek yüzlerini birleştirmek için inisiyatif alarak izledi.
Sadece kısa bir saniyeydi ama hareket halindeki araç Felix'in yönüne yaklaşırken iz bırakan bir gaz gibi sızarak vücudundaki tüm iyi enerjiyi yere boşaltmaya yetti.
Hyunjin hep birlikte çalışmayı bıraktı. Kuruyan, vücudunun her santiminden dışarı sızan tüm duygular, ondan geriye kalan tek şey, zar zor orada olan bir boşluk duygusuydu.
Chan'ın dikiz aynasından ona attığı endişeli bakışları ve hayal kırıklığını düşünemedi bile, daha yaşlı olanın söylediği tek kelimeyi bile anlamadı.
Zihni boştu ve orada öylece oturdu ve Felix'in sonunda onları fark etmesini bekledi ve sanki hiçbir şey olmamış gibi Jeongin'e sadece bir veda dalgasıyla aceleyle bulundukları yere gitti.
Hiçbir şey olmadı, bu yüzden Hyunjin öyle davrandı.
Felix'in evine giden yolda kimse konuşmadı. Arabanın içindeki hava çok katıydı ve şirketindekilerin de, hatta Chan'ın da bunu hissedebildiğini biliyordu. Direksiyonun arkasından hem kendisine hem de sessizlikten kafası karışmış olan Felix'e attığı endişeli bakışları hissedebiliyordu.
Felix'in apartmanına ulaşana kadar iPad'inde kayıtlı belgeleri ve yeni sözleşmeleri okuyarak dikkatini başka yöne çevirmeye çalışarak gözlerini dümdüz önünde tuttuğundan emin oldu. Hatta kendini yere indirmek için elini yumruk yapması gerekti, üzerinde oyalanan, öylesine kaybolmuş görünen o güzel gözlere teslim olmayı reddetti.
Felix soruyordu, cevap vermediği için sessizliğini sorguluyordu ama zamana ihtiyacı vardı.
Oyabilecek tüm sözlükler arasında Hyunjin en sahipleniciydi. Felix'in arkasından iş çevirdiği düşüncesiyle sakinleşemiyor gibiydi ve yine de durumun hiç de öyle olmadığını hissediyordu, bu yüzden karar veremiyordu. Duygularına koşmak istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vegas'ta Bir Gece- Hyunlix
Fanfiction[Tamamlandı] Felix'in hayatı uzun zamandan beri her zaman olaysız ve tamamen monoton olmuştur, ta ki o sadakatsiz yaz gecesine kadar.