11. Bölüm"Noel babanın noel elfi"

598 58 6
                                    

"Nerede bu bok parçası?" Felix, yaklaşık bir saat önce bir kadınla bir yerlere kaçan, o çok harika kocasını kalabalığın içinde görebilmek için zarif bir şekilde giyinmiş insan denizinde ilerlerken kendi kendine fısıldadı.

Hyunjin onu, Chan ve Changbin onu hazırlamak için salon gibi görünen bir yere götürdükten sonra düşündü gösteriş yapmaya bayılan yaşlı kendini beğenmiş insanlarla dolu başka bir partiye sürükledi. Zaten bu konuda bir önsezisi vardı, Chan ona cevap vermeyi reddettiği ve bunun yerine ona gülümsemeye devam ettiği için bunu doğrulamanın bir yolu yoktu, ne kadar kaba. Aynısı Changbin için de geçerli, ikisi de patronlarına acı verecek kadar sadık. Nefret dolu.

Sonra, yaklaşık 3 saat sonra onu almak için geri döndüklerinde Hyunjin, kendisine mükemmel şekilde uyan zarif siyah bir takım elbise giymiş, saçları birkaç küçük örgüyle düzgün bir erkek topuzunda toplanmış, onlarla uyumlu bir şekilde çoktan onlarla birlikteydi. Hyunjin'i öyle görmek güzel olurdu, yüzünde hoş bir sırıtışla, keşke sözlerine göre bir şeylerin ters gittiğini anladığı anda bu değişmeseydi. O sürtük çok aptalca bir nedenden dolayı personele gereksiz yere patladı, çilleri kapalı olduğu için makyajını baştan yapmak zorundalar, huysuz patronun talimatına göre çillerini kendi haline ve açıkta bıraktıklarından emin olmak zorundalar.

O kadar uğraşmıştı ki Hyunjin'in suratına neredeyse bir sandalye fırlatıyordu, çünkü başından beri onu rahatsız ettiği için ona dokunmaya devam eden o ellerden nefes alabilmişti, ama elinden gelen tek şey buydu. ince nefes almalar ve nefes vermeler, kendini hareketsiz kalmaya ve bitene kadar dayanmaya istekli, sadece Hyunjin'in asaya tekrar yaptırması ve onu aynı rahatsızlık döngüsüne sokması için.

Ve onu daha çok rahatsız eden şey, lanet olası bir iş partisi için süsleniyor olmasıydı.

Tanrım, onlardan nasıl da nefret ediyordu.

Takım elbise üzerine takım elbise, ayakkabı üstüne ayakkabı denemek ve mükemmel takı setini bulmak için gösterilen tüm çaba, yalnızca kendilerine odaklanan, onlar gibi parlamayan diğer insanları tanımayı reddeden insanlarla dolu bir kalabalığın içinde fark edilmeden gitmek için. ama aynı zamanda kendilerinden daha parlak parıldayan insanları görmeyi de reddediyor.

Zengin insanlar aptaldır.

Daha önce sadece birkaç kez bu tür görkemli şenliklere, bir kez gençken gitti ve en sonuncusu sadece birkaç ay önceydi, misafir olarak değil, garson olarak. Her iki deneyimin de en iyi deneyim olmadığını, konukların çok cana yakın insanlar olmadığını, diğerlerinin başarılarını ve sahip olmaktan gurur duydukları pahalı şeyleri, burada burada profesyonel konuşmaları ve yüklü miktardaki şeyleri karşılaştırmakla çok meşgul olduğunu söyleyebilir. sahte şakalar, birini onlar için bir şeyler yapmaya ikna etmeye çalışmak. Tanrım, ona çok küçük bir şeymiş gibi bakan, yüzlerinde buruşturmalarla şaraplarını içerken, ona çok kirli bir şeymiş gibi tepeden tırnağa bakan insanlara hizmet etmekten daha iyi olduğuna yemin ediyor, diğerleri ise genel olarak sadece kendisi gibi sunuculara kaba davrandığı için işi bıraktı ve bir daha asla bu tür olaylara girmeyeceğine söz verdi.

Eh, Hyunjin hayatını mahvetmeye gelene kadar plan buydu, kaos getirdi ve onu o korkunç olaylara, sıkıcı insanlarla ve onların gösterişli gülümsemeleriyle, iş konuşmalarıyla ve sahte nezaketle dolu çok nefret ettiği olaylara götürdü.

Felix, Hyunjin onu neredeyse bir düzineye çıkardıktan sonra bile bu tür toplantılara katılmaktan her zaman mutlu olmamıştır, bunun tek nedeni insanların ona musallat olması değil, aynı zamanda nasıl davranacağını ve nasıl etkileşim kuracağını bilmemesidir. dürüst olmak gerekirse, barbarca ve kötü huylu olarak ortaya çıkmadan diğer insanlarla. Sözlerini nasıl filtreleyeceğini gerçekten bilmiyor, her zaman acımasızca dürüst çünkü diğer insanlarla bağlantı kurmaya ve onlarla arkadaş olmaya, daha çok onları yatıştırmaya ve onların lehine olmaya gerçekten ihtiyacı ya da arzusu yok (Jisung ve Minho arkadaşları, daha çok, ne yaparsa yapsın ya da ne kadar kaba olursa olsun onu yalnız bırakmayan haşereler gibiydi.) Yine de ne zaman susacağını biliyor, en azından beladan kaçınmak için elinden geleni yapıyordu.

Ve tüm bunları bilmesine rağmen, o piç koca, sadece birkaç dakika koca kıçına bindikten sonra onu ilişki kurmak istemediği kalabalıkla baş başa bırakmaya karar vermesi talihsizliğine sahip, lanet olasıca lüks bir mekan .

Cilalı zeminden üstlerinde asılı duran devasa avizeye kadar mekandaki her şey ne kadar parıldarsa Felix'in başını döndürüyordu.

Felix, yemek dolu büyük masalardan birinin yanına geldiğinde yanından geçen garsondan aldığı bir bardak şampanyayı daha yudumladı. Acı sıvının gırtlağında yakıcı bir iz bırakarak göğsüne indiğini hissetti ve bu onu biraz olsun rahatlattı.

"Gece boyunca içki mi içiyorsun?" Arkasından gelen yabancı bir ses dedi. Felix arkasını döndüğünde, kendisinden biraz daha uzun, altın rengi saçlı, canlı bir yeşil smokin takımı giymiş bir adamın ona gülümsediğini gördü.

Felix'in burnu garip bir renk kombinasyonuyla kıtırdadı ve gözleri diğerinin giydiği turkuaz kırmızısı kravata takılınca irkildi.

Diğerinin ağustos ortasında lanet olası bir Noel ağacına benzediğini düşünerek alay ediyor.

Adamı görmezden gelmeye ve yanından geçen başka bir garsondan şarap gibi görünen bir bardak daha almaya karar verdi ve büyük bir yudum aldı. Aklı sadece, Seni öldüreceğim, Hwang Hyunjin, yalnız bırakılmanın verdiği hüzün ile ona kiçinden küfürler saydırıyordu.

Ve şimdi bir şirket için bir ucubesi var, Hyunjin'i dövmek için daha fazla nedeni var.

"Pek konuşkan değiliz, değil mi?" Adam bir kez daha mırıldandı ve ardından Felix'in elindeki likör bardağını kabaca çekip aldı ve onun can sıkıntısıyla başını agresif bir şekilde yana doğru eğmesine neden oldu.

Bu sikkafa ne istiyor?

Felix hala bir şey söylemedi ve sadece alnı biraz kırışmış, aynı tarafsız ifadeyle adama baktı.

Adam eğildi, yaklaştıkça dudaklarındaki keyifli gülümseme biraz daha büyüyerek Felix'in kişisel alanını işgal etti.

"Güzelsin." Adamın bakışları "Gerçekten güzel" dudaklarına indi. Diğeri, ürkütücü bir şehvetle kendi dudaklarını yalayarak iştahla ekledi.

"Buradan gitmenizi öneririm." Felix'in tek tepkisi buydu.

Sarışın yabancı, hâlâ kıpırdamadan sırıttı. "Sonunda konuştun! Çok seksi bir sesin var. Tam benim tipim." Noel Baba'nın Noel cini gibi görünen adam coşkuyla söyledi, uyarısına kulak asmadan daha da yaklaştı.

"Sana kendini kurtarman için bir şans veriyorum ama..." Felix, ne olacağını şimdiden görebildiği için zihinsel olarak iç çekerek pes etti. "Boşversene."

Diğer adamın yüzündeki sırıtış bununla daha da genişledi, "Sonunda zoru oynamaktan vazgeçtin, ha? Endişelenme, emin ellerdesin." Adam burunları neredeyse birbirine değene kadar eğilerek fısıldadı.

Felix, "Hiç delirmiş bir adamın delirdiğini gördün mü?" derken adamın gözlerinin içine baktı. Felix, sırtında tanıdık bir ürperti hissedince birdenbire sordu.

Sonunda burada ha? Sinir bozucu.

"Belki de o leziz görünen ikramdan bir tat aldığımda ben." Adam kibirli bir şekilde, çilli çocuğun dudaklarından gözlerini ayırmadan, bir kez daha kendi dudaklarını yalarken söyledi.

Felix gözlerini devirme dürtüsüne karşı savaşıyor, bunun yerine iğrenç bir şekilde burnunu buruşturuyor.

"Ya da belki ben, güzel şeye biraz daha yaklaşmaya cesaret edersen lanet olası şişeyi kafanda kırarım!" dedi Hyunjin, sonunda gelmişti. Tanrı bilir ne kadar sürede ve Tanrı bilir ne yapmaya gitmişti.

Felix nedenini bilmiyordu ama Hyunjin her yerde mümkün olan en rastgele zamanda ortaya çıkmaktan hoşlanıyor gibiydi.

Ve o piç nasıl olur da onu yalnız başına bırakır ve sonra hiçbir şey olmamış gibi ortaya çıkar?

Vegas'ta Bir Gece- HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin