Öğleden sonra geç olmasına rağmen ilk uyanan Felix oldu.
Enerjisini sadece ev işlerini yapmaya, evi temizlemeye ve aynı zamanda çamaşır yıkamaya ayırmaya karar verdi. Son olarak, dikkatini başka bir şeye yönlendirmeye çalışarak brunch yaptı, kendini sakinleştirdi.
Zaten oldukça geç olmuştu ama yoğun bir gece geçirdiler, bu yüzden Seungmin'in geç kalkması alışılmadık bir şey değildi. Sık sık yazmaya çalıştığında uyuyor ve senaryosunu geçmek için son tarih yaklaşıyordu. Misafirine gelince, o adam asla erken kalkma konusunda pek iyi değildi, bu yüzden Felix onun da otuz dakikadan bir saate kadar uyuyacağını tahmin etti. Kesin olarak bilmiyordu ama tahmin edebilirdi.
Tavadaki aromatikleri yakmamaya fazla odaklanan Felix, sandalyenin çekilmesinden çıkan cırtlak ses olmasaydı, yemek masasındaki sandalyelerden birini işgal eden varlığı neredeyse kaçıracaktı.
Omzunun üzerinden hızlı bir bakış attığında, Seungmin'in kafasının masaya dikilmiş olduğunu gördü, çok yorgun görünüyordu."Tanrım, öldür beni." Genç dramatik bir şekilde inledi.
"Sana da günaydın Minnie." Karşılık verdi ve diğerinin ayaklarını masanın altına tekmelemesini sağladı.
"Başım çok ağrıyor, açıp yumurta gibi kızartmak istiyorum." Genç olan sızlandı.
Tavaya biraz su koyup sebzeleri attıktan sonra ateşi kısık ateşe verdi ve Seungmin'e doğru yürüdü, yolda bir şişe akşamdan kalma içki aldı.
Diğerinin kafasına hafifçe yatıştırıcı bir şekilde okşadı, "Al, iç şunu. Çorba birkaç dakikaya pişer." Seungmin'in büyük bir yudumda boşalttığı içeceği ona uzatırken, şişe biter bitmez rahatlayarak iç çekti.
"Seni seviyorum, bunu biliyorsun değil mi?" Genç olan kirpiklerini kırpıştırarak açıkladı.
Felix homurdandı, "Elbette." Sebzelerin kaynamaya başladığı ocağın önüne dönmek için sırtını diğerine döndü.
O yemek yaparken ikisini de sessizlik kapladı, sonra birlikte yemek yediler ve o bitirir bitirmez günlerden Pazar olduğu ve pazar günleri tatil olduğu için o gün için planlarından bahsetmeye başladılar.
"Ayrıca envanteri daha sonra yapacağım." Genç olan daha sonra teklif etti ve Felix'in sorgulayıcı bir şekilde kaşını kaldırmasına neden oldu.
"Hm, neden?"
Seungmin ona envanter falan konusunda hiç yardım etmemiş değil ama bu, işin başlangıcından beri Felix'in kişisel olarak sorumluluk aldığı bir görevdi.
Tek başına yazmanın zaten zaman zaman biraz zorlayıcı olabileceğini anlıyor ve yine de Seungmin neredeyse hiç dinlenmeden kafede hala yardımcı oluyordu. Bu yüzden Felix, Pazar günlerini arkadaşına sadece rahatlamak ya da yazmaya odaklanmak için zaman ayırması için vermek istedi temelde, sadece ne istiyorsa onu yapmak için. Ayrıca, envanteri çıkarmak yalnızca bir veya iki saat sürüyordu, bu yüzden gerçekten umursamıyordu. Sadece Seungmin'in ona sorma şeklinin biraz şüpheli olduğunu düşündü."Biz... Chan ve ben öğleden sonra dışarı çıkacaktık ve gerçekten gerginim, bu yüzden dikkatimi dağıtacak şeyler yapmak istedim." Genç, yüzü kızararak itiraf etti.
Felix gülümsedi. Seungmin'i böyle görmek güzeldi. Hâlâ sahip olabileceklerini kurtarmaya çalıştıklarını bilmek Felix'i mutlu ediyordu. İkisi adına mutluydu.
"Neden o enerjiyi giyeceğin kıyafetleri seçerek boşa harcamıyorsun? Çoğu insanın randevuya çıkarken böyle yaptığını duydum." Önerdi. Aslında emin değil ama Jisung'un Minho'yla ne zaman bir randevuya çıksa bu konularda paniğe kapıldığını izliyordu ve Felix her zaman onun kaosunun üzerinden geçmesini izlemek için seçilmiş kurban olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vegas'ta Bir Gece- Hyunlix
Fanfiction[Tamamlandı] Felix'in hayatı uzun zamandan beri her zaman olaysız ve tamamen monoton olmuştur, ta ki o sadakatsiz yaz gecesine kadar.