47. Bölüm "Kıskançlık ve güvensizlik"

404 36 13
                                    

Felix'in uzuvları düşecekmiş gibi hissetti.

Günün büyük bir kısmını dışarıda alışveriş yaparak geçirdiler ve kısa bir süre içinde kaç mağazaya gittiklerini bile sayamadı.

Evde olsaydı güzel, rahat bir öğleden sonra tembellik yapmak, belki de kek ve benzeri şeyler pişirmek için mükemmel olurdu keşke Jisung olduğu gibi fırtına olmaya karar vermeseydi ve dördünü de -kuşkusuz- istedikleri şeyleri satın almak için dışarı sürüklemeseydi.

Zaten pek fazla seçeneği olmadığı için Felix mecburen geldi, işte oradalaydılar, iki kolunda bir sürü alışveriş çantası asılı halde alışveriş merkezinde dolaşıyorlardı. Zaten ihtiyaç duyduklarından fazlasını satın aldılar, üçü de gözle görülür şekilde yorgundu ve yine de Jisung hala doymamışa benziyordu.

"Hala gecelik almamız gerekiyor. uyuyamam ve kesinlikle saten olmayan bir şey giymeyeceğim. Cildimde hoşuma gidiyor, çok daha iyi uyumama yardımcı oluyor."

Onları Felix'in kontrol etme zahmetine katlanmadığı başka bir mağazaya sürükleyerek, sadece Jisung'un onu her yere götürmesine izin vererek ve herkes farkına varmadan iç çamaşırı teşhirleriyle dolu bir dükkânın içinde olduklarını ve Jisung'un çoktan oradaydı. Mağazanın içinde ortalığı kasıp kavuruyordu.

Felix, Seungmin ve Jeongin, soyunma odalarının yakınında bir yerde bekleme koltuklarında dinlenirken, Jisung yeni saten kıyafetlerini denemeye devam etti, bazıları fazla açık, bazıları terbiyeliydi, fikirlerini soruyor ve sonra tatmin olmadığı için, söylenenleri tamamen göz ardı ederek reddediyordu.

Sinir bozucuydu. Jisung sinir bozucuydu.

Nihayet yollarına devam edebilmeleri en az bir buçuk saatlerini aldı. Hyunjin arayıp nerede olduklarını sormasaydı, hayatı boyunca hiç gezmediği kadar çok dükkanda dolaşacaklardı.

Herkes o anda Hyunjin'i öpmek istedi ve Felix ilk kez kocasından böyle bir telefon aldığına sevindi.

"Sizi akşam yemeğine götürmeme ne dersiniz? Chan-hyung ve diğerlerini arayacağım. Bir arkadaşımın restoranında rezervasyon yaptıracağım. İtalyan yemeği sever misiniz?" diye sordu. Hyunjin, Felix'in grubu alışveriş merkezi çıkışına doğru yürürken hala onlarla telefondaydı.

Nihayet.

"Hyunjin akşam yemeğini dışarıda yemek isteyip istemediğinizi ve İtalyan yemeklerini sevip sevmediğinizi soruyor." Felix söyledi, hissettiği yorgunluktan kolları titriyordu. Taşıdığı onca alışveriş çantası gücünü zorlamaya başlamış, telefonu kulağında sabit tutmayı zar zor başarıyordu.

Arkadaşları hemen başlarını salladılar, yemek düşüncesiyle yüzleri aydınlandı. Jisung onları beslemek için bir saniye bile durmadı, bu yüzden açlıktan ölüyorlardı.

"Bunun iyi bir fikir olduklarını söylediler." dedi Kocası mırıldanarak.
"Hyunjinnie, gel beni çabuk al. Beni Jisung'dan kurtar, çok yorgunum." Fısıldayarak sızlandı ve hattın diğer ucundaki uzun boyludan hafif kıkırdamalar aldı.

"Sevgilim, eskiden ağır çelikler kaldırırdın ama yine de alışveriş çantası konusunda somurtuyor musun?" Hyunjin, kesinlikle şaşırmıştı.

"Beni yoran alışveriş değil, Han Jisung. Bir inşaat sahasında çalışırken uğraşmam gereken mızmız bir velet yoktu." Yürüyen merdivene bindikleri sırada misilleme yaptı.

"Beni kocana azarlaman gerçekten acınası. Kendi boyuna göre bir kavga çıkaramıyor musun?" Bahsedilen velet, Felix'in kocasına döktüğü o kadar da ince olmayan sıkıntıyı duyunca konuştu.

Vegas'ta Bir Gece- HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin