14. Bölüm "Karanlıkta yavaş dans"

543 48 19
                                    

"Kaybol."

Felix, Hyunjin'in hemen ortasını sarmak için bir yol bulan ellerini sıkmaya çalıştı ama daha yaşlı olan kıpırdamadı bile.

Felix sıkıntıyla nefesini dışarı verdi.

Zaten uzunların evindeler ve Felix'in ilk yaptığı şey mutfağa gidip kendine bir fincan kahve yapmak oldu çünkü sakinleşmesi gerekiyor ve damarlarındaki kafein her zaman işini yapıyor. Garip, o farkında. Ama ne yapabilir? O Lee Felix ve farklı doğdu.

Hyunjin'e de bir tane isteyip istemediğini sorma zahmetine girmedi çünkü umurunda değil. Eğer isterse, kendisi için yapar çünkü Felix bunu onun için yapmaz. Zaten bu durumda olmasının kısmen nedeni oydu.

"Biliyor musun, daha önce yaptığın şeyle çok ateşli görünüyorsun tatlım. Küçük şımarık tavrın her zaman dört gözle beklenecek bir şey. Çok seksi." Bunun yerine daha yaşlı olan biraz şakacı bir şekilde fısıldadı. Sıcak nefesi çilli kişinin ensesinde hafifçe geziniyor, iradesi dışında ürpermesine neden oluyordu. "Şirin." Hyunjin, gencin bilinçaltındaki tepkisini görerek ekledi.

Felix, yanaklarının kulaklarının ucuna kadar yandığını hissedebildiğinden Hyunjin'e dönük olduğu için şükrederek gözlerini devirdi.

Daha iyi bilmesi gerekirdi. Ona bu aptal sevgiyle hitap ettiğine pişman olacağını biliyordu ama o zamanlar bu çok iyi bir fikirdi. Ve Yana'nın yüzündeki ifade o kadar paha biçilemezdi ki, o ufak galibiyetin sonuçlarını gözden kaçırmıştı.

"Aptal olmayı bırak ve beni ve kahvemi rahat bırak, olur mu? Hâlâ o kadar kızgınım ki, şu anda sana yumruk atabilirim."

Ve o. Hâlâ derisinin altında kaynayan öfkeyi hissedebiliyordu ve bu arada bu öfkenin damarlarını yakmasına, küçük vücudunun her yerine acı bir yanık yaymasına bakılırsa, yakın zamanda geçeceğinden şüpheliydi. Ve bu kahrolası kocası, öfkesini daha da artırmaktan başka bir şey yapmıyor.

Hyunjin'i o anda desteklemezse Tanrı yardımcısı olsun.

"Devam et. Bana bir darbe indirip indiremeyeceğini görmeye çalış." Hyunjin duraksadı, ardından daha kısa olan çocuğa yaklaşmadan önce aniden dudaklarında yaramaz bir sırıtış belirdi, "Ama biliyorsun, ikimizin de zevk alacağı başka bir darbe fikrim var." Felix'in kulaklarına şehvetli bir şekilde fısıldadı.

Daha kısa kaşlarını çattı, Hyunjin'in ne ima etmeye çalıştığını tam olarak anlamamıştı. Uzun sürtük mazoşist falan mı? Çünkü Felix onu alt ederse ikisinin de mutlu olacağından şüphe ediyor. Ne de olsa o bir hiç için tekvando siyah kuşaklı değildi. Becerilerine güveniyor ve dilerse Hyunjin'e birkaç kırık kemik verebileceğinden oldukça emin.

Hyunjin'in kıkırdamaları mutfakta yankılandı, sanki aklından geçenleri okuyormuş gibi Felix'in bileğini çekiştiriyor ve sakinleştikten sonra kahvesinden bir yudum alıyor, "Henüz evliliğimizi tamamlamadığımızı biliyorsun, değil mi? Ölmek ister misin? şimdi?"

Uzun olan bir kez daha patladı ve Felix'in az önce var olan en komik şakayı söylediği gibi başka bir kahkaha nöbeti tuttu. "Eğer senin elindeyse, düşünürüm."

"Çılgınsın."

"Kesinlikle öyleyim."

Gülümsedi ve sonra Hyunjin buzdolabını açmak için ondan uzaklaştı ve Felix, yaşlı adamın sanki gidecekmiş gibi oturma odasına doğru paytak paytak yürümesini meraklı gözlerle izledi. Ve tam Felix, buzdolabının kapısını açık bıraktığı için onu azarlayacakken, delikanlı elektrik düğmelerinin önünde durdu ve ışıkları söndürdü, sadece buzdolabının yumuşak sarı ışığı mutfağa yağıyor ve onları karanlıkta yönlendiriyordu.

Vegas'ta Bir Gece- HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin