Odasının kapısının ısrarla çalınması Felix'in inlemesine neden oldu.
Neden bu kadar erkendi? Gözlerini kapatalı daha birkaç dakika olmamış gibi hissediyordu.
Felix iki gündür iyi uyumuyordu.
Ve tıpkı ondan önceki gecelerde olduğu gibi, dün gece de çırpınmaya devam etti. Uyku ondan tüm gücüyle kaçıyordu ve o kadar rahatsızdı ki geceleri başına gelenleri düşünmekten kaçınmak için en başta gerçekten önemli olmaması gereken küçük şeyleri fark etmeye devam etti, özellikle o geceyi.
Hyunjin hayatında yeniden ortaya çıktığından beri, Felix bir daha eskisi gibi olmadı. Pislik onu rahat bırakmıyordu. Uyarısına rağmen kafede görünmeye devam ediyordu. Dahası, temelde dizüstü bilgisayarıyla orada kamp yapıyordu, tonlarca kahve sipariş ediyor. O zamandan beri sipariş almak dışında tek kelime etmemişlerdi.
Hyunjin, onun Felix'ten uzak durması yönündeki mütevazi talebini görmezden geldi (gerçi şaşırdığından değil), bu yüzden Felix onun varlığını görmezden gelmeye başladı ve Hyunjin bir adım atmadı.
Her neyse, görüntü o kadar korkunçtu ki rüyalarında bile devam ediyordu.
Şimdi, Felix normalde iyi uyumuyordu, evet. 3-4 saat uyumak zaten bir lütuf ama bu aralar gözünü bile kırpmıyordu çünkü birdenbire yatağının kokusu rahat edemeyeceği kadar mis gibi, yastıklar ise onu tutacak kadar yumuşaktı. Yorganı Savurmaya ve dönmeye devam etti ve daha ne olduğunu anlamadan, kuşlar çoktan penceresinin dışında şarkı söylemeye başlamış ve ufuktan güneş ışığı çoktan parlamıştı.
Felix her şeyi görmezden gelmek ve biraz daha uyumak istedi ama kapısı bir kez daha çalındı.
Sırtını döndü, yumuşak bir şekilde nefes verirken ayaklarını yatağına yaydı.
"Evet?" Daha sonra kapısının bir kez daha vurulduğunu duyunca sordu.
"Günaydın Lix. İyi misin?" diye sordu Seungmin, Felix'in kilitli olmayan kapısını sadece içeri adım atmasına ama gerçekten girmemesine yetecek kadar açtı. "Sen gelmeyince merak ettim, sadece kontrol etmek için buradayım çünkü bu benim için bir ilk."
"Özür dilerim, Minnie." Felix sonunda güçlükle ayağa kalktı, "Dün gece iyi uyuyamadım." Saçlarını geriye doğru tararken ayaklarını parke zemine dayayarak ekledi.
Seungmin mırıldandı, "Anlıyorum Lix, Ben olsam ben de uyuyamam... Nasıl hissediyorsun?"
Felix gözlerini kaçırdı, aniden nefes almakta güçlük çekiyormuş gibi hissetti, "Ne hakkında?" Gecenin karanlığıyla birlikte uykunun çoktan kaybolduğunu bilerek, sordu.
"Ah, hadi." Seungmin sonunda odasına girmiş, Felix'in sandalyesine sırtı çalışma masasına dönük şekilde uzanmıştı. Genç alay etti.
"Sabah ilk işin bu mu gerçekten mi? Hiç uyumadığım ve bir boku anlayacak uygun beyin hücrelerim olmadığında mı?" diye sordu, Seungmin'in ona aldığı peluşu doğrudan gencin yüzüne fırlatırken gözlerini devirerek.
Diğeri inledi, söz konusu peluşu aldı ve yumuşak özürler mırıldanırken onu kollarının arasına aldı.
"Seni bu konuda değerlendirmem için daha çok neden var. Duvarların çok yüksekken sana ulaşamam."
Felix içini çekti ve kendini yumuşak yatağa teslim etti. En iyisi teslim olup içini dökmekti, kendisi gibi bir ezik olduğundan savaşmak için hiçbir nedeni yoktu.
"Kendimi... korkunç hissediyorum." Kelimeler ağzından çıkar çıkmaz kalbinin söndüğünü itiraf etti. "O... ben..." derin bir nefes verdi, "Kendimi çok aptal hissediyorum, biliyor musun?Utanıyorum ki bir an gerçekten buraya benim yüzümden geldiğini düşündüm." Felix'in düzensiz nabzı kulaklarında çınlıyordu. O bir anlık hüsnükuruntu içinde ne kadar aptal davrandığından dolayı, büyük bir dalga halinde tümüne yayılan hoşnutsuzluk vardı yüzünde. "Belki, sadece belki, o da beni arıyordu ve sonunda beni buldu diye düşündüm. Tanrım, bu çok utanç verici." Dedi, kızaran yüzünü kapatarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vegas'ta Bir Gece- Hyunlix
Fanfiction[Tamamlandı] Felix'in hayatı uzun zamandan beri her zaman olaysız ve tamamen monoton olmuştur, ta ki o sadakatsiz yaz gecesine kadar.