Haal die foto van je profiel weg app ik Lina ze heeft een foto op haar Pf dat je haar inkijk ziet en ze heeft daar te korte kleding aan. Ik krijg een appje trug!
Lina: Why?
Ze vraagt nog warom.
Omdat ik dat zeg Kan hier niet tegen man ben jaloers oke geef het toe.
Lina: ben je jaloers?
Gaat ze het nog vragen ja ben jaloers zeg ik kortaf. Na paar minuten heeft ze haar pf veranderd in een foto van haar met Soumaya. Lina: Hou je van me? Wat moet ik hier op antwoorden ken haar net.
Geef om je app ik maar trug Lina: houden niet dus? Tering wat vraagt zij veel.
Ik laat haar op Blauw staan en loop richting mijn auto bel Redouan op "Yo bro waar jij dan?" Onder tussen doe ik muziek aan en start ik mijn auto "Osso man jij?"
"Kom nu naar jou toe we moeten richting Franca" hang op voor dat hij antwoord kon geven wat moet dat moet.
Verderop zie ik Redouan al aan lopen "hoeveel kilo?" Vraagt hij gelijk "ook Hallo" antwoord ik boos trug "Fakka man wat is er?" Kijk voor me uit en antwoord "nothing Bro" hij kijkt me aan "gaan we nog of wat" pak mijn telefoon en app Lina snel Sorry schatje kan je vandaag niet spreken moet vandaag naar het buitenland voor werk.
"Wie app je" vraagt Redouan ik kijk hem lachend aan "denkje je bent mijn vrouwtje ofzo dat je alles moet weten" we beginnen hard te lachen er rijden richting Frankrijk.
JE LEEST
Love makes blind.
RandomStory of Lina & Jaouad Moet hij kiezen tussen echte broederschap of voor zijn droomvrouw