Lina

7.2K 285 7
                                    

Ik schreeuw het uit van de pijn wat denkt hij? Dat ik hem niet trug sla? Al is het mijn broer boeit me niet.
Selim komt thuis en hoord geschreeuw hij rent op ons af en trekt mij van Redaouan af "Lina rustig" Redouan kijkt me met medelijden aan "ik wou je niet slaan hé maar je zorgt er zelf voor" Selim trekt me mee naar buiten "koel beetje af kom we lopen een rondje" ik loop hem achterna ik voel mijm hoofd niet meer.
"Ik weet wat er speelt tussen jullie maar ik wil dit niet ik wil niet dat jullie zo tegen elkaar doen, Mama word gek van jullie ik word gek van jullie iedereem thuis"
Redouan die mij slaat? Niet verwacht van hem.
"Selim praat met hem alsjeblieft" hij kijkt me aan en geeft me een kus op mijn voorhoofd "Lina ik ga met hem praten ga jij naaf Soum toe het is beter dat jullie elkaar vandaag niet zien" ik knik en loop door naar het huis van soum bij soum aangekomen weet soum het hele verhaal al "wat een tering lijer is Redouan zeg" ik kijk op mijn telefoon en zie appjes van Redouan & Jaouad.
Redouan: Sorry Lina wollah dit wil ik niet.
Spijt komt altijd achteraf.
Jaouad: prinsesje wat ben je aan het doen?
Jaouad: Negeer je mij?
Jaouad: Lina?
Jaouad: ik laat je wel even.
Heb even geen zin in niemand, ik ga op de bed van Soum liggen.
Soum komt naast me zitten en pakt haar telefoon "Lina Ik ga verloven" zegt ze verlegen "Waaaatt omg zo leukkk" ik geef haar een dikke knuffel.
"Ik wou het je eerder vertellen maar je had al zoveel aan je hoofd" ik ben zo trots op mijn nichtje.
"Ben echt trots op je Soum al heb je geen moeder je doet het alleen, Mijn mama is jou mama Soum" ze krijgt tranen in haar ogen "ik hou van je Lina" zegt ze zacht.
We praten nog wat en vallen daarna samen in slaap..

Love makes blind.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu