Eerste ochtend met mijn prins ik kijk naast me en zie hem luidruchtig ademen ik ga met mijn hoofd op zijn borst liggen en hoor zijn hart kloppen.
ik ben nig zo moe ik sta met moeite op neem een warme douch en smeer me zelf in met Armani creme hij ruikt zo lekker, ik doe een short aan en een topje.
Maak een lekkere ontbijt voor ons 2 pannenkoeken eitjes, fruit, salade.
Ik leg alles klaar op tafel.
"Goodmorning babe" fluisterd hij vrolijk in mijn oor hij doet zijn armen om mijn middel heen en geeft me een kusje in mijn nek.
En een kusje op mijn lippen.
"Ontbijt is klaar hup eten" roep ik vrolijk, hij begint te lachen en gaat aan tafel zitten "Lina?" Vraagt hij "ja?" Antwoor ik terwijl ik koffie inschenk.
"Ik wil niet meer dat je met zulke krullen rond loopt buiten" ik kijk hem vreemd aan.
"Hoe dan?" Vraag ik hel terwijl ik plaats neem aantafel.
"Als het aan mij ligt ga je een hoofddoek dragen of als je er niet klaar voor bent doe je het in een knotje of styl je je haar ofso" ik kijk raar aan "als jij dat wilt" zeg ik droog "wil het beste voor je en ben je man wil niet dat andere jongens op je gaan geile" ik kijk hem lachend aan en schiet in de lach.
"We gaan binnenkort op huwlijksreis" zegt hij trots.
"Inshallah" mompel ik trug.Na dat we hebben ontbeten gaan we samen op de bank zitten.
"Wil je shoppen vandaag?" Vraagt hij me nieuwsgierig?" Ik kijk hem gapend aan "nee ben echt moet morgen?" Hij knikt "dan ga ik even naar de lounge"
Ik kijk hem raar aan "Lounge? We moeten naar je ouders" zeg ik vastberaden "warom?" Ik kijk hem lachend aan "dat is traditie mongool" hij begint te lachen "isgoed dan gaan we nu kleed je om dan" ik sta op en loop richting mijn kast.
Heb een berge jurk met versierd met diamanten (omslag) die heb ik bewaart voor deze dag.
Ik doe hem aan en styl mijn haar doen pak 2 plukjes naar achter en maak ze vast met een klipje.
"Klaar" roep ik naar beneden.
Ik loop naar beneden en zie hem met zijn Real madrid pak zitten.
"Je gaat echt niet zo?" Zeg ik terwijl ik mijn Louboutins hakkan aan doe.
"Hij kijkt me verliefd aan "je ziet er prachtig uit net als altijd" hij geeft me een kus en loopt naar boven.
Na paar minuten komt hij naar beneden met een armani truitje en een gescheurde spijkerbroek "veel beter" zeg ik terwijl ik hem in zij wangen knijp
JE LEEST
Love makes blind.
AcakStory of Lina & Jaouad Moet hij kiezen tussen echte broederschap of voor zijn droomvrouw