Jaouad

5.8K 391 40
                                    

"Waar brengen we ze naar toe" vraagt Mo ik merk dt hij bang is.
Ik moet alleen maar lachen om hem.
"Warom doe je zo kanker bang we dumpen hun ergens en dan zijn we klaar" zeg ik lachend "Jaouad jij bent dit gewend ik heb nog nooit een dode lichaam gezien" zegt Rafik bang.
"Oke ben ik hier de enige die niet een poessie is" ze zuchten en kijken allebei op hun telefoon "heb je je vrouw niet gesproken vandaag?" Vraagt Mo.
"Nee ruzie gehad" hij kijkt me nieuwsgierig aan "ik ga haar bellen en doe alsof ik niet met jou ben" ik knik maar en doe alsof het me boeit.

Het boeit me helemaal niet..
"Hee Linaaa" roept mo blij ik kijk hem vragend aan en hij zet haar op luidspreker.
Lina: Hee Mo. zegt ze droog
Mo: Waar is Jaouad.
Lina: ik dacht dat jullie samen waren.
Mo haalt haar van luidspreker weg en praat wel een half uur met haar.

We stoppen bij een bos en doen de koferbak open Mo praaf nog steeds met Lina en rafik en ik tellen die 2 mannen op met moeite we gooien hun in een meertje en stappen dan meteen in we gaan naar een afgelegen plek en verbranden die auto daar.

We pakken weer een andere auto die we daar hebben neergelegd.
En rijen richting huis.
Thuis aangkomen gaan Rafik & Mo met mij naar binnen.
Lina is nog niet thuis.
"Waar is ze?" Vraag ik hun vragend.
Ze halen allebei huk schouders op

Ik bel haar een paar keer maar ze neemt niet op nu word ik ongerust!!

(Kort maar krachtig heb veel stille lezers laat jullie horen!!)

Love makes blind.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu