" al trug? " vraagt Jaouad die ons de lift uit ziet lopen " Nee ben nog in de stad." Zeg ik droog " Je ziet toch dat we hier zijn of niet? " vraag ik hem dom.
Hij pakt me van achteren vast " Warom doe je zo stoer. " zegttie in mijn oor.
Eerlijk is eerlijk ik hou ervan als hij in mijn oor fluisterd en vooral als ik zijn adem in mijn nek voel! Ik draai me naar hem toe en geef me over.." Omdat je me gek maakt.. " fluister ik nu in zijn oor " Wat dacht je van mij je maakt mij pas crazy. " fluisterd hij trug en ademt expres in mijn nek.
Hij duwt me zowat tegen de muur en kust me in mijn nek " Hou op. " fluister ik ik probeer hem weg te duwen maar geef me toch alweer over hij legt zijn grote sterke hand op mijn bil en fluisterd wel 10x dat tie van me houd!
" Wij kunnen dit gewoon omdat we getrouwd zijn , schaam je niet. " zegt hij terwijl hij mij een lange tedere kus geeft op mn lippen " I know i know. " antwoord ik snel terwijl ik op mijn lipbijt hij schiet in de lach en trekt zich los " Ik heb je gek gemaakt he. " zegt hij lachend " 1 punt voor mij! "
" flikker dat je bent " roep ik naar hem.
Hij schiet in de lach en steekt zijn vuist uit " Ewa boksem. " ik wil hem net een box geven als hij zijn hand trug trekt.Ik loop boos weg en verstop me in mijn kamer ik sluit de deur en leun er met mn rug tegen aan en zak door mn knie " I'm so in love. " fluister ik terwijl ik mijn hand op mijn lippen zet percies waar hij me heeft gekust.
" Lina straks gaan we ff naar onze meertje van vroeger goed? " vraagt hij tijdens het eten " Ja das goed als het maar niet een van je grappen zijn." Zeg ik terwijl ik hem scheef aan kijk.
" nee nee dit keer niet even pauze goed?" Vraagt hij me ik kijk hem aan en knik " Papa is woesom hé mama. " zegt Rayan ik knik en kijk Jaouad aandachtig aan en let goed op of hij iets van plan is..
Na het eten komt Soumaya om op de kinderen te passen ze is toch gescheiden dus ze heeft geen leven..
Ik ren de trappen op en kleed me uit om iets anders aan te doen ik doe een simpele grijze truitje dat over me schouder valt en een gescheurde broek met Valentino schoenen ik laat mn haar los hangen en doe wat parfum op ( Ik bedoel 3 kilo parfum. ) net wanneer ik klaar ben komt Jaouad mn kamer binnen stormen " Al klaar? " zeurt tie als een klein kind ik knik en pak zijn hand vast " Kom op. " we nemen de lift naar beneden en zo lopen we richting het meertje we gaan op een bankje zitten ik doe mijn benen over die van hem heen " Ik ben trots op je , we hebben zoveel megemaakt maar toch komt het altijd goed! " fluisterd hij ik slik een brok weg hij merkt dat op en leunt naar voor om te gaan kijken of ik jank " Huil je? " ik snik en antwoord droog met " Warom zou ik? " hij schiet in de lach " Jij moet ook echt altijd doen alsof je groot bent en sterk maar alsjeblieft doe dat niet met mij! " bij de laatste woorden zegt hij dat serieus.Uit het niets begin ik als een baby tehuilen ( in dit jaartje dat is voorbij gevlogen ben ik veel verwender geworden.. Net een baby eigenlijk.)
Hij trekt me op zijn schoot en houd me vast net een baby ( Zie omslag ) ik hou hem bij zijn achterhoofd vast en blijf zo zitten " Je maakt me gewoon gek ik meen het Jaouad!! " roep ik boosHij houd zijn lach in " Hoebedoelje?" Vraagt hij " Je verleid me expres. " hij schiet in de lach " nee hoor Babe , het is gewoon dat ik Gek op jou ben. " ik ga recht op zijn schoot zitten " Hou je van me? " vraag ik hem serieus.
" Duuh anders was ik nu niet met jou he anders lag ik nu bij een of andere hoer in bed. " zegt hij terwijl hij met mn haar speelt " Ff eerlijk Lina ik ben bang dat ik je te weinig liefde geef. " zegt hij serieus ik begin weer hard te huilen " Hou op! " zeg ik huilend met mijn handen voor mn gezicht.
" Wat nou is gewoon een vraag. " lacht hij " Je bent net een baby a baby van mij! " zegt hij lachend " Je bent emotioneler geworden de laatste tijd. " zegt hij ik negeer het en ga met mijn gezicht in zijn nek die helemaal nat is geworden van mn tranen maar boeit me nu niet ik blijf zo zitten en val rustig in slaap..
Lees ook mijn andere verhalen:
• Elke ontmoeting kent zijn afscheid.
• Kennis spreekt wijsheid.
Bij 100 likes of meer & 50 comments ga ik verder.. 😚
JE LEEST
Love makes blind.
RandomStory of Lina & Jaouad Moet hij kiezen tussen echte broederschap of voor zijn droomvrouw